0
0,00 €
Atjauno adresi un rezervē laiku

Palīdzība

Kad es varu saņemt savus pirkumus, ja veicu pasūtījumu?

Veicot pasūtījumu ar piegādi, to būs iespējams saņemt jau tās pašas dienas otrajā dienas pusē. Protams, to var ietekmēt pasūtījumu skaits un vietu skaits piegādēs. Neatliec pasūtījumu uz pēdējo brīdi! Precīzus pieejamos piegādes laikus redzēsi, izvēloties piegādes veidu un dienu.

Piegādes teritorijas

Rimi e-veikalā veiktos pirkumus piegādājam uz adresēm Rīgā, tuvākajās pilsētās tās apkārtnē un Liepājā. Aktuālo piegādes teritoriju vari redzēt augstāk izvietotajā kartē. Piegādi veicam 7 dienas nedēļā no 08.00 līdz 22.00.

Ja neizdodas noformēt piegādi uz adresi, lūdzu, sazinies ar Rimi klientu servisu +371 8 000 0180 vai info.lv@rimibaltic.com.

Vai pēc pasūtījuma noformēšanas varu nomainīt pasūtījuma piegādes adresi un laiku?

Apstiprinātam pasūtījumam vari nomainīt adresi, piegādes laiku vai to papildināt, kamēr nav uzsākta pasūtījuma komplektācija un piegādes. Dodies uz savu e-veikala profilu, lai veiktu izmaiņas. Ja pasūtījuma labošanas poga vairs nav aktīva, pasūtījums jau tiek izpildīts, un to vairs nevar atsaukt. Sazinies ar Rimi klientu servisu +371 8 000 0180 vai info.lv@rimibaltic.com. Ņem vērā, ka pasūtījumu savā profilā var atcelt tikai reģistrēts lietotājs.

Kāda ir piegādes maksa?

Veicot pasūtījumu ar summu virs 58.99 EUR, piegāde ir bez papildu maksas. Citādi piegādes maksa ir atkarīga no piegādes laika un tā līdz 4.99 EUR. Ātrā piegāde 58 minūšu laikā ar Wolt ir par maksu līdz 7.99 EUR. Precīzu maksu par piegādi vari redzēt, izvēloties piegādes dienu un laiku. Taču, ja izvēlējies Rimi Drive, pasūtījumu vari saņemt bez maksas. Bezmaksas piegāde ir arī, ja esi iegādājies piegādes abonamentu. Spied šeit un iegādājies piegādes abonamentu.

Vai varu atteikties no dāvanas pie pasūtījuma?

Lai iepazīstinātu Tevi ar jauniem produktiem, pie pirkuma var būt pievienota arī bezmaksas dāvana. Ja pievienotā dāvana Tev nav aktuāla, preču saņemšanas brīdī pasaki to mūsu kurjeram, un mēs dāvanu paņemsim atpakaļ.

Piegādes abonements

Piegādes abonements ir pakalpojums, ko iegādājoties, noteiktu laiku nav jāmaksā papildus piegādes maksa arī tad, ja pasūtījuma summa ir mazāka par summu, no kuras piegādes maksa netiek piemērota. Abonements ir spēkā jau no tā paša pirkuma, kad tas tiek ielikts grozā un tā termiņš redzams klienta profilā.

Piegādes abonements neattiecas uz Ātro piegādi!

Abonements ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem .

Kamēr piegādes abonements ir aktīvs, vēl vienu iegādāties nav iespējams.

Piegādes abonements nenodrošina papildus priekšrocības pasūtījumu saņemšanā vai piegādes laiku izvēlē, tikai atbrīvo no papildmaksas par piegādi abonementa darbības laikā.  

Vai varu manīt piegādes veidu, ja pasūtījums jau ir veikts?

Tev ir iespēja mainīt piegādes veidu, adresi vai papildināt pasūtījumu līdz brīdim, kamēr pasūtījums nav sākts komplektēt un tas sagatavots piegādei. Dodies uz e-veikala profilu un veic izmaiņas aktīvājiem pasūtījumiem. Ja pasūtījuma izmaiņu opcija vairs nav aktīva, labojumu veikt vairs nav iespējams. 

Kā tiek piegādāti produkti, kuri var ātri sabojāties kā arī saldētie produkti?

Pasūtījuma saņemšanas brīdī un līdz brīdim, kamēr pasūtījums tiek piegādāts, produkti tiek uzglabāti tiem noteiktās temperatūrās un pēc noteiktām prasībām. Saldētie produkti tiek uzglabāti un piegādāti aukstumiekārtās.

Kādēļ Rimi e-veikalā ir redzams produkts, kuru pasūtīju, bet, tas netika piegādāts?

Tā var gadīties. Produkti tiek komplektēti un ievietoti pasūtījumā no veikala plauktiem, un pasūtījuma veidošanas laikā, tie arī var nebūt vairs pieejami.

Mans profils

Sākums Piegāde
0 0,00 €