0

Palīdzība

Kad es varu saņemt savus pirkumus, ja veicu pasūtījumu?

Veicot pasūtījumu līdz plkst. 10.00, to būs iespējams saņemt jau tās pašas dienas otrajā dienas pusē. Protams, to var ietekmēt pasūtījumu skaits un vietu skaits piegādēs. Neatliec pasūtījumu uz pēdējo brīdi. Precīzus pieejamos piegādes laikus redzēsi, izvēloties piegādes veidu un dienu.

Piegādes teritorijas

Rimi e-veikalā veiktos pirkumus piegādājam uz adresēm Rīgā un tuvākajā tās apkārtnē. Aktuālo piegādes teritoriju vari redzēt augstāk izvietotajā kartē. Piegādi veicam 7 dienas nedēļā no 10.00 līdz 22.00.

Ja neizdodas noformēt piegādi uz adresi, lūdzu, sazinies ar Rimi klientu servisu +371 8 000 0180 vai info.lv@rimibaltic.com.

Vai pēc pasūtījuma noformēšanas varu nomainīt pasūtījuma piegādes adresi un laiku?

Apstiprinātam pasūtījumam nomainīt adresi vai piegādes laiku nevarēs. Tas būs jāatceļ un jānoformē jauns pasūtījums, zvanot uz Rimi klientu servisu vai arī savā profilā izvēloties iespēju “atcelt pasūtījumu”. Ja attiecīgā opcija vairs nav aktīva, pasūtījums jau tiek izpildīts un to vairs nevar atsaukt. Sazinies ar Rimi klientu servisu +371 8 000 0180 vai info.lv@rimibaltic.com. Ņem vērā, ka pasūtījumu savā profilā var atcelt tikai reģistrēts lietotājs.

Kāda ir piegādes maksa?

Piegādes maksa atkarīga no piegādes laika un ir no 2,99 līdz 4,99 EUR. Precīzu maksu par piegādi vari redzēt, izvēloties piegādes dienu un laiku. Veicot pasūtījumu ar summu virs 49.98 EUR, piegāde ir bez papildus maksas.  

Vai varu atteikties no dāvanas pie pasūtījuma?

Lai iepazīstinātu Tevi ar jauniem produktiem, pie pirkumu var būt pievienota arī bezmaksas dāvana. Ja pievienotā dāvana Tev nav aktuāla, preču saņemšanas brīdī pasaki to mūsu kurjeram, un mēs dāvanu paņemsim atpakaļ.

Mans profils

Cookies

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas.

Piegāde
0