0

Palīdzība

Kad es varu saņemt savus pirkumus, ja veicu pasūtījumu?

Veicot pasūtījumu līdz plkst. 10.00, to būs iespējams saņemt jau tās pašas dienas otrajā dienas pusē. Protams, to var ietekmēt pasūtījumu skaits un vietu skaits piegādēs. Neatliec pasūtījumu uz pēdējo brīdi! Precīzus pieejamos piegādes laikus redzēsi, izvēloties piegādes veidu un dienu.

Piegādes teritorijas

Rimi e-veikalā veiktos pirkumus piegādājam uz adresēm Rīgā un tuvākajā tās apkārtnē. Aktuālo piegādes teritoriju vari redzēt augstāk izvietotajā kartē. Piegādi veicam 7 dienas nedēļā no 08.00 līdz 22.00.

Ja neizdodas noformēt piegādi uz adresi, lūdzu, sazinies ar Rimi klientu servisu +371 8 000 0180 vai info.lv@rimibaltic.com.

Vai pēc pasūtījuma noformēšanas varu nomainīt pasūtījuma piegādes adresi un laiku?

Apstiprinātam pasūtījumam nomainīt adresi vai piegādes laiku nav iespējams. Tas būs jāatceļ un jānoformē jauns pasūtījums, zvanot uz Rimi klientu servisu vai arī savā profilā izvēloties iespēju “Atcelt pasūtījumu”. Ja attiecīgā opcija vairs nav pieejama, pasūtījums jau tiek izpildīts, un to vairs nevar atsaukt. Sazinies ar Rimi klientu servisu +371 8 000 0180 vai info.lv@rimibaltic.com. Ņem vērā, ka pasūtījumu savā profilā var atcelt tikai reģistrēts lietotājs.

Kāda ir piegādes maksa?

Veicot pasūtījumu ar summu virs 49.99 EUR, piegāde ir bez papildu maksas. Citādi piegādes maksa ir atkarīga no piegādes laika un tā ir no 2.99 EUR līdz 4.99 EUR. Precīzu maksu par piegādi vari redzēt, izvēloties piegādes dienu un laiku.

Vai varu atteikties no dāvanas pie pasūtījuma?

Lai iepazīstinātu Tevi ar jauniem produktiem, pie pirkuma var būt pievienota arī bezmaksas dāvana. Ja pievienotā dāvana Tev nav aktuāla, preču saņemšanas brīdī pasaki to mūsu kurjeram, un mēs dāvanu paņemsim atpakaļ.

Mans profils

Piegāde
0