0

Citrusu un dīgstu salāti

Pagatavošana

  • Sakarsē krāsni 200 grādus karstu.
  • Pannā samaisi citrusus, timiānu, eļļu, sāli un izlīdzini, lai ir vienā kārtā.
  • Liec cepties uz apmēram 15 minūtēm, kamēr citrusu šķēles zeltainas.
  • Bļodā liec avokado, pupiņas, citrusus un dīgstus. 
  • Visu pārlej ar eļļu, pārkaisi sāli, piparus un čili. 

    Vairāk uzzini šeit

Dārzeņu sautējums ar garšaugiem, fetas sieru un Indijas riekstiem

Pagatavošana

  • Dārzeņus nomazgā, notīri un sagriez palielos gabalos
  • Uzkarsē katliņu (rekomendēju katlu ar vāku un biezu dibenu, lai dārzeņi nepiedegtu)
  • Pievieno eļļu un liec sautēties uz vidējas temperatūras burkānu, ķiploku, kāli un pastinaku.
  • Uzliec katlam vāku un sautē dārzeņus, ik pa laikam apmaisot.
  • Pēc aptuveni 15 minūtēm pievieno kartupeļus, vēl pēc 5 minūtēm, brokoļus un ziedkāpostus. Turpini sautēt, apmaisīt, ja liekas, ka nepieciešams ūdens, pievieno to tikai tik daudz, lai sautējums nepiedegtu.
  • Dažas minūtes pirms dārzeņi ir pavisam mīksti, pievieno timiāna zariņus, smaržīgos piparus, koriandra lapiņas un zaļos zirnīšus.
  • Uzliec katlam vāku un ļauj garšām savilkties 5-10 minūtes.

    Vairāk uzzini šeit!

Vistas salāti ar kvinoju un jogurta mērci

  • Novāri kvinoju, kā norādīts uz iepakojuma.
  • Vistas filejai pievieno ēdamkaroti jogurta, kas sajaukts ar ķiplokspiedē izspiestu ķiploku, maltu ingveru un BBQ garšvielām.
  • Ietin folijā un liec cepeškrāsnī uz 16 minūtēm 220 grādos.
  • Atlikušo jogurtu sajauc ar citrona sulu, rīvētu miziņu un sāli.
  • Mērci lej servējamā trauka apakšā.
  • Pa virsu kārto salātu lapas, strēmelītēs sagrieztus vai sarīvētus ābolus un seleriju, vārītu kvinoju un sadrupinātus riekstus.
  • Izcepto vistas fileju sagriez strēmelēs un pievieno salātiem.

    Vairāk  uzzini šeit!

Zaļais enerģiskais smūtijs

Liec visas sastāvdaļas blendera krūzē un samal gardā smūtijā. Ja vēlies vari arī izspiest burkānu-ābolu sulu.

Vairāk uzzini šeit!

Mans profils

Piegāde
0 EUR