0
0,00 €
Atjauno adresi un rezervē laiku

Palīdzība

Vai Rimi e-veikalā var iegādāties alkoholiskos dzērienus un tabakas izstrādājumus?

Kārtību, kā tirgot alkoholiskos dzērienus, nosaka Latvijas likumdošana un normatīvie akti.
Tāpat atgādinām, ka alkoholiskos dzērienus aizliegts pārdot un nodot personām, kuras jaunākas par 18 gadiem, kā arī aizliegts pārdot alkoholu laikā no pulkst. 22:00 līdz 08:00. 

 

Veikt alkoholisku dzērienu pasūtījumu ir iespējams jebkurā laikā, tomēr šie produkti var tikt piegādāti vai izsniegti tikai laika posmā no 08:00 līdz 22:00.

Iegādājoties alkoholiskos dzērienus verificējies, tagad nepieciešams apstiprināt savu vecumu, izmantojot Smart-ID. 

 

Ja Tavs pirkums saturēs alkoholiskos dzērienus, pirms pirkumu apmaksas mēs aicināsim Tevi apstiprināt savu vecumu. Kad vecums tiks apstiprināts, varēsi gan apmaksāt pirkumu, gan arī turpināt iepirkties. Pašlaik vecuma apstiprināšanu vari veikt, izmantojot Smart-ID.

Svarīgi! Vecuma apstiprināšanai Tev būs nepieciešama Smart-ID pilnā versija ar kvalificēto elektronisko parakstu!

Uzzini, kā apstiprināt vecumu un izveidot Smart-ID pilno versiju šeit!

 

Ja jebkādu iemeslu dēļ piegādes laiks ir agrāks vai vēlāks par norādītajām stundām, un pasūtījumā ir iekļauti alkoholiskie dzērieni, attiecīgie produkti paliks pie kurjera un klientam tiks atgriezta samaksātā nauda par šiem produktiem.

Alkoholisko dzērienu saņēmējiem veiksim vecuma pārbaudi, un klientam jāuzrāda derīga ID karte vai pase RIMI darbiniekam. Tikai personas, kas ir vismaz 18 gadu vecas, ir tiesīgas saņemt alkoholiskos dzērienus.

Informējam arī, ka alkohola iegāde netiks pieskaitīta pie:

- MansRimi naudas aprēķina;

- uzlīmju kampaņām;

- pirkumu loteriju summu aprēķina.

E-veikalā nav atļauts tirgot tabakas izstrādājumus un elektroniskajās cigaretēs izmantojamos šķidrumus.

Ko nozīmē piezīme “produkts ir aizstāts”?

Ja izvēlētais produkts pasūtījuma komplektēšanas brīdī nav bijis pieejams un iepērkoties esi atzīmējis iespēju, ka produkti var tikt aizstāti, tad tas tiek aizvietots ar citu, līdzīgu produktu. Ja jaunais produkts, kurš aizvietoja nepieejamo preci, ir dārgāks, papildu maksa netiks pieprasīta. Ja jaunais produkts, kurš aizvietoja nepieejamo preci, ir lētāks, mēs atmaksāsim starpību. Ja nevēlies, lai preces tiktu aizstātas, atzīmē to savā profilā vai savā pasūtījumā norādi, kuras preces vēlies un kuras nevēlies aizstāt.

Kā rīkoties, ja Tevi neapmierina piegādāto produktu kvalitāte?

Sazinies ar Rimi klientu servisu +371 8 000 0180 vai info.lv@rimibaltic.com, un mēs noteikti palīdzēsim atrisināt situāciju.

Neesmu saņēmis visus pasūtītos produktus vai arī esmu saņēmis produktus, kurus nepasūtīju.

Lūgums apskatīt rēķinam pievienoto produktu sarakstu. Gadījumā, ja kāds produkts trūkst vai pasūtījumā ir ievietoti produkti, kurus nepasūtīji, lūdzu sazinies ar Klientu servisu.

Vai man būs jāpiemaksā cenas starpība, ja esmu saņēmis vairāk (sveramās perces) nekā pasūtīju un samaksāju?

Ja esam pasūtījumā ievietojuši vairāk sveramās preces nekā pasūtīji, tad par to nav jāpiemaksā. Ja esi samaksājis vairāk nekā pasūtīji, cenas starpība tiks atgriezta.

Ko darīt, ja nevaru atrast sev interesējošo informāciju par produktiem?

Lūgums apskatīt produkta ražotāja mājas lapu. Savukārt, ja tas nav iespejams, aicinām sazināties ar Klientu servisu.

Mans profils

Sākums Piegāde
0 0,00 €