Mārketinga principi

 

Rimi veikalos pieejams daudzveidīgs produktu klāsts par izdevīgām cenām. 2012. gadā tiek realizēta ilgtermiņa cenu samazināšanas programma, katru nedēļu pazeminot regulāro cenu kādai no preču grupām. Šīs preču grupas Rimi veikalos var atpazīt pēc „Cena lejā” komunikācijas materiāliem.

Neatņemama Rimi veikalu ikdiena ir arī akcijas piedāvājumi. Rimi akcijas tiek veidotas sadarbībā ar šo produktu piegādātājiem, savlaicīgi plānojot akcijas produktus un vienmēr raugoties, lai pircējam par izdevīgākām cenām būtu pieejami produkti no visām ikdienā nepieciešamajām preču grupām.

Regulāri tiek rīkotas arī mārketinga aktivitātes, kuru laikā īpaša uzmanība ir veltīta kādai preču grupai, piemēram, sieram, zivīm, dārzeņiem vai skaistumkopšanas līdzekļiem. Šo akciju ietvaros iespējams uzzināt sīkāk par pārtikas produktu izcelsmi, īpašībām, tos nogaršot un smelties iedvesmu to pagatavošanai speciālās receptēs, savukārt nepārtikas precēm pieejama sīkāka informācija par produktiem, kā arī dažādas konsultācijas. Protams, neizpaliek arī īpaši cenu piedāvājumi.

Rimi veikalos vienmēr pieejamas vairāk kā 1000 preces par akcijas cenu. Lai rosinātu pircējus izmanot šos piedāvājumus, daļa no tiem tiek komunicēta ar masu mediju un klientu avīzes starpniecību, ar kuru iespējams iepazīties arī šajā mājas lapas sadaļā. Pilns akcijas produktu klāsts ir pieejams Rimi veikalos.

Laipni lūdzam!

Izdrukāt

Klientu atbalsts

8 000 0180
info.lv@rimibaltic.com

Lietošanas noteikumi

Dāvanu kartes bilance Dāvanu kartes bilance

Seko mums:

Ielāde

Meklēšanas rezultāti

Aizvērt

Aizvērt

Uzdod jautājumu

Ja Tev ir kādi ierosinājumi, sūdzības, komentāri vai jautājumi, lūdzu, aizpildi pieteikumu.

Vēlos saņemt atbildi
Atcelt

Ar * atzīmētajos laukos informācija jānorāda obligāti.