Informācija par personas datu apstrādi Rimi tiešsaistes veikalā

Mēs rūpējamies par Jūsu privātumu

Jūsu uzticība mums ir svarīga. Mūsu mērķis ir, lai Jūs justos droši, izpaužot mums savus personas datus. Personas dati ir jebkāda informācija, kas var tikt izmantota, lai identificētu personu.

Mēs veicam vajadzīgos pasākumus, lai nodrošinātu, ka Jūsu personas dati vienmēr ir drošībā un lai Jūsu personas datu apstrāde notiek atbilstoši pastāvošajiem datu aizsardzības tiesību aktiem, mūsu iekšējai politikai, vadlīnijām un kārtībai. Mēs esam arī noteikuši datu aizsardzības speciālistu, kura uzdevums ir uzraudzīt, lai mēs ievērotu šos tiesību aktus, vadlīnijas un kārtību.

Mums ir svarīgi, lai, apstrādājot Jūsu personas datus, tiktu nodrošināta caurredzamība. Tāpēc esam izveidojuši aprakstu par to kā tiek veikta jūsu personas datu apstrāde, iepērkoties Rimi tiešsaistes veikalā.

Jūsu atbildība ir sniegt tikai patiesus datus, kas ir derīgi un nepieciešami šajā tekstā minēto mērķu īstenošanai. Ja nepiekrītat personas datu apstrādei tā, kā tas izklāstīts šajā ziņojumā, jūsu pasūtījums netiks apstiprināts un jūsu profilā sniegtā informācija netiks saglabāta nevienā no Rimi sistēmām.

Saskaņā ar Rimi tiešsaistes veikala noteikumiem mēs uzņemamies atbildību par tiešsaistes veikalā veikto pasūtījumu piegādi. Lai mēs varētu to izdarīt, mums ir jāapstrādā jūsu personas dati.

  • Kādu kategoriju personas datus mēs apkopojam un kādēļ?
    • Rimi tiešsaistes veikala profila izveide un pārvaldīšana:

      Rimi tiešsaistes veikala profila izveide un pārvaldīšana:

      Mēs apstrādājam jūsu personas datus, lai jūs varētu izveidot savu personīgo profilu Rimi tiešsaistes veikalā, izmantot savā profilā sniegto informāciju pasūtījumu veikšanai, saņemtu informāciju par Rimi tiešsaistes veikala jaunajiem piedāvājumiem, skatītu pasūtījumu vēsturi, saglabātu pirkumu grozus, atzīmētu iecienītākās un biežāk pirktākās preces.

      Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai administrētu Jūsu reģistrāciju Rimi tiešsaistes veikalā. Lai mēs varētu piereģistrēt un administrēt jūsu profilu, jums ir jāsniedz personas dati, kas nepieciešami līguma noslēgšanai un izpildei. Papildus obligātajiem laukiem, mēs lūgsim jūs ievadīt jūsu dzimšanas datumu, lai pārliecinātos, ka neesat jau eksistējošs lietotājs Rimi sistēmā. šie dati netiks glabāti, bet izmantoti tikai lietotāja profila validācijai. Ja nesniegsiet nepieciešamos personas datus, nevarēsiet veikt pasūtījumus Rimi tiešsaistes veikalā. Ja nevarat aizpildīt kādu no obligātajiem lauciņiem, jums jāsazinās ar klientu servisu. Jūsu dati tiks izmantoti, lai sagatavotu un nogādātu jums pasūtījumus, sazinātos ar Jums, atbildētu uz jūsu ziņām un nodrošinātu, lai jūsu personiskā informācija būtu precīza un aktuāla. Rimi tiešsaistes veikala profila izveidei un administrēšanai, tiks apstrādāti un uzglabāti šādi dati:

      Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods

      Vārds

      Uzvārds

      Kontaktinformācija: e-pasts un mobilā tālruņa numurs

      Jūsu izvēle par veidiem, kā saņemt informāciju par marketinga piedāvājumiem

      Personas dati, kas iekļauti „Mans Rimi” lojalitātes programmā

      Vārds

      Uzvārds

      Dzimšanas datums (tiek izmantots tikai, lai validētu, ka neesat eksistējošs lietotājs Rimi sistēmā)

      Tālruņa numurs

      Pirkumu vēsture

      Lojalitātes programmas profilēšanas informācija

      Lai noslēgtu un izpildītu līgumu ar Jums

      Skatīt sadaļu „Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?”

      Mums ir vajadzīgs jūsu vārds un uzvārds, lai identificētu un apstiprinātu jūs pie pasūtīja piegādes/saņemšanas, atrastu jūsu pasūtījumu gadījumā, ja sazināties ar klientu servisu un ziņojat par problēmām saistībā ar Jūsu pasūtījumu, vai arī, lai apstrādātu preces atgriešanu, ja to lūdzāt.

      Mums nepieciešams jūsu tālruņa numurs, lai varētu ar jums sazināties gadījumos, kad rodas problēmas ar jūsu veiktajiem pasūtījumiem, piegādājot pasūtījumus uz jūsu adresi un nosūtot jums pasūtījuma PIN kodu. Jūsu tālruņa numuru varēs izmantot, lai atrastu pasūtījumu vai jūsu profilu mūsu klientu datubāzē.

      Izmantojam jūsu e-pastu, lai jūs informētu par jūsu pasūtījumu statusu (pasūtījums apstiprināts, gatavs piegādei, piegādāts, atcelts, nav izpildīts, iespējams saņemt pēc neveiksmīgas izpildes, u.tml.), nosūtītu pasūtījuma PIN kodu par pasūtījuma saņemšanu un nosūtītu jaunu e-pastus, ja esat tos izvēlējies. Jūsu e-pastu būs iespējams izmantot arī, lai atrastu pasūtījumu vai atrastu jūsu profilu mūsu klientu datubāzē.

      Varat izmantot arī „Mans Rimi” lojalitātes programmas profilu, piereģistrējoties Rimi tiešsaistes veikalā un sniedzot papildu informāciju, kas nepieciešama pasūtījumu apstrādei. Jūsu Rimi profila izveidei un pārvaldībai, apstrādāsim un glabāsim tikai tos lojalitātes programmas datus, kas iekļauti tabulā (skat. iepriekš). Lojalitātes programmas profilā iekļautie personas dati tiks izmantoti tādā pašā veidā, ka norādīts iepriekš. Lūdzu ņemiet vērā, ka Jūsu personas datu apstrāde Lojalitātes programmas ietvaros ir pakļauta „Mans Rimi” lojalitātes programmas privātuma politikas noteikumiem.

      Piesakoties ar Lojalitātes programmas profilu, jums būs iespēja saņemt šīs programmas nodrošinātās priekšrocības:

      Individuālos piedāvājumus (dzimšanas dienā, vārdadienā, bērnu dzimšanas dienā un vārdadienā, mājdzīvnieku kluba piedāvājumi);

      • Lojalitātes karšu piedāvājumus;
      • pelnīt „Mans Rimi” naudu;
      • Krāt Digitālās uzlīmes.

      Reģistrējoties Rimi tiešsaistes veikalā, jūs apliecināt, ka jūsu sniegtie dati ir pareizi un precīzi un ka esat vismaz 18 gadus vecs. Ja personas dati ir neprecīzi, jums tie nekavējoties ir jāizlabo.

    • Pasūtījumu izveidošana "Viesim":

      Lai veiktu pasūtījumus Rimi tiešsaistes veikalā, nav jāizveido profils. Apstiprināt pasūtījumus var, arī esot „viesa statusā” un sniedzot pasūtījuma veikšanai nepieciešamos personas datus.

      „Viesa statusā” sniegtie personas dati netiks glabāt Rimi klientu datubāzē kā profils. Tomēr tie tiks saglabāti un apstrādāti līdz ar pasūtījumu un pasūtījuma dokumentiem, (piemēram, rēķins, kredītrēķins:

      Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods

      Vārds

      Uzvārds

      Kontaktinformācija – e-pasts un mobilā tālruņa numurs

      Lai noslēgtu un izpildītu līgumu ar Jums

      Skatīt sadaļu „Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?”

      Izmantojam jūsu vārdu un uzvārdu, lai jūs identificētu, piegādājot/saņemot pasūtījumus.

      Mums nepieciešams jūsu tālruņa numurs, lai varētu ar jums sazināties gadījumos, kad rodas problēmas ar jūsu veiktajiem pasūtījumiem, piegādājot pasūtījumus uz jūsu adresi un nosūtot jums pasūtījuma PIN kodu. Jūsu tālruņa numuru varēs izmantot, lai atrastu pasūtījumu vai jūsu profilu mūsu klientu datubāzē.

      Izmantojam jūsu e-pastu, lai informētu par jūsu pasūtījumu statusu (pasūtījums apstiprināts, gatavs piegādei, piegādāts, atcelts, nav izpildīts, iespējams saņemt pēc neveiksmīgas izpildes, u.tml.), nosūtītu pasūtījuma PIN kodu. Jūsu e-pastu būs iespējams izmantot arī, lai atrastu pasūtījumu vai atrastu jūsu profilu mūsu klientu datubāzē.

      Reģistrējoties Rimi tiešsaistes veikalā, jūs apliecināt, ka jūsu sniegtie dati ir pareizi un precīzi un ka esat vismaz 18 gadus vecs. Ja personas dati ir neprecīzi, jums tie nekavējoties ir jāizlabo.

    • Pasūtījuma izveide un piegāde:

      Rimi tiešsaistes veikalam jāizveido pasūtījums, kas sastāv no jūsu pasūtītajām precēm, tāpēc pasūtījumu saturu apstrādā gan elektroniskās sistēmas, gan Rimi darbinieki.

      Ja izvēlaties piegādi mājās:

      Ja vēlaties piegādi mājās, jums jāievada adrese, kur vēlaties saņemt pasūtījumu.

      Ja esat reģistrēts lietotājs un esat ielogojies, adrese jūsu profilā tiks saglabāta automātiski. Ja vēlaties dzēst vai pievienot jaunu adresi, varat to darīt savā Rimi tiešsaistes veikala profilā, vai sazinoties ar Rimi klientu servisu un lūdzot to izdzēst. Ja vēlaties, varat šo adresi iestatīt arī „noklusējumā”, un tā vienmēr parādīsies kā jūsu pirmā izvēle.

      Ja esat „Viesis”, jūsu adrese netiks saglabāta Rimi klientu datubāzē, bet tā tiks saglabāta līdz ar jūsu pasūtījumu un izmantota tāpat kā reģistrēta lietotāja adrese.

      Izvēloties "Saņem veikalā" piegādes metodi pasūtījuma veikšanas brīdī kā piegādes metodi, jums jāsniedz informācija par veikalu, kurā vēlaties saņemt pasūtījumu. šī informācija tiks glabāta tikai saistībā ar pasūtījumu.

    • Lai sagatavotu un piegādātu pasūtījumu, tiks apstrādāti šādi personas dati:

      Sagatavot pasūtījumu

      Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods

      Sagatavot pasūtījumu

      Pasūtījuma ID

      Piegādes laiks un datums

      Preču saraksts un daudzums

      Lai piegādātu pasūtījumu uz Mājas adresi

      Vārds un uzvārds

      Tālruņa numurs

      Piegādes laiks un datums

      Pasūtījuma ID

      Adrese – iela, mājas numurs, dzīvokļa numurs, stāvs, novads, pilsēta, pasta indekss, adreses nosaukums, GPS koordinātas – garums, platums

      Piezīmes

      Adreses uzstādījumi (noklusējuma vai parastais režīms)

      Preču saraksts un daudzums

      Nosūtīt pasūtījumu uz saņemšanu veikalā

      Izvēlētā veikala nosaukums un tā adrese

      Izvēlētā veikala nosaukums un tā adrese

      Vārds un uzvārds

      Tālruņa numurs

      Pasūtījuma piegādes laiks un datums

      Pasūtījuma ID

      Preču saraksts un daudzums

      PIN kods

      Lai izpildītu līgumu ar Jums

      Skatīt sadaļu „Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?”

      Informācija par pasūtījumu ļauj Rimi darbiniekiem to sagatavot.

      Norādītie dati tiek izmantota līguma izpildei, lai Rimi kurjeri varētu nogādāt pasūtījumu uz jūsu izvēlēto adresi.

      Dati par jūsu izvēlēto veikalu preču saņemšanai veikalā tiek izmantoti, lai varētu izsniegt pasūtījumu.

      Visi iepriekš minētie dati tiek izmantoti, lai ar e-pasta vēstuli informētu jūs par pasūtījumu statusu, sagatavotu rēķinus un kredītrēķinu (pasūtījums apstiprināts, gatavs piegādei, piegādāts, atcelts, nav izpildīts, iespējams saņemt pēc neveiksmīgas izpildes, u.tml.).

       

       

    • Iespējot pasūtījuma saņemšanu veikalā, noskenējot automašīnas reģistrācijas numuru

      Reģistrētiem klientiem ir iespēja profilā iekļaut automašīnas reģistrācijas numuru, ko var izmantot attiecīgajos veikalos par apliecinājumu, ka esat ieradies pēc sava pasūtījuma. šī informācija nav jāiekļauj obligāti.

      Ja vēlaties dzēst vai pievienot jaunu automašīnas reģistrācijas numuru, varat to darīt savā Rimi Tiešsaistes veikala profilā, vai sazinoties ar Rimi klientu servisu un lūdzot to izdzēst.

      Lai iespējotu pasūtījumu saņemšanu ar automašīnas reģistrācijas numuru veikalā, nolasot auto reģistrācijas numuru, tiek apstrādāti un glabāti šādi personas dati:

      Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods

      Auto reģistrācijas numurs

      Lai izpildītu līgumu ar Jums

      Skatīt sadaļu „Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?”

    • Samaksa par pasūtījumu

      Lai veiktu pasūtījumu Rimi tiešsaistes veikalā, klientam ir jāpabeidz maksājums. Ir pieejami trīs maksājumu veidi: maksājums ar kredītkarti/debetkarti, maksājums, izmantojot Swedbank BankLink, maksājums ar SEB bank BankLink. Ja maksājums netiek veikts, klients nevar izdarīt pasūtījumus Rimi tiešsaistes veikalā.

      Apstrādājot maksājumu, kopā ar informāciju par pasūtījumu tiks apstrādāti un glabāti šādi klienta dati:

      Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods

      Swedbank un SEB Bank Link

      Summa

      Vārds un uzvārds

      Maksājuma apraksts

      Maksājuma atsauces numurs (tikai atgriežamajām precēm)

      Darījuma atsauces ID

      Maksātāja IBAN

      Kredītkarte/debetkarte

      Maksājuma apraksts

      Vārds un uzvārds

      Maksājumu kartes PAN numurs

      Maksājumu kartes shēma

      Maksājumu kartes derīguma termiņš

      Lai izpildītu līgumu ar Jums

      Skatīt sadaļu „Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?”

      Reģistrētiem klientiem ir iespēja Rimi tiešsaistes veikala mājaslapā saglabāt kredītkaršu datus savā profilā, tādējādi, atvieglojot turpmākos maksājumus. Tā ir klienta izvēles, ne RIMI prasība. Ja vēlaties dzēst vai pievienot jaunu maksājumu karti, varat to izdarīt savā Rimi tiešsaistes veikala profilā. Ja saglabājat kredītkartes datus savā profilā, Rimi klientu datubāzē tiks apstrādāti un saglabāti šādi dati:

      Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods

      Maksājumu kartes PAN numurs

      Maksājumu kartes tokens (tikai tad, ja izvēlaties saglabāt kartes datus)

      Maksājumu kartes shēma

      Maksājumu kartes derīguma termiņš

      Lai izpildītu līgumu ar Jums

      Skatīt sadaļu „Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?”

    • Tiešais mārketings

      Mēs apstrādājam jūsu personas datus, lai nosūtītu jums ar marketingu saistītu informāciju un jaunākās ziņas. Piemēram, lai informētu par jaunākajām precēm, izpārdošanu vai īpašām atlaidēm. Lūdzu ņemiet vērā, ka jaunākā informācija jums tiks nosūtīta tikai tad, ja to būsiet atzīmējis reģistrējoties vai izvēlējies saņemt savā profilā. Paziņojumus nosūtām e-pastā, īsziņās un sociālajos tīklos.

      Personas datu kategorijas

      Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods

      Vārds

      Kontaktinformācija – e-pasts un mobilā tālruņa numurs

      Sociālie tīkli

      Jūsu piekrišana

      Skatīt sadaļu „Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?”

    • Pretenziju izskatīšana un krāpšanas novēršana

      Mēs varam apstrādāt Jūsu personas datus, lai aizsargātu, nodibinātu un izmantotu juridiskās prasības, tai skaitā novērstu krāpšanu vai kriminālu aktivitāti, mūsu produktu vai pakalpojumu ļaunprātīgu izmantošanu.

      Personas datu kategorijas

      Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods

      Vārds

      Uzvārds

      Kontaktinformācija – e-pasts un mobilā tālruņa numurs

      Adrese – iela, mājas numurs, dzīvokļa numurs, stāvs, novads, pilsēta, pasta indekss, saņēmēja vārds

      Pasūtījuma ID

      Piegādes datums un laiks

      Preču saraksts un daudzums, cenas un veicināšanas pasākumi

      Auto reģistrācijas numurs (tikai reģistrētiem lietotājiem)

      Kādā veidā vēlaties saņemt informāciju par piedāvājumiem

      Izvēlētais veikals

      PIN kods

      Rēķina informācija

      Kredītrēķina informācija

      Maksājuma summa

      Maksājuma apraksts

      Maksājuma atsauces numurs (tikai atdodamajām precēm)

      Darījuma atsauces ID

      Maksātājs IBAN

      Maksājumu kartes PAN numurs

      Maksājumu kartes shēma

      Maksājumu kartes derīguma termiņš

      Maksājumu karšu numuri

      Cita informācija saistībā ar juridisko prasību

      Mūsu likumīgās intereses aizsargāt, nodibināt un izmantot juridiskās prasības, tai skaitā novērstu krāpšanu vai kriminālu aktivitāti, mūsu produktu vai pakalpojumu ļaunprātīgu izmantošanu

      Līdz izmeklēšanai, strīdu atrisināšanai un prasības izskatīšanai

    • Statistiskie un tirgus izpētes nolūki

      Mēs apstrādājam jūsu personas datus pārskatu sagatavošanai un statistikai, lai varētu novērot, novērtēt, uzlabot un paplašināt tiešsaistes pakalpojumu piedāvājumu, piemēram, cik piegādes ir veiktas, cik daudz sūdzību ir saņemts klientu servisā. šajos nolūkos mēs neapstrādāsim Jūsu vārdu, kontaktinformāciju un jebkuru citu tieši identificējamu informāciju, kas var tieši norādīt uz Jums kā konkrētu personu.

      Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods

      Pasta indekss

      Pilsēta

      Valsts

      Profila uzstādījumi (piekrist marketinga paziņojumu saņemšanai, vai ir saglabāti kredītkaršu dati)

      Pasūtījumi (preču saraksts un daudzums, cenas un akcijas)

      Pasūtījumu statuss

      Piegādes veids

      Maksājuma veids

      Izvēlētais saņemšanas periods

      Saņemšanas un piegādes laiks

      Pamatojuma kodi preču atgriešanai

      Pamatojuma kodi sazināšanās ar klientu servisu

      Klientu servisā saņemto zvanu un ziņu skaits

      Apstrāde ir nepieciešama mūsu juridisko interešu aizstāvībai, kā arī mūsu pakalpojumu uzlabošanai un paplašināšanai.

      Skatīt sadaļu „Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?”

    • Informācijas drošības mērķi

      Mēs pārraugām lietotāju darbības. Mēs iegūstam un glabājam jūsu personīgo informāciju, kad jūs, vai mēs pēc jūsu lūguma piekļūstat savam profilam, veicat izmaiņas datos vai veicat citas darbības Rimi tiešsaistes veikalā. Tas tiek darīts, lai identificētu iespējamos draudus, krāpšanu, nelikumīgas darbības, kā arī saglabātu atbilstību un aizsargātu sistēmu un tās datus no neatļautām izmaiņām. Apstrāde ir nepieciešama mūsu juridisko interešu aizstāvībai, nodrošinot informācijas drošību.

    • Klienta juridisko pretenziju pārvaldība

      Lai apstrādāju prasības, kuras Jūs iesniedzās Rimi Online veikalā saskaņā ar formu vai nosūtījāt uz e-pastu info.lv@rimibaltic.com, vai sazinoties ar RIMI pa telefonu, mums ir jāapstrādā un jāuzglabā Jūsu personas dati. Vairāk informācijas par to, kā mēs apstrādājam un glabājam Jūsu personas datus sakarā ar Jūsu iesniegto pretenziju, lūdzu skatiet Pretenziju un/vai pieprasījuma izvērtēšanas privātuma politikā.

  • No kādiem avotiem mēs iegūstam personas datus?
    • No jums

      Mēs iegūstam jūsu personas datus, kurus norādāt, izveidojot Rimi profilu, sniedzot papildu informāciju par pirkumiem tiešsaistē, kad veicat pasūtījumus Rimi tiešsaistes veikalā un sazināties ar mums ar klientu servisa starpniecību vai kad izmantojat palīdzības lapu Rimi tiešsaistes veikalā.

  • Personas datu izpaušana
    • Pakalpojumu sniedzēji

      Lai pildītu savas saistības pret Jums, mēs nododam Jūsu personas datus uzņēmumiem, kas sniedz mums pakalpojumus. Piemēram, uzņēmumiem, kas sniedz:

      • datu centru pakalpojumus;
      • sistēmu izstrādes un uzturēšanas pakalpojumus;
      • klientu datu analīzes pakalpojumus;
      • tiešā mārketinga ziņojumu sūtīšanas pakalpojumus;
      • pakalpojumus, kas saistīti ar Rimi lojalitātes programmas mārketinga pasākumiem.

      šie uzņēmumi var apstrādāt Jūsu personas datus tikai saskaņā ar mūsu norādījumiem, bet nedrīkst tos izmantot citiem mērķiem. Tiem saskaņā ar likumu un mūsu sadarbības līgumu tiek noteikts aizsargāt Jūsu personas datus.

    • Tiesībsargājošās iestādes, valsts un pašvaldību iestādes

      Lai pildītu savu juridisko pienākumu, mēs varam nosūtīt Jūsu personas datus tiesībsargājošām iestādēm, kā arī valsts un pašvaldību iestādēm pēc to pieprasījuma. Mēs varam nosūtīt Jūsu personas datus arī tiesībsargājošām iestādēm, kā arī valsts un pašvaldību iestādēm, lai pildītu savas juridiskās intereses, sastādot, iesniedzot un aizstāvot juridiskās prasības.

    • Kur mēs apstrādājam Jūsu personas datus?

      Mēs vienmēr cenšamies apstrādāt Jūsu personas datus ES/EEZ.

      Jūsu personas dati netiek nosūtīti vai apstrādāti valstī, kas atrodas ārpus ES/EEZ.

  • Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?
    • Klienta profils/konts

      Līdz lietotāja konts tiek dzēsts. Ja klients ilgāk nekā gadu nepiesakās savā profilā, tas tiek dzēsts.

      Ja klients ir Rimi Online un Mans Rimi lojalitātes programmas dalībnieks, uz klientu attiecas lojalitātes programmas privātuma politikā nodefinētie termiņi.

    • Pasūtījuma dati

      Piecus gadus pēc pasūtījuma veikšanas

    • Atdošanas dati

      Piecus gadus pēc atdošanas

    • Maksājuma karšu tokeni

      Pēc konta dzēšanas tiek dzēsti nekavējoties

    • Finanšu dokumenti (rēķins, kredītrēķins)

      Piecus gadus pēc dokumenta izrakstīšanas

    • Nereģistrētu lietotāju personas dati pasūtījumos (vārds, uzvārds, piegādes adrese, tālruņa numurs)

      Piecus gadus

  • Jūsu tiesības

      Datu aizsardzības likumi piešķir Jums virkni tiesības attiecībā uz Jūsu personas datu apstrādi.

    • Piekļuve personas datiem

      Jums ir tiesības pieprasīt apstiprinājumu no mums, ja mēs apstrādājam ar Jums saistītos personas datus, un šādos gadījumos pieprasīt piekļuvi personas datiem, ko mēs apstrādājam. Ja izmantojat Rimi profilu, piesakoties jebkurā laikā varat redzēt mūsu rīcībā esošo informāciju par jums, piemēram, vārdu, kontaktinformāciju u.tml. Lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, varat rakstīt iesniegumu mums vai mūsu datu aizsardzības speciālistam.

    • Personas datu labošana

      Turklāt, ja uzskatāt, ka informācija par Jums ir nepareiza vai nepilnīga, Jums ir tiesības izlabot to pašiem vai lūgt to izdarīt mums. Ja Jums ir Rimi profils, Jūs varat atjaunināt informāciju par sevi, piesakoties Rimi profilā. Lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, varat rakstīt iesniegumu mums vai mūsu datu aizsardzības speciālistam.

    • Piekrišanas atsaukšana

      Ja mēs apstrādājam Jūsu personas datus, pamatojoties uz Jūsu piekrišanu, Jums ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādei. Lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, lūdzu, rakstiet iesniegumu mums vai mūsu datu aizsardzības speciālistam.

    • Iebildums pret apstrādi tiešā mārketinga nolūkiem

      Jums ir tiesības jebkurā laikā iebilst pret savu personas datu apstrādi tiešā mārketinga nolūkiem. Jūs varat atrakstīties no tiešā mārketinga, ielogojoties savā Rimi profilā vai piezvanot Klientu apkalpošanas centram. 

       

    • Iebildums pret apstrādi, pamatojoties uz likumīgajām interesēm

      Jums ir tiesības iebilst pret personas datu apstrādi, pamatojoties uz mūsu likumīgajām interesēm. Tomēr mēs turpināsim apstrādāt Jūsu datus pat tad, ja būsiet iebilduši pret to, ja mums būs pārliecinoši iemesli turpināt apstrādāt datus. Lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, lūdzu, rakstiet iesniegumu mums vai mūsu datu aizsardzības speciālistam.

    • Izdzēšana

      Noteiktos apstākļos Jums ir tiesības pieprasīt mums izdzēst Jūsu personas datus. Tomēr tas neattiecas uz gadījumiem, kad likums pieprasa mums saglabāt datus. Lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, varat rakstīt iesniegumu mums vai mūsu datu aizsardzības speciālistam.

       

    • Apstrādes ierobežojums

      Noteiktos apstākļos Jums ir tiesības ierobežot savu personas datu apstrādi. Lūdzu, ņemiet vērā, ka gadījumā, ja Jūs pieprasāt, lai Jūsu datu apstrāde tiek ierobežota, tas var ietekmēt Jūsu dalību Mans Rimi lojalitātes programmā. Lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, lūdzu, rakstiet iesniegumu mums vai datu aizsardzības speciālistam.

    • Datu pārnesamība

      Visbeidzot, Jums ir tiesības saņemt vai nodot savus personas datus tālāk citam datu pārzinim (“datu pārnesamība”). šīs tiesības attiecas tikai uz tiem datiem, ko esat sniedzis mums, pamatojoties uz savu piekrišanu vai līgumu, un ja apstrāde tiek veikta automātiski. Lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, lūdzu, rakstiet iesniegumu mums vai mūsu datu aizsardzības speciālistam.

       

  • Ar ko varu sazināties, ja man ir kādi jautājumi?

      Ja Jums rodas kādi jautājumi par savu personas datu apstrādi, lūdzu, sazinieties ar mums.

      Ja neesat apmierināti ar saņemto atbildi, Jums ir tiesības iesniegt sūdzību Datu inspekcijā.

    • Par Jūsu personas datu apstrādi atbildīgā uzņēmuma kontaktinformācija

      SIA Rimi Latvia, Reģ. Nr. 40003053029,

      Juridiskā adrese: A. Deglava iela 161, Rīga, Latvija, LV-1021

      Tālruņa numurs +371 67045409

      E-pasts: info.lv@rimibaltic.com

    • Klientu atbalsta centra kontaktinformācija

      Tālruņa numurs: + 371 80000180

      E-pasts: info.lv@rimibaltic.com,

    • Datu aizsardzības inspektora kontaktinformācija

      E-pasts: RimiDPO@rimibaltic.com 

      Jūs varat sazināties ar mūsu Datu aizsardzības speciālistu, nosūtot vēstuli mums uz iepriekš minēto adresi, adresējot to Datu aizsardzības speciālistam.