Kontakti

Kā saņemt elektroniskos čekus? Kā aktivizēt personalizētos piedāvājumus? Ko darīt, ja pazudusi Rimi karte? Ko darīt, ja vēlos pievienot produktus esošam pasūtījumam?
Šos un citus svarīgus jautājumus par Rimi karti, kontu un E-veikalu tagad vari jautāt Rimi virtuālajam palīgam!

✔️ Virtuālais palīgs pieejams 24/7
✔️ Ātra atbilde uz Tavu jautājumu
🎧 Dzīvā sarakste ar klientu servisa darbinieku, ja jautājuma risināšanai nepieciešama darbinieka iesaiste (8:00-22:00)

Lai pārbaudītu dāvanu kartes atlikumu un derīguma termiņu, lūdzu, sazinieties ar klientu centru pa tālruni +371 8 000 0180 vai raksti Rimi virtuālajam palīgam klientu servisa darba laikā (8-22)

Klientu servisa e-pasts

info.lv@rimibaltic.com

Info tālrunis(08.00-22.00)

+371 8 000 0180

Biroja kontakti

Administrācija

67 045 409

Personālvadības departaments

Iepirkumu departaments

Grāmatvedība

Rimi sabiedrisko attiecību departaments

Juris Šleiers 26161435; Inga Bite 28626761

Datu aizsardzības speciālists

Telpu noma

Jautājumos par telpu nomu, lūdzu, sazinieties ar mums:

Epasts

noma@rimibaltic.com

Uzzināt vairāk

Rekvizīti

SIA Rimi Latvia
Adrese: A. Deglava iela 161, Rīga, LV-1021
Vienotais Reģ.Nr. 40003053029
PVN maks.kods: LV 40003053029
AS SEB banka

Noderīgi

Informācija par 30 dienu zemāko pārdošanas cenu mājaslapā norādītajām precēm, kuras nav ātrbojīgas, pieejama tirdzniecības vietā (pie preces cenu zīmes) vai arī e-veikalā.