Sociāla karte
Sociāla karte ir maksāšanas līdzeklis, ar kuru iespējams noteiktā apjomā iegādāties pārtiku un pirmās nepieciešamības preces.
Pārbaudiet kartes atlikumu
Sociālo karti var izmantot visos Rimi veikalos visā Latvijā, kā arī, veicot pirkumus e-veikalā.
Karte ir atkārtoti izmantojama. Lūgums to saglabāt atkārtotai lietošanai!
Kartes atlikuma pārbaude
- Rimi mājaslapā – Rimi “Sociāla karte” sadaļā
- Veikalā – maksājumu terminālī un pašapkalpošanās kasē
Lai to izdarītu, karti jāievieto maksājumu terminālī (pirms preču skenēšanas).
Informācija par kartes atlikumu tiks automātiski izdrukāta.
Jautājumu vai neskaidrību gadījumā noteikti jāvēršas pie veikala darbinieka.
- Pie kases – jautājot kasierim
- No pirkuma čeka – ja pirkumā tika izmantota Sociāla karte
Kartes izmantošana pirkumiem RIMI e-veikalā
Lai veiktu pasūtījumu Rimi e-veikalā nepieciešams:
- Atvērt Rimi e-veikalu;
- Pieslēgties savā kontā;
- Ievadīt Sociālas kartes numuru un PIN kodu;
- Rezervēt piegādes laiku;
- Izvēlēties preces un pievienot tās grozam. Minimālā pasūtījuma summa ir 30 EUR. Sociālām kartēm mēdz būt aizliegumu pārtikas grupām (piemēram, nav iespējams veikt apmaksu par alkoholu, tabakas izstrādājumiem un loterijas biļetēm), jautājumu gadījumā- lūgums sazināties ar Kartes izsniedzēju/pieteicēju, SIA “RIMI Latvia” par uzliktajiem ierobežojumiem atbildību nenes.
- Apmaksāt pirkumu ar Sociālo karti. Iespējams arī daļējs maksājums, nosedzot starpību ar citu pieejamo maksāšanas metodi.
Minimālā pasūtījuma summa: 30 EUR
Maksājums fiziskajā veikalā
- Sociāla karte jāreģistrē pirms maksājuma veikšanas, to aktivizējot/novelkot bankas terminālī;
- MansRimi karte jāreģistrē pirms maksājuma veikšanas, lai saņemto lojalitātes ieguvumus;
- Informēt kasieri, ka maksājums tiks veikts ar Sociālo karti. Ja tiek izmantota pašapkalpošanās kase, tad jāizvēlas Maksājuma veids “Sociāla karte”;
- Aktivizēt/Novilkt Sociālo karti bankas terminālī un sagaidīt maksājuma apstiprinājumu.
Jautājumu gadījumā, lūgums, sazināties ar Rimi klientu atbalsta dienestu: info.lv@rimibaltic.com vai b2b@rimibaltic.com vai +371 8 000 0180
Klientu atbalsts darbojas darba dienās no plkst. 8:00 līdz 22:00.
BUJ:
Kas ir Sociālā karte?
Karte ir maksāšanas līdzeklis, ar kuru noteiktā apmērā iespējams iegādāties pārtiku un citas preces.
Kuri Rimi veikali pieņem šo karti kā norēķinu metodi?
Visi Rimi veikali Latvijā.
Vai pie kases jāuzrāda personu apliecinošs dokuments?
Nē.
Vai ar pārtikas karti var maksāt e-veikalā?
Jā, ar minimālo pasūtījuma 30 EUR.
Vai iespējams ir iegādāties preces no citām preču kategorijām?
Karte paredzēta pārtikas un pirmās nepieciešamība preču iegādei. Ja nav uzlikti ierobežojumi no Izsniedzēja//pieteicēja puses.
Vai pārtikas karte ir vienreiz lietojama?
Nē, tā ir atkārtoti izmantojama. Tās EUR summu ir iespējams papildināt.
Ko darīt, ja karte pazūd?
Nekavējoties informēt iestādi, kura izsniedza Jums karti.
Vai visa nauda jāiztērē vienā pirkumā?
Nē, naudu var iztērēt pakāpeniski viena ceturkšņa laikā.
Ko darīt, ja pirkuma summa pārsniedz kartes atlikumu?
Starpību var samaksāt ar savu bankas karti vai skaidrā naudā.
Kā uzzināt kartes atlikumu?
- Pirkuma čekā
- Pašapkalpošanās vai parastajā kasē
- Maksājumu terminālī
- Rimi mājaslapā
Vai pārtikas karte nodrošina Rimi klienta atlaides?
Nē. Lai saņemtu atlaides, pirkuma laikā jāreģistrē arī MansRimi klienta karte.
Kā iegūt Rimi klienta karti, ja tās vēl nav?
Rimi Klienta karti ir iespējams iegādāties un noformēt pie jebkura RIMI kasiera.