Biežāk uzdotie jautājumi
1. Kā es varu reģistrēt Mans Rimi profilu, izmantojot Smart-ID?
Reģistrējot vai izveidojot jaunu Mans Rimi lietotāja profilu, vari izvēlēties reģistrēties, izmantojot paroli vai Smart-ID. Ja vēlies reģistrēties ar paroli, tad nepieciešams izveidot paroli savam profilam. Ja vēlies reģistrēties ar Smart-ID, tad nebūs nepieciešams izveidot paroli – pēc reģistrācijas pabeigšanas varēsi izmantot Smart-ID kā autentifikācijas metodi, lai pieteiktos savam Mans Rimi kartes profilam.
2. Vai varu pievienot paroli vēlāk, ja sākotnēji profilu reģistrēju ar Smart-ID?
Jā, vari doties uz savu profilu un pievienot paroli arī vēlāk. Tas ļaus izmantot abas pieslēgšanās iespējas – paroli vai Smart-ID.
3. Kā es varu pieteikties savā esošajā profilā, izmantojot Smart-ID?
Lai sāktu pieslēgšanos ar Smart-ID, vispirms nepieciešams atvērt savu profilu Rimi tīmekļa lapā, e-veikala profila sadaļā vai mobilajā lietotnē. Izvēlies Smart-ID kā pieslēgšanās metodi, ievadot savu personas kodu un izpildot Smart-ID norādījumus (apstiprināt sasaistīšanu, ievadot PIN1).
4. Mans vārds vai dzimšanas datums, kas norādīts Smart-ID, neatbilst Mans Rimi profila datiem.
Ja profila dati (vārds, uzvārds un dzimšanas datums) neatbilst Smart-ID ievadītajiem datiem, saņemsi aicinājumu atjaunot informāciju Mans Rimi profilā. Tomēr šis nav obligāts solis.
5. Vai varu turpināt pieslēgties Mans Rimi, izmantojot paroli?
Arī turpmāk, lai pieslēgtos savam Mans Rimi profilam, e-veikalam vai mobilajai lietotnei, vari izmantot savu esošo paroli.
6. Kas notiks, ja es nevēlos izmantot Smart-ID?
Smart-ID piesaiste un izmantošana kā autentifikācijas metode nav obligāta. Tu joprojām varēsi izmantot savu esošo paroli, lai pieslēgtos savam Mans Rimi profilam, e-veikalam vai mobilajai lietotnei.
7. Ko Rimi darīs ar manu personas kodu, kas iegūts pieslēdzoties ar Smart-ID?
Rimi glabā personas kodu tikai autentifikācijas nolūkos. Tas netiks izmantots citos procesos, tikai autentifikācijai Mans Rimi profilā. Vairāk par Rimi Privātuma politiku lasi šeit.
8. Vai varu pārtraukt lietot Smart-ID autentifikācijas nolūkos?
Jā, jebkurā laikā vari doties uz savu Mans Rimi profilu un noņemt Smart-ID kā autentifikācijas metodi. Tev tiks lūgts izmantot esošo paroli (ja tāda ir) vai pievienot jaunu, lai turpinātu lietot Mans Rimi profilu.
9. Vai varu reģistrēt vairākus profilus ar vienu un to pašu personas kodu?
Nē, tas nebūs iespējams. Viens Mans Rimi profils – viens personas kods.
10. Kas ir Smart-ID?
Smart-ID ir vienkāršākais, drošākais un ātrākais veids, kā identificēt sevi tiešsaistē, reģistrēties e-pakalpojumu saņemšanai un parakstīt dokumentus. Vairāk par Smart-ID var uzzināt šeit.
11. Vai varu pieteikties savā uzņēmuma profilā, izmantojot Smart-ID?
Nē, pašlaik šāda iespēja pieejama tikai privātpersonu kontiem.
12. Kā tiks glabāts un aizsargāts mans personas kods?
Personas kods tiks paslēpts no darbiniekiem un klientiem. Būs redzama tikai informācija, ka klients to ir pievienojis.
13. Vai varu izveidot kontu ar SmartID vai saistīt SmartID ar savu esošo kontu, izmantojot veikala terminālu vai kiosku?
Pašlaik šī iespēja ir pieejama tikai šādos kanālos – tīmekļa vietnē, mobilajā lietotnē un e-veikala profila sadaļā.
14. Vai man nepieciešams lejupielādēt Smart-ID mobilo lietotni, lai savienotu ar Mans Rimi profilu?
Jā, lai apstiprinātu konta izveidi vai sasaistīšanu ar Mans Rimi profilu, nepieciešama Smart-ID lietotne. Vairāk par lietotni iespējams uzzināt šeit.