Kontakti
Kā saņemt elektroniskos čekus? Kā aktivizēt personalizētos piedāvājumus? Ko darīt, ja pazudusi Rimi karte? Ko darīt, ja vēlos pievienot produktus esošam pasūtījumam?
Šos un citus svarīgus jautājumus par Rimi karti, kontu un E-veikalu tagad vari jautāt Rimi virtuālajam palīgam!
✔️ Virtuālais palīgs pieejams 24/7
✔️ Ātra atbilde uz Tavu jautājumu
🎧 Dzīvā sarakste ar klientu servisa darbinieku, ja jautājuma risināšanai nepieciešama darbinieka iesaiste (8:00-22:00)
Lai pārbaudītu dāvanu kartes atlikumu un derīguma termiņu, lūdzu, sazinieties ar klientu centru pa tālruni +371 8 000 0180 vai raksti Rimi virtuālajam palīgam klientu servisa darba laikā (8-22)
Klientu servisa e-pasts
info.lv@rimibaltic.com
Info tālrunis(08.00-22.00)
+371 8 000 0180
Biroja kontakti
Administrācija
+371 67045409
rimi.lv@rimibaltic.com
Personālvadības departaments
+371 20007676
personals@rimibaltic.com
Iepirkumu departaments
rimi.lv@rimibaltic.com
Grāmatvedība
rimi.rekini@rimibaltic.com
Rimi sabiedrisko attiecību departaments
+371 28626761; Inga Bite
pr@rimibaltic.com
Datu aizsardzības speciālists
+371 67045409
RimiDPO@rimibaltic.com
Telpu noma
Jautājumos par telpu nomu, lūdzu, sazinieties ar mums:
Epasts
noma@rimibaltic.com
Rekvizīti
SIA Rimi Latvia
Adrese: A. Deglava iela 161, Rīga, LV-1021, Latvija
Vienotais Reģ.Nr. 40003053029
PVN maks.kods: LV 40003053029
AS SEB banka