0

Palīdzība

Vai iepirkties Rimi e-veikalā var tikai Mans Rimi kartes lietotāji?

Pasūtījumu var veikt jebkurš klients – arī bez Mans Rimi kartes. Veicot pasūtījumu ar Mans Rimi profila datiem, par visiem pirkumiem uzkrāsi Mans Rimi naudu un lojalitātes kampaņu uzlīmes.

Vai varu pasūtīt preces uz jebkuru adresi Rīgā un tās apkārtnē?

Jā, un piegādes teritorijas karti vari apskatīt, izvēloties piegādes adresi. Mēs strādājam pie tā, lai piegādes teritorija tiktu paplašināta. 

Kā rīkoties, ja nevaru aizbraukt pakaļ pasūtījumam noteiktajā laikā?

Lai mēs varētu nodrošināt veikto pirkumu kvalitatīvu nodošanu, aicinām ierasties pēc saviem pasūtījumiem izvēlētajā laikā.

Ja tomēr gadās nokavēt, informē par to Rimi klientu servisu +371 8 000 0180 vai info.lv@rimibaltic.com. Ja neizņemsi pasūtījumu klientu servisa norādītajā laikā (parasti 24h), 2 - 5 darba dienu laikā atgriezīsim naudu kontā, no kura tika veikta pasūtījuma apmaksa. Atmaksu veiksim par visām precēm, izņemot tām, kas ātri bojājas un ir ar īsu derīguma termiņu.

Kā rīkoties, ja es izvēlējos izņemt pasūtījumu veikalā, tomēr vēlos to mainīt uz piegādi uz mājām?

Tev jādodas uz savu profilu, jāatceļ pasūtījums un jānoformē tas no jauna, izvēloties citu piegādes veidu.  

Ja attiecīgā opcija vairs nav aktīva, pasūtījums jau tiek izpildīts un to vairs nevar atsaukt. Sazinies ar Rimi klientu servisu +371 8 000 0180 vai info.lv@rimibaltic.com. Ņem vērā, ka pasūtījumu savā profilā var atcelt tikai reģistrēts lietotājs.

Kuros veikalos varu saņemt e-veikalā veiktos pirkumus, ja vēlos tos saņemt veikalā?

Preces vari izņemt pats Rimi veikalos Spice, Ozols, Aleja un Mols, ja kā piegādes veidu, veicot pasūtījumu, biji norādījis "Saņem veikalā".

Vai e-veikalā ir pieejams tāds pats sortiments kā visos Rimi veikalos?

Rimi e-veikalā pieejama liela daļa no Rimi veikalu sortimenta, sevišķi pārtikas un ikdienas preces. Izņēmumi ir preces, kuru tirdzniecību internetā liedz Latvijas Republikas likumdošana un normatīvie akti.

Kā var atcelt jau apmaksātu pasūtījumu?

Zvanot uz Rimi klientu servisu vai arī savā profilā izvēloties iespēju “Atcelt pasūtījumu”. Ja attiecīgā opcija vairs nav aktīva, pasūtījums jau tiek izpildīts un to vairs nevar atsaukt. Sazinies ar Rimi klientu servisu +371 8 000 0180 vai info.lv@rimibaltic.com. Ņem vērā, ka pasūtījumu savā profilā var atcelt tikai reģistrēts lietotājs.

Kā notiek pasūtījuma saņemšana veikalā?

Dodies uz veikalu, ko izvēlējies un norādīji savā pasūtījumā. Meklē “Pērc rimi.lv un Saņem šeit” punktu pie Rimi veikala informācijas centra. Terminālī ievadi sava pasūtījuma PIN kodu, ko būsi saņēmis savā e-pastā un/vai SMS. Atliek tikai nedaudz uzgaidīt, un Rimi darbinieks atnesīs Tavu pasūtījumu!

Vai ir iespējams sveramās preces pasūtīt pēc skaita (vienībās), piemēram, banānus?

Ievadot vēlamo sveramo preču – augļu un dārzeņu – svaru, tiks uzrādīts aptuvenais vienību skaits.

Kā varu apmaksāt savu pasūtījumu?

Par pirkumiem Rimi e-veikalā var norēķināties ar VISA, Maestro un Mastercard norēķinu kartēm, kā arī ar Swedbank un SEB internetbankas starpniecību.

Alkoholisko dzērienu iegāde un ierobežojumi

Veikt alkoholisku dzērienu pasūtījumu ir iespējams jebkurā laikā, tomēr šie produkti var tikt piegādāti vai izsniegti tikai laika posmā no 08:00 līdz 22:00.

Ja jebkādu iemeslu dēļ piegādes laiks ir agrāks vai vēlāks par norādītajām stundām, un pasūtījumā ir iekļauti alkoholiskie dzērieni, attiecīgie produkti paliks pie kurjera un klientam tiks atgriezta samaksātā nauda par šiem produktiem.

Alkoholisko dzērienu saņēmējiem veiksim vecuma pārbaudi, un klientam jāuzrāda derīga ID karte vai pase RIMI darbiniekam. Tikai personas, kas ir vismaz 18 gadu vecas, ir tiesīgas saņemt alkoholiskos dzērienus.

Informējam arī, ka alkohola iegāde netiks pieskaitīta pie:

- MansRimi naudas aprēķina;

- uzlīmju kampaņām;

- pirkumu loteriju summu aprēķina.

Mans profils

Piegāde
0