Mārcis Mitrevics

Eleganza di Toscana

Padomi • 07. Novembris, 2018
“Mūsu vēsture ir mūsu iedvesmas avots, un mūsu vīns ir valoda, kas stāsta, kā cauri gadu gadiem mēs esam spējuši attīstīties, saglabājot kvalitāti, pastāvīgi ieviešot inovācijas un cienot zemi un dabu kā visnepieciešamāko un būtiskāko atskaites punktu. 

Viss šis ir savienots ar nenogurdināmiem labākās garšas meklējumiem kā mūsu svarīgāko misiju mūsu reputācijas celšanai. Visbeidzot – mūsu prasmēm un nevainojami izcilajiem izejmateriāliem esam pievienojuši mūsu vēlmi izveidot spēcīgas partnerattiecības, izvēloties sadarbības partnerus ar cēlu un kaislīgu dvēseli, lai viņi vislabāk pārstāvētu mūsu produkciju visā pasaulē ar vienu vienkāršu teikumu: Toskānas elegance.”

Šos vārdus saka Masimo Sensi (Massimo Sensi) – vīndaris piektajā paaudzē no Toskānas vīndarītavas ar tādu pašu nosaukumu – Sensi. Viņa vecvecvectēvs aizsāka vīndarināšanu 1890. gadā, pats izvadājot savu kjanti (Chianti – it.) pa apkārtējo pilsētiņu tirdziņiem. Viņa vecvectēvs jau uzcēla pirmo lielo vīna noliktavu un paplašināja sava vīna izplatību pa visu Toskānu. Viņa vectēvs ieguldīja visus savus un vēl aizņemtos līdzekļus, iegādājoties 16. gs.

Mediči laika rezidenci ar plašiem vīnogulājiem ap to pilsētiņas vārdā Vinči (Vinci, it.) apkārtnē. Jā, jūs uzminējāt – tieši no šejienes nāk Leonardo da Vinči! Starp citu, vinci ir saīsinājums un sinonīms vārdam vincere, kas tulkojumā no itāliešu valodas nozīmē uzvara/uzvarēt. Masimo tēvs savu dzīvi veltīja Sensivīnu kvalitātes kaldināšanai, un nu Masimo turpina senču iesākto, īpašu vērību pievēršot izsmalcinātai Sensi zīmola elegancei un prestižam – tātad visupirms par kvalitāti un tikai pēc tam par kvantitāti.

Šobrīd vairāk nekā pusi no savas saražotās produkcijas Sensi pārdod ārpus savas valsts robežām, šie vīni ir pieejami dažādās pasaules valstīs četros kontinentos. Nu šā vīndara īpašie vīni ir pieejami arī jums, piegādāti tieši no ražotāja uz Rimi. Kad pirmoreiz Veronā, Itālijas lielākajā vīnu izstādē tikos ar Masimo, šis vīndaris apbūra mani ar visu – gan ar savu eleganci, gan zināšanām un stilu, gan ar viesmīlību. Tādu pašu pirmā skatiena iespaidu atstāja arī viņa vīni – perfekti noformēti, piedomājot pie vissīkākajām detaļām, skaistās pudelēs un ar skanīgiem vārdiem. Vienubrīd pat mazliet satraucos, vai tik tas nav tikai mārketinga ierocis, kas padara šos vīnus īpašus, bet, ieelpojot pirmā piedāvātā kjanti smaržu buķeti un ar lūpām pieskaroties šim dievišķajam šķidrumam, manas bažas momentāni pagaisa – es sapratu, ka esmu nokļuvis pie īstā Toskānas vīnu sadarbības partnera.

Tagad, pārlasot Masimo uzrunu, manī vairojas lepnums, ka šis vīndaris dod iespēju tieši mums popularizēt viņa vīnus Latvijā un kaimiņzemēs. Starp trim vīniem, ko esam sarūpējuši jums, Sensi Chianti Campoluce ir vīns no bioloģiski audzētām vīnogām, šobrīd mūsu sortimentā gan tikai viens no Sensidaudzajiem ekoloģiskajiem vīniem. Bet atliek Tev, pircēj un vīna mīļotāj, iecienīt Sensi, un es ticu, ka nākotnē šā vīndara sortimentu mēs paplašināsim. Katrs Sensi vīns ir kā mākslas darbs kādā no Florences muzejiem – tam piemīt senās pagātnes aura, un tas spēcīgi atstāj pozitīvas emocijas uz visām tavām maņām. Starp citu, Sensi tulkojumā no itāļu valodas ir maņas vai sajūtas. Tāpēc es jūs uzaicinu ļaut jūsu maņām vaļu un sajust Toskānas eleganci – nobaudīt kādu no mūsu jaunatklātajām pērlēm!

* Eleganza di Toscana, it. valoda – Toskanas elegance.


Populārākie raksti

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas.