Klientu aptaujas privātuma politika

Dalība šajā aptaujā un testā ir jūsu ziņā.

Mēs apstrādāsim šajā aptaujā sniegtos personas datus un konkrētus jūsu personas datus, kas pieejami jūsu lojalitātes programmas profilā, lai uzlabotu un paplašinātu mūsu pakalpojumus, t.i., uzlabotu mūsu personalizēto piedāvājumu kvalitāti un atbilstību; lai nodrošinātu, ka klienti saņem viņu individuālajām vajadzībām pielāgotus un atbilstošus personalizētus piedāvājumus.

  • Mēs vēlamies uzsvērt, ka šim nolūkam:

    • mēs apstrādāsim jūsu pēdējo divu gadu pirkumu vēsturi, piemēram, informāciju par iepriekš iegādātajiem produktiem un summām utt.
    • testēšanas ietvaros papildus ierastajiem personalizētajiem piedāvājumiem mēs jums piedāvāsim arī specifiskus jaunus personalizētus piedāvājumus un analizēsim jūsu reakciju uz tiem (vai piedāvājums ir izmantots / neizmantots).
    Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods

    Informācija par identitāti, piemēram, vārds, uzvārds, lietotājvārds, klienta ID utt.

    Jūsu piekrišana

    Līdz 12 mēnešiem no dienas, kad esat reģistrējies testā (aizpildīta aptauja). Mēs turpināsim saglabāt datus, kas nepieciešami, lai jūs varētu turpināt piedalīties lojalitātes programmā.

    Informācija par dalību, piemēram, iestāšanās datums, klienta statuss, klienta tips utt.

    Demogrāfiskie dati, piemēram, dzimšanas datums, dzimums, pilsonība utt.

    Informācija par klientu labumiem, piemēram, Mans Rimi nauda, ​​dzimšanas dienas atlaides, derīguma termiņš utt.

    Informācija par mājsaimniecību, piemēram, cilvēku skaits mājsaimniecībā, informācija par pēcnācējiem, dzīvniekiem mājsaimniecībā utt.

    Dati par klientu izvēli, piemēram, paziņojumu atļaušana, dalība lojalitātes programmu klubos, valodas iestatījumu iestatīšana utt.

    Lietotāju ģenerēti personas dati, piemēram, informācija par darbībām mūsu informācijas sistēmās, rīcība digitālajos kanālos, saglabāts iepirkumu saraksts, iecienītākais veikals utt.

    Pirkumu vēsture, piemēram, informācija par iepriekš iegādātajiem produktiem un summām utt.

    Lai analizētu datus un uzlabotu mūsu algoritmus, mēs izmantosim automatizētu lēmumu pieņemšanu, ieskaitot profilēšanu. Mūsu veiktās darbības neizraisa jums juridisku vai līdzīgu būtisku ietekmi.

    Plašāku informāciju par personas datu apstrādi varat izlasīt sadaļā “Informācija par personas datu apstrādi Mans Rimi lojalitātes programmā”. Tā ir pieejama mūsu mājas lapā un Rimi kioskos veikalos.

Pēdējo reizi labots: 05.08.2021