0

Palīdzība

Vai iepirkties Rimi e-veikalā var tikai Mans Rimi kartes lietotāji?

Pasūtījumu var veikt jebkurš klients – arī bez Mans Rimi kartes. Veicot pasūtījumu ar Mans Rimi profila datiem, par visiem pirkumiem uzkrāsi Mans Rimi naudu un lojalitātes kampaņu uzlīmes.

 

Vai varu pasūtīt preces uz jebkuru adresi Rīgā un tās apkārtnē?

Pirkumus jau tajā pašā dienā* piegādājam Rīgā, Jūrmalā, Mārupē, Jelgavā, Ķekavā, Ogrē un citur pierīgā, kā arī Liepājā. Mēs strādājam pie tā, lai piegādes teritorija tiktu paplašināta. 

* atkarībā no pieprasījuma un vietu pieejamības.

Kā rīkoties, ja nevaru aizbraukt pakaļ pasūtījumam noteiktajā laikā?

Lai mēs varētu nodrošināt veikto pirkumu kvalitatīvu nodošanu, aicinām ierasties pēc saviem pasūtījumiem izvēlētajā laikā.

Ja tomēr gadās nokavēt, informē par to Rimi klientu servisu +371 8 000 0180 vai info.lv@rimibaltic.com. Ja neizņemsi pasūtījumu klientu servisa norādītajā laikā (parasti 24h), 2 - 5 darba dienu laikā atgriezīsim naudu kontā, no kura tika veikta pasūtījuma apmaksa. Atmaksu veiksim par visām precēm, izņemot tām, kas ātri bojājas un ir ar īsu derīguma termiņu.

Kā rīkoties, ja es izvēlējos izņemt pasūtījumu veikalā, tomēr vēlos to mainīt uz piegādi uz mājām?

Tev jādodas uz savu profilu e-veikalā un, ja pasūtījuma piegādes iespēja vēl ir aktīva, vari mainīt piegādes veidu vai vietu.   

Ja attiecīgā opcija vairs nav aktīva, pasūtījums jau tiek izpildīts un to vairs nevar atsaukt. Sazinies ar Rimi klientu servisu +371 8 000 0180 vai info.lv@rimibaltic.com. Ņem vērā, ka pasūtījumu savā profilā var labot vai atcelt tikai reģistrēts lietotājs.

Kuros veikalos varu saņemt e-veikalā veiktos pirkumus, ja vēlos tos saņemt veikalā?

Preces vari izņemt pats Rimi veikalos Spice, Ozols, AlejaMols, Alfa, Sāga, Rimi P.Brieža ielā, Rīgā, un Ostmalā, Liepājā, ja kā piegādes veidu, veicot pasūtījumu, biji norādījis "Saņem veikalā".

Vai e-veikalā ir pieejams tāds pats sortiments kā visos Rimi veikalos?

Rimi e-veikalā pieejama liela daļa no Rimi veikalu sortimenta, sevišķi pārtikas un ikdienas preces. Izņēmumi ir preces, kuru tirdzniecību internetā liedz Latvijas Republikas likumdošana un normatīvie akti.

Kā var atcelt jau apmaksātu pasūtījumu?

Zvanot uz Rimi klientu servisu vai arī savā profilā izvēloties iespēju “Atcelt pasūtījumu”. Ja attiecīgā opcija vairs nav aktīva, pasūtījums jau tiek izpildīts un to vairs nevar atsaukt. Sazinies ar Rimi klientu servisu +371 8 000 0180 vai info.lv@rimibaltic.com. Ņem vērā, ka pasūtījumu savā profilā var atcelt tikai reģistrēts lietotājs.

Kā notiek pasūtījuma saņemšana veikalā?

Dodies uz veikalu, ko izvēlējies un norādīji savā pasūtījumā. Meklē “Pērc rimi.lv un Saņem šeit” punktu pie Rimi veikala informācijas centra. Terminālī ievadi sava pasūtījuma PIN kodu, ko būsi saņēmis savā e-pastā un/vai SMS. Atliek tikai nedaudz uzgaidīt, un Rimi darbinieks atnesīs Tavu pasūtījumu!

Vai ir iespējams sveramās preces pasūtīt pēc skaita (vienībās), piemēram, banānus?

Ievadot vēlamo sveramo preču – augļu un dārzeņu – svaru, tiks uzrādīts aptuvenais vienību skaits.

Kā varu apmaksāt savu pasūtījumu?

Par pirkumiem Rimi e-veikalā var norēķināties ar VISA, Maestro un Mastercard norēķinu kartēm, kā arī ar Swedbank un SEB internetbankas starpniecību.

Alkoholisko dzērienu iegāde un ierobežojumi

Veikt alkoholisku dzērienu pasūtījumu ir iespējams jebkurā laikā, tomēr šie produkti var tikt piegādāti vai izsniegti tikai laika posmā no 08:00 līdz 22:00.

Iegādājoties alkoholiskos dzērienus verificējies, tagad nepieciešams apstiprināt savu vecumu, izmantojot Smart-ID. 

 

Ja Tavs pirkums saturēs alkoholiskos dzērienus, pirms pirkumu apmaksas mēs aicināsim Tevi apstiprināt savu vecumu. Kad vecums tiks apstiprināts, varēsi gan apmaksāt pirkumu, gan arī turpināt iepirkties. Pašlaik vecuma apstiprināšanu vari veikt, izmantojot Smart-ID.

Svarīgi! Vecuma apstiprināšanai Tev būs nepieciešama Smart-ID pilnā versija ar kvalificēto elektronisko parakstu!

Uzzini, kā apstiprināt vecumu un izveidot Smart-ID pilno versiju šeit!

 

Ja jebkādu iemeslu dēļ piegādes laiks ir agrāks vai vēlāks par norādītajām stundām, un pasūtījumā ir iekļauti alkoholiskie dzērieni, attiecīgie produkti paliks pie kurjera un klientam tiks atgriezta samaksātā nauda par šiem produktiem.

Alkoholisko dzērienu saņēmējiem veiksim vecuma pārbaudi, un klientam jāuzrāda derīga ID karte vai pase RIMI darbiniekam. Tikai personas, kas ir vismaz 18 gadu vecas, ir tiesīgas saņemt alkoholiskos dzērienus.

Informējam arī, ka alkohola iegāde netiks pieskaitīta pie:

- MansRimi naudas aprēķina;

- uzlīmju kampaņām;

- pirkumu loteriju summu aprēķina.

Pasūtījuma papildināšana

Tagad vari veikt jau noformēta pasūtījuma papildināšanu. To iespējams veikt līdz brīdim, kad pasūtījumu uzsāk komplektēt. Autorizējoties e-veikala lapā, savā profilā, sadaļā "Pasūtījumi" būs redzami pasūtījumi, kurus iespējams papildināt. Ja opcija par papildināšanu pie pasūtījuma nav aktīva, esam sākuši pasūtījuma komplektēšanu un tā papildināšana vairs nebūs iespējama. 

Papildināt pasūtījumu iespējams, tikai, pievienojot papildu preces. Noņemt preces pašlaik nav iespējams. 

Kad pasūtījums papildināts, būs nepieciešams apmaksāt pievienotās preces un sagaidīt apstiprinājumu par izmaiņām. 

Ja pasūtījuma veikšanas laikā bijuši spēkā atlaižu kodi vai īpašas cenas, kas nav vairs spēkā laikā, kad veikts papildinājums, šīs atlaides uz papildinājumu neattieksies. Ja atlaides būs spēkā arī papildinājuma laikā, tās attieksies arī uz papildinājumu. 

 

 

Esmu aizmirsis lietotāja vārdu vai paroli. Kā man rīkoties?

Gadījumā, ja esi reiz reģistrējies, bet aizmirsis paroli un Tavs e-pasts, ko norādīji veidojot kontu, ir aktīvs, spied “aizmirsi paroli”.  Ja esi aizmirsis e-pastu, ar kuru reģistrējies, sazinies ar Klientu servisu.

Kā rīkoties, ja man ir mainījusies e-pasta adrese?

Šādā gadījumā ir nepieciešams sazināties ar Klientu servisu.

Kā varu nodot kurjeram papildus piegādes informāciju?

Papildus informāciju kurjeram Tu vari nodot, ierakstot ziņu komentāru laukā, bet ja aizmirsi to izdarīt, nāksies sazināties ar Klientu servisu.  

Vai varu saņemt pasūtījumu, tai pašā dienā, kad esmu veicis pirkumu?

Jā, varat, ja ir pieejami tās dienas piegādes laiki. Aicinām arī izmantot Rimi Drive kā arī saņemt preces veikalā.

Kur varu vērsties un jautāt par savu pasūtījumu?

Sākotnēji vēlamies aicināt atbildes rast palīdzības sadaļā, taču ja neatradi atbildi uz sev interesējošu jautājumu, sazinies ar Klientu servisu.

Esmu apmaksājis pasūtījumu, taču sadaļā "Pasūtījumu vēsture" tiek uzrādīts, ka pasūtījums nav apmaksāts vai ir atcelts. Vai saņemšu pasūtītos produkus?

Mēs lūdzam pārbaudīt savu bankas kontu, ja naudas summa par pasūtījumu ir noskaitīta, lūgums sazināties ar Klientu servisu. Pretējā gadījumā lūgums, veidot pasūtījumu no jauna.

Kas ir saglabātie grozi un kā varu tos izmantot?

Ievieto grozā sev nepieciešamos produktus un saglabā to. Saglabāto grozu varēsi, izmantot nakamajā iepirkšanās reizē, un nākamreiz Tev nevajadzēs no jauna meklēt produktus.

Mans profils

Piegāde
0 EUR