Jautājumi un atbildes

Mans Rimi karti var iegādāties visos Rimi veikalos pie kases vai info centrā

Jā, šadā gadījumā Jūs varat reģistrēt karti, zvanot uz Rimi klientu servisa bezmaksas tālruni  8 000 0180 

Jā, e-pasts nav obligāts lauks klienta kartes Mans Rimi reģistrēšanās procesā, tomēr mēs iesakām to ievadīt un atzīmēt šo komunikācijas kanālu, lai Rimi varētu informēt Jūs par personalizētajiem piedāvājumiem un dažādām akcijām. 

Ja kartes apmaiņas process ir bijis veiksmīgs, tad Mans Rimi naudas uzkrājums tiek automātiski pārnests uz jauno karti un vecā karte tiek bloķēta.

Kartes aktivizācijas kods ir skaitļu kopums, kuru ir jāievada Rimi kioskā vai Mans Rimi mājas lapā, kad vecā klienta karte Mans Rimi tiek nomainīta pret jauno. Kods tiek izsūtīts automātiski, uz Jūsu norādīto mobilā tālruņa numuru īsziņas formā.

Tas nav obligāti, tomēr, mēs to varam izdarīt Jūsu vietā.

Šāda ierobežojuma nav. Vienīgais irobežojums - ar nereģistrētu klienta karti Mans Rimi Jūs nevarat izmantot uzkrāto Mans Rimi naudu un personalizētos piedāvājumus.

Jūs varat uzkrāt un izmantot Mans Rimi naudu un saņemt personalizētus piedāvājumus, kuri ir izmantojami kopā ar klienta karti Mans Rimi.

Tiklīdz Jūs esat saņēmis savu jauno karti, dodieties uz Mans Rimi mājas lapu www.mansrimi.lv, ievadiet klienta kartes numuru, kurš atrodas kartes otrā pusē, un sāciet aizpildīt savu kontaktinformāciju. Visus obligātos laukus (vārds, uzvārds, dzimšanas datums, dzimums, mobilā tālruņa numurs) ir jāizpilda rūpīgi,  bez kļūdām un ir jāpiekrīt klienta kartes Mans Rimi lietošanas noteikumiem. Uz Jūsu norādīto mobilā tālruņa numuru tiks aizsūtīts drošības kods īsziņas formā , kurš ir jāievada speciālā izlecošajā logā. Pēc kontaktinformācijas aizpildīšanas, lūdzu, atzīmējiet  komunikācijas kanālus, caur kuriem vēlaties saņemt no Rimi personalizētos un akciju piedāvājumus, kā arī atzīmējiet sev vēlamo valodu. Tiklīdz esat saņēmis apstiprinājumu veiksmīgai reģistrācijai, varat sākt izmantot personalizētos un akciju piedāvājumus, kā arī uzkrāto Mans Rimi naudu.

Tiklīdz Jūs esat saņēmis savu jauno karti, novelciet to Rimi kioskā un aizpildiet savu kontaktinformāciju. Visus obligātos laukus (vārds, uzvārds, dzimšanas datums, dzimums, mobilā tālruņa numurs) ir jāizpilda rūpīgi,  bez kļūdām un ir jāpiekrīt klienta kartes Mans Rimi lietošanas noteikumiem. Uz Jūsu norādīto mobilā tālruņa numuru tiks aizsūtīts drošības kods īsziņas formā , kurš ir jāievada speciālā izlecošajā logā. Pēc kontaktinformācijas aizpildīšanas, lūdzu, atzīmējiet  komunikācijas kanālus, caur kuriem vēlaties saņemt no Rimi personalizētos un akciju piedāvājumus, kā arī atzīmējiet sev vēlamo valodu. Tiklīdz esat saņēmis apstiprinājumu veiksmīgai reģistrācijai, varat sākt izmantot personalizētos un akciju piedāvājumus, kā arī uzkrāto Mans Rimi naudu

Tiklīdz Jūs esat saņēmis klienta karti  Mans Rimi, dodieties uz Mans Rimi mājas lapu  www.mansrimi.lv, ievadiet klienta kartes numuru, kurš atrodas kartes otrā pusē, un sāciet aizpildīt savu kontaktinformāciju. Visus obligātos laukus (vārds, uzvārds, dzimšanas datums, dzimums, mobilā tālruņa numurs) ir jāizpilda rūpīgi,  bez kļūdām un ir jāpiekrīt klienta kartes Mans Rimi lietošanas noteikumiem. Pēc kontaktinformācijas aizpildīšanas, lūdzu, atzīmējiet  komunikācijas kanālus, caur kuriem vēlaties saņemt no Rimi personalizētos un akciju piedāvājumus, kā arī atzīmējiet sev vēlamo valodu. Tiklīdz esat saņēmis apstiprinājumu veiksmīgai reģistrācijai, varat sākt izmantot personalizētos un akciju piedāvājumus, kā arī uzkrāto Mans Rimi naudu.

Tiklīdz Jūs esat saņēmis klienta karti  Mans Rimi, novelciet to Rimi kioskā un sāciet aizpildīt savu kontaktinformāciju. Visus obligātos laukus (vārds, uzvārds, dzimšanas datums, dzimums, mobilā tālruņa numurs) ir jāizpilda rūpīgi,  bez kļūdām un ir jāpiekrīt klienta kartes Mans Rimi lietošanas noteikumiem. Pēc kontaktinformācijas aizpildīšanas, lūdzu, atzīmējiet  komunikācijas kanālus, caur kuriem vēlaties saņemt no Rimi personalizētos un akciju  piedāvājumus, kā arī atzīmējiet sev vēlamo valodu. Tiklīdz esat saņēmis apstiprinājumu veiksmīgai reģistrācijai, varat sākt izmantot personalizētos un akciju piedāvājumus, kā arī uzkrāto Mans Rimi naudu. 

Pirkuma brīdī kasieris aktivizēs karti un tā būs derīga lietošanai un ar to varēs uzkrāt Mans Rimi naudu.

Klienta karti Mans Rimi var reģistrēt Rimi kioskā un/vai Mans Rimi mājas lapā www.mansrimi.lv. 

Sākot ar 2014. gada 01. janvāri, Mans Rimi nauda Latvijā tiek atspoguļota eiro valūtā. Visa līdz 2013.gada 31.decembrim uzkrātā Mans Rimi nauda ir konvertēta atbilstoši ES Padomes apstiprinātajam valūtas maiņas kursam EUR 1 = Ls 0.702804.

Kartes bilances sadaļā pirkumi ar Mans Rimi karti ir atspoguļoti sekojoši:
- līdz 2013. gada 31. decembrim – Mans Rimi nauda LVL valūtā
- sākot ar 2014. gada 01. janvāri – Mans Rimi nauda EUR valūtā

Uzkrātie punkti par pirkumiem DUS Neste Oil un BENU aptiekās ir atspoguļoti EUR valūtā no 2013.gada 30.decembra.

Ja Jums rodas papildus jautājumi, lūdzam sazināties ar Klientu atbalsta centru (bezmaksas tālrunis 80000180).

 

Lai pieteiktos personalizēto piedāvājumu saņemšanai, Jums jāveic atzīme savā lietotāja kontā, sadaļā Mans profils un tālāk spiežot Labot profilu. Zemāk redzēsiet atzīmi "Vēlos saņemt aktuālos piedāvājumus" un attiecīgi varat izvēlēties vai piedāvājumus vēlaties saņemt pa pastu, e-pastu vai SMS. Šobrīd īpašie piedāvājumi tiek sūtīti pa pastu un e-pastu, tomēr nākotnē noteikti strādāsim pie tā, lai tos nosūtītu ar SMS.

Uzkrāto Mans Rimi naudu Jūs varat iztērēt kādā no pirkuma reizēm, savlaicīgi brīdinot kasieri par to, ka vēlaties par pirkumu norēķināties ar daļu no uzkrātās Mans Rimi naudas. Kā minējām, tad ar uzkrāto mans Rimi naudu Jūs variet apmaksāt līdz pat 99% no pirkuma summas.
Atcerieties, ka Mans Rimi nauda derīga 1 gadu no tās nopelnīšanas brīža. Pirmā nopelnītā nauda tiek tērēta pirmā.

Uzkrāto Mans Rimi naudu nevar izmantot norēķinoties par sekojošu produktu pirkumu – alkoholiskajiem dzērieniem un trešo pušu sniegtajiem pakalpojumiem (par priekšspamksas kartēm un to papildināšanu, dāvanu kartēm, rēķinu nomaksu, apdrošināšanas pakalpojumiem, elektroniskajām biļetēm un tmldz.), kā arī par tabakas izstrādājumiem.

Mans Rimi nauda netiek piešķirta iegādājoties telefona priekšapmaksas kartes, dāvanu kartes, citu 3.pušu piedāvātos pakalpojumus (koncertbiļetes, ceļojumu kuponus, loterijas biļetes).

Klienta karte Mans Rimi no 2014. gada 1. janvāra maksā EUR 1.

Klienta karte Mans Rimi ir derīga izmantošanai gan Rimi, gan Supernetto veikalos.

Kartes lietošanas noteikumus var var atrast: www.mansrimi.lv, sadaļā "Kartes noteikumi".

Rimi personu grupa nozīmē, ka grupas dalībnieki var kopīgi krāt un tērēt Mans Rimi naudu.
Jebkurš Rimi programmas dalībnieks, kam ir Mans Rimi klienta karte, un, kurš izmanto Rimi lojalitātes programmas sistēmu www.mansrimi.lv, var izveidot Rimi personu grupu.

  • Rimi personu grupas dalībniekiem ir pieejama sekojoša informācija:
  • Rimi personu grupas dalībnieku skaits;
  • Mans Rimi naudas uzkrājums un izmantotais Mans Rimi naudas apjoms;
  • Rimi naudas kopējā bilance;
  • Katra Rimi personas grupas dalībnieka iepirkuma vēsture (no pievienošanās līdz izstāšanās brīdim).

Persona, kas pirmais uaicina pievienoties grupai kādu citu dalībnieku, automātiski kļūst par grupas administratoru, savukārt pārējie grupas locekļi par grupas biedriem. Tikai administratoram ir tiesības, kādu izslēgt no grupas vai vispār to slēgt.

Reģistrējoties Rimi lojalitātes programmas sistēmā www.mansrimi.lv un piekļūstot savam klienta kontam, ir iespējams veikt sekojošas darbības:

  • Mainīt savu personīgo informāciju (izņemot vārdu, uzvārdu, dzimumu un dzimšanas gadu), kontaktinformāciju, dzīvesvietas adresi u.c.;
  • Sekot Mans Rimi naudas uzkrājuma bilancei;
  • Apskatīt iepirkumu vēsturi;
  • Izveidot Rimi personu grupai:
  • Grupu var veidot ne vairāk kā 5 personas ;
  • Visi Rimi perosnu grupas dalībnieki var kopīgi krāt un tērēt Mans Rimi uzkrāto naudu;
  • Rimi personas grupas izjukšanas gadījumā, uzkrātā Mans Rimi nauda tiek vienlīdzīgi sadalīta starp visiem Rimi perosnu grupas dalībniekiem.
  • Apskatīt Rimi lojalitātes kartes lietošanas noteikumus;
  • Nosūtīt jautājumus un atrast atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem;
  • Saņemt Rimi programmas dalībniekiem adresēto jaunāko informāciju;
  • u.c.

Mans Rimi naudu nav iespējams pārskaitīt ne uz vienu citu karti. Vienīgā iespēja atļaut citiem izmantot Jūsu uzkrāto Mans Rimi naudu ir izveidojot Rimi personu grupu un pelnot, kā arī tērējot uzkrāto Mans Rimi naudu kopā ar konkrētās Rimi personu grupas dalībniekiem. Vairāk informācija pieejama sadaļā: “Kas ir Rimi personu grupa un kā tai pieslēgties?”

Klienta kartes Mans Rimi konta bilance tiek parādīta katrā pirkuma čekā. Otra iespēja apskatīt bilanci ir piekļūstot savam kontam, reģistrējoties Rimi lojalitātes programmas sistēmā: www.mansrimi.lv

Nopelnītā un uzkrātā Mans Rimi nauda ir derīga 1 gadu no tās nopelnīšanas brīža. Pirmā nopelnītā nauda tiek tērēta pirmā pēc kārtas.

Katru akcijas periodu īpaši labi akcijas produktu piedāvājumi Rimi programmas dalībniekiem.
Katru reizi iepērkoties, Jūs pelnāt Mans Rimi naudu 1% apmērā no iepirkuma summas.
Ar uzkrāto Mans Rimi naudu Rimi programmas dalībnieks var apmaksāt līdz pat 99% no pirkuma summas.
Iespēja izveidot Rimi personu grupu un veikt kopīgu naudas uzkrājumu ar grupas dalībniekiem Mans Rimi. Rimi personu grupā var apvienoties ne vairāk kā 5 personas.

Vispirms ir ļoti svarīgi saprast iemeslus, kādēļ karte nestrādā, piemēram, karte ir sabojāta/ salauzta/to nevar nolasīt utt.
Ja karte ir bojāta un to kasē nevar nolasīt, Jums ir nepieciešams veikt klienta kartes Mans Rimi apmaiņu. Lai to izdarītu, nepieciešams aizpildīt jaunu pieteikuma anketu (atzīmējot lauciņu „kartes apmaiņa”) un iesniegt to Rimi veikala personālam. Pēc anketas saņemšanas un pārbaudīšanas Rimi personāls jums izsniegs jaunu klienta karti Mans Rimi. Ja bojātajā kartē ir bijusi uzkrāta Mans Rimi nauda, šis uzkrājums tiks pārskaitīts uz jauno karti pēc tam, kad informācija par personas izmainītajiem datiem tiks ievadīta datubāzē.

 

Pirmkārt sniegt personīgo informāciju nepieciešams, lai kartes atrašanas/ nozaudēšanas gadījumos, mēs spētu ar Jums operatīvi sazināties. Otrkārt, lai mēs spētu nodrošināt Jums visu nepieciešamo un noderīgo informāciju, ja būsiet atzīmējuši, ka piekrītiet saņemt Rimi izsūtītos jaunumus, kas būtu informācija par Rimi veikalos notiekošajām akcijām, informatīvā Rimi bukleta saņemšana Jūsu pastkastītē, pieeja savam klienta kontam Rimi lojalitātes programmas sistēmā.

Rimi programmas dalībniekam ir tiesības jebkurā brīdī, vēršoties pie Rimi, ATTEIKTIES no šīs informācijas saņemšanas. Atteikties var iesniedzot attiecīgi iesniegumu pēc adreses Rīgā, A.Deglava ielā 161, vai arī nosūtot e-pastu uz adresi info.lv@rimibaltic.com kā arī, zvanot pa bezmaksas klientu servisa tālruni +371 80000 180. 

Ja ir nozaudēta klienta karte Mans Rimi, nekavējoties informējiet par to, zvanot pa bezmaksas klientu servisa centra tālruni +371 80000180 vai arī nosūtot informāciju uz e-pastu: info.lv@rimibaltic.com. Karte tiks bloķēta pēc Jūsu pieprasījuma saņemšanas. Ja informācija tiek saņemta brīvdienās, tad karte tiek bloķēta nākamajā darba dienā.

Lai saņemtu jaunu klienta karti Mans Rimi nozaudētās vietā, nepieciešams aizpildīt jaunu pieteikuma anketu (atzīmējot lauciņu „kartes apmaiņa”) un to iesniegt Rimi veikala personālam. Pēc anketas pārbaudes Rimi personāls izsniegs jauno klienta karti Mans Rimi, kuru varēsiet sākt lietot jau no tā paša brīža. Ja nozaudētajā kartē ir bijusi uzkrāta Mans Rimi nauda, tad šis uzkrājums tiks pārskaitīts uz jauno karti pēc tam, kad informācija par personas izmainītajiem datiem tiks ievadīta datubāzē.

Jaunā klienta karte tiks izsniegta par maksu.

Neskaidros jautājumus var uzdot, zvanot pa klientu servisa centra bezmaksas tālruni +371 80000 180 vai arī nosūtot jautājumu elektroniski, izmantojot sadaļu“ Biežāk uzdotie jautājumi”.