Biežāk uzdotie jautājumi

  • Biežāk uzdotie jautājumi par Rimi darbību ārkārtas situācijā

    • Kā Rimi veikalos tiek nodrošināti Koronavīrusa profilakses pasākumi nefasētajai produkcijai?

      Tāpat kā citu vīrusu saslimšanu aktīvajos periodos arī šobrīd Rimi veikalos tiek veikti papildu profilakses pasākumi veikalos, lai mazinātu infekcijas risku darbiniekiem un pircējiem. Šie pasākumi ietver pastiprinātu higiēnas prasību nodrošināšanu, tai skaitā biežākus tīrīšanas un dezinfekcijas pasākumus beztaras produkcijas zonās un produktu izolēšanu slēgtās vitrīnās (karsto un auksto ēdienu bārs, nefasēto svaigās un apstrādātās gaļas produkcija) vai ar vāku noslēdzamos stendos (cepumi, zefīri, rieksti).

    • Kā tiek ievērotas higiēnas normas pārtikai, kas nav izvietota slēgtos stendos?

      Maize un maizes izstrādājumi, kuri iepriekš bija veikalā pieejami bez iepakojuma, šobrīd tiek iepakota. Tāpat arī ievērojam PVD un citu veselības iestāžu vadlīnijas par neiepakoto produktu tirdzniecību, nodrošinot higiēnisku fasēšanai piemērotu inventāru un vienreizējās lietošanas iepakojuma materiālus. Gan maizes gan citās nefasēto produktu atrašanās zonās ar brīdinošiem uzrakstiem aicinām pircējus ievērot higiēnas prasības savas un citu cilvēku drošībai.

    • Vai novērojat veikalos pieprasījumu pēc ilgi uzglabājamajiem produktiem?

      Pēdējās nedēļas laikā Rimi veikalos ir pieaudzis pieprasījums pēc graudaugiem, konserviem, sausmaizītēm un citiem produktiem ar ilgu uzglabāšanas termiņu. Produktu piedāvājums Rimi veikalos tiek veidots atbilstoši pircēju pieprasījumam, tādēļ esam elastīgi un reaģējam uz šī brīža situāciju, veicot papildu pasūtījumus graudaugiem un citiem produktiem ar ilgu uzglabāšanas termiņu. Turklāt Rimi veikalos pieejamais plašais produktu piedāvājums ļauj pircējiem izvēlēties alternatīvu, ja kādā no veikaliem šobrīd nav pieejams pircēja iecienītā zīmola/ražotāja produkts

    • Cik bieži tiek tīrīti Rimi iepirkumu grozi?

      Iepirkumu groziņu un ratiņu tīrīšanu Rimi veikalos nodrošina profesionālas tīrīšanas kompānijas. Apkope un tīrīšana tiek veikta reizi nedēļā tīrīšanai paredzētās telpās pie mūsu sadarbības partnera. Lai rūpētos par drošu vidi veikalā ikdienu, grozu un ratu tīrīšana veikalā tiek veikta katru rītu, tāpat dezinfekcija tiek nodrošināta arī dienas gaitā. Iepirkumu groziņi, rati un kases zonas virsmas tiek tīrītas gan ar mazgājošu tīrīšanas līdzekli, gan dezinficējošu tīrīšanas līdzekli. Savukārt, ja kādā situācijā tie ir nosmērēti, tīrīšana tiek veikta nekavējoties.

    • Kādus profilakses pasākumus esat ieviesuši veikalos?

      Veikalos norit papildu profilakses pasākumi, lai mazinātu infekcijas risku darbiniekiem un pircējiem, tostarp biežāk norisinās telpu un virsmu tīrīšana, beztaras produkcijas stendu (kulinārijas izstrādājumi, salātu bārs, utt.) dezinfekcija. Kā arī ir nodrošināts papildu vienreizlietojamo cimdu daudzums darbiniekiem, kuri strādā ražošanas un produktu sagatavošanas telpās. Papildu jau šobrīd īstenotām pastiprinātas higiēnas prasībām, vairākos Rimi veikalos, kuros ir vislielākā pircēju plūsma, ir uzstādīti roku dezinfekcijas līdzekļi pircējiem, jau tuvākajā laikā dezinfekcijas līdzekļi tiks uzstādīti visos Rimi veikalos. Tāpat visos Rimi veikalos pircējiem ir pieejami vienreizlietojamie cimdi.

    • Vai veikalos pieaugs cenas produktiem?

      Viens no faktoriem, kas ietekmē cenu veidošanos, ir izejvielu cenu pieaugums, ko šobrīd nav iespējams paredzēt. Rimi kā godīgs mazumtirgotājs neveic cenu izmaiņas šobrīd pieprasītajiem produktiem, ja vien cenas nemaina produktu ražotājs/piegādātājs. Šobrīd mūsu prioritāte ir rūpēties par to, lai arī turpmāk klientiem būtu pieejams kvalitatīvs un konkurētspējīgs piedāvājums

    • Vai Rimi ir pietiekami pārtikas krājumi?

      Krājumi Rimi noliktavās ir pietiekami, plaukti tiek regulāri iespēju robežās papildināti. Pēc valdības 12. martā pieņemtajiem lēmumiem esam novērojuši palielinātu pircēju pieprasījumu pēc produktiem ar ilgu uzglabāšanas termiņu un pirmās nepieciešamības precēm. Veikalu darbinieki veic aktīvus pasākumus, lai papildinātu trūkstošo produktu plauktus, jo noliktavā visi produkti ir pieejami pietiekamā daudzumā. Informējam, ka atsevišķu produktu aktīvā pieprasījuma dēļ, veikalos būs pieejamas alternatīvas, ja kādā no veikaliem šobrīd nebūs pieejams pircēja iecienītā zīmola/ražotāja produkts.

    • Kāpēc veikalos ir tukši plaukti?

      Krājumi Rimi noliktavās ir pietiekami un plaukti tiek papildināti. Pēc Latvijas valdības 12. martā pieņemtajiem lēmumiem esam novērojuši palielinātu pircēju pieprasījumu pēc produktiem ar ilgu uzglabāšanas termiņu un pirmās nepieciešamības precēm. Veikalu darbinieki veic aktīvus pasākumus, lai papildinātu trūkstošo produktu plauktus, jo noliktavā visi produkti ir pieejami pietiekamā daudzumā. Informējam, ka atsevišķu produktu aktīvā pieprasījuma dēļ, veikalos būs pieejamas alternatīvas, ja kādā no veikaliem šobrīd nebūs pieejams pircēja iecienītā zīmola/ražotāja produkts.

    • Kāpēc nevaru pasūtīt preces no e-veikala uz šodienu vai rītdienu?

      Pēdējās dienās, tāpat kā visos Rimi veikalos, arī e-veikalā novērojam lielāku pircēju aktivitāti un paaugstinātu pieprasījumu pēc produktiem ar ilgu uzglabāšanas termiņu, un pirmās nepieciešamības precēm. E-veikala pircējiem jāņem vērā, ka šobrīd ir palielināts pircēju pieprasījums, tāpēc aicinām pasūtījumus Rimi e-veikalā plānot vairākas dienas iepriekš. Atvainojamies par sagādātājam neērtībām! Mēs šobrīd aktīvi strādājam pie e-veikala kapacitātes palielināšanas.

    • Kā jūs pasargājat veikalu darbiniekus un e-veikala kurjerus?

      Jau vairākas nedēļas Rimi veikalos visā Baltijā pievērsta pastiprināta uzmanības higiēnas un dezinfekcijas pasākumu ievērošanai, ievērojot valsts institūciju prasības, kā arī iekšējās vadlīnijas. Tāpat Rimi darbinieki tiek aicināti nenākt uz darbu, ja jūtas neveseli. Ieviesti arī ierobežojumi darbiniekiem, kas atgriezušies no vīrusa skartajām teritorijām, kā arī ceļošanai ārpus valsts. Rimi arī atcēlis iekšējos pasākumus un ieviesis citas preventīvas aktivitātes. Veikalu darbinieki ir nodrošināti ar aizsarglīdzekļiem, kas var tikt izmantoti nepieciešamības gadījumā veikalos un noliktavās. Lai nodrošinātu papildu aizsardzību veikalu darbiniekiem, kopš 17.marta Rimi veikalos uzsākta organiskā stikla aizsargbarjeru uzstādīšana.

    • Par e-veikla kurjeriem

      Šajā laika posmā tiek ievēroti papildu piesardzības pasākumi Rimi e-veikala darbībā:

      • Visas Rimi e-veikala piegādes tiek veiktas līdz ēkas vai dzīvokļa ieejas durvīm
      • Piegādājot pasūtījumu, kurjeri ievēros 2 metru distanci ar piegādes saņēmēju
      • Rimi e-veikala kurjeri izmanto cimdus un dezinfekcijas līdzekļus
      • Tiek veikta biežāka piegādes automašīnas apkope un dezinfekcija
    • Kāpēc Rimi atcēla akcijas un kampaņas?

      Saistībā ar vīrusa Covid-19 izplatību Latvijā līdz 14. aprīlim izsludināta ārkārtas situācija, nosakot virkni stingru un ierobežojošu pasākumu. Rimi Latvia īsteno un aicina pircējus ievērot vairākus piesardzības pasākumus, rūpējoties par savu un apkārtējo veselību. Tostarp, lai neveicinātu masveida pircēju pulcēšanos, Rimi pārceļ vairākas plānotās akcijas.

      Aicinām mūsu pircējus būt saprotošiem un ievērot visus piesardzības pasākumus, rūpējoties par savu un apkārtējo veselību!

    • Vai Rimi veikalos pircējiem ir pieejami roku dezinfekcijas līdzekļi?

      Esam nodrošinājuši, ka lielākajā daļā Rimi veikalu pircējiem ir pieejami roku dezinfekcijas līdzekļi. Tāpat visos veikalos pircējiem ir pieejami vienreizlietojamie cimdi, kurus var izmantot, veicot pirkumus. Šobrīd darām visu iespējamo, lai jau tuvākajā laikā visos veikalos būtu pieejami roku dezinfekcijas līdzekļi. Ņemot vērā dezinfekcijas līdzekļu apjomu, kas tiek pēdējā laikā patērēts un tā ierobežotos daudzumus, šobrīd aicinām visus pircējus izmantot dezinfekcijas līdzekli, kas ir pieejams pie veikala ieejas.

    • Kā jūs ierobežojat, lai slimi cilvēki nenāk uz veikalu?

      Gan plašsaziņas līdzekļos un Rimi kanālos, gan veikalos aicinām cilvēkus nedoties ārpus mājas, ja ir radušās aizdomas par saslimšanu vai cilvēks ir bijis kontaktā ar Covid-19 slimnieku. Rūpējoties par mūsu pircēju drošību, Rimi veikalos atceltas iepriekš plānotās degustācijas un dažādas aktivitātes. No 13. marta veikalos pastiprināti informējam pircējus par nepieciešamo rīcību, lai pasargātu sevi un apkārtējos. Aicinām sekot SPKC norādēm un ievērot 2 metru distanci iepērkoties, izmantot pirkumu apmaksai bezskaidras naudas norēķinus, organizēt veikala apmeklējumus tā, lai kāds no ģimenes locekļiem iespēju robežās neiepirktos “pīķa” stundās, kā arī neizmantot lielveikalus kā atpūtas un izklaides vietas.

    • Vai Rimi plāno ierobežot apmeklētāju skaitu, kas vienlaicīgi uzturas telpā, savos veikalos?

      Uzņēmums Rimi Latvia, rūpējoties par darbinieku un pircēju drošību, nepieciešamības gadījumā ir gatavs ierobežot pircēju plūsmu savā veikalu tīklā. Mēs rūpīgi sekojam valsts institūciju lēmumiem un rekomendācijām, lai nodrošinātu saviem darbiniekiem drošus darba apstākļus un pircējiem drošu iepirkšanos. Kopš 13. marta visos Rimi Latvia veikalos ir izvietoti un skan informatīvi materiāli, kas aicina pircējus bez vajadzības nedoties uz veikalu, iepirkšanās laikā izmantot veikalos pieejamos dezinfekcijas līdzekļus, kā arī iepērkoties ievērot 2 m distanci no pārējiem pircējiem un veikala darbiniekiem. Arī turpmāk veiksim visas nepieciešamās darbības, lai ierobežotu vīrusa izplatīšanās risku.

    • Vai manā e-veikala pasūtījumā būs viss, ko es pasūtīju?

      Pēdējās dienās e-veikalā novērojam lielāku pircēju aktivitāti un paaugstinātu pieprasījumu pēc produktiem. E-veikala pircējiem jāņem vērā, ka šobrīd ir palielināts pircēju pieprasījums, tāpēc aicinām pasūtījumus Rimi e-veikalā plānot vismaz trīs līdz četras dienas iepriekš. Tāpat lūgums obligāti pārskatīt informāciju par nokomplektēto pirkumu, ko saņemat savā e-pastā pēc pasūtījuma apstiprināšanas.

    • Kā veikalā varu ievērot 2 m distanci?

      Jau kopš pagājušās nedēļas veikalos pastiprināti informējam pircējus par nepieciešamo rīcību, lai pasargātu sevi un apkārtējos. Visos veikala kanālos – ekrānos, veikala radio un ar atbilstošiem uzrakstiem īpaši uzsveram, cik svarīgi šobrīd ir izmantot maksājumiem bezskaidras naudas maksājumus un ievērot 2 metru distanci starp citiem apmeklētājiem. Kases zonās, kur parasti ir vislielākā cilvēku drūzma, esam izvietojuši papildus brīdinājuma uzrakstus un brīdinājumus kasu ekrānos, un vakar uzsākām arī norobežojošu grīdas uzlīmju izvietošanu šajās zonās. Tuvākajās dienās šīs grīdas lentas būs visos Rimi veikalos.  

      Šobrīd meklējam arī vēl papildus risinājumus, lai nodrošinātu lielāku distanci starp apmeklētājiem veikala vidē un sekosim līdzi tam, lai šī distance starp pircējiem tiktu ievērota. Kases zonās, kur parasti ir vislielākā cilvēku drūzma, esam izvietojuši papildus brīdinājuma uzrakstus un brīdinājumus kasu ekrānos, tāpat veikalos ir arī norobežojoša grīdas uzlīmes šajās zonās.

    • Vai veikali ir mainījuši savu darba laiku?

      Ar aktuālo veikalu darba laiku jūs varat iepazīsties Rimi mājaslapā: https://www.rimi.lv/veikali 

    • Kuras ir riska grupas, kas aicinātas doties iepirkties Rimi no 8.00 līdz 10.00?

      Sākot ar 18. martu, Rimi veikalos visā Latvijā tiek ieviestas īpašas iepirkšanās stundas no 8:00 līdz 10:00, kuru laikā aicinām pirkumus veikt riska grupām - vecāka gada gājuma cilvēkiem, topošajām māmiņām un cilvēkiem ar īpašām vajadzībām Mūsu mērķis šī brīža apstākļos ir nemainīgs - pirmkārt, nodrošināt mūsu darbinieku un visu pircēju drošību, otrkārt, rūpēties par preču pieejamību mūsu veikalu plauktos. Lai gan mēs nevaram jūs atturēt no veikala apmeklēšanas, aicinām jūs būt saprotošiem. Būsim atbildīgi un iecietīgi pret apkārtējiem, kuriem šīs divas īpašās iepirkšanās stundas patiesi spēs padarīt ikdienu vēl drošāku. Arī vecākus ar bērniem aicinām apmeklēt veikalu pārējos laikos. Mēs rūpējamies, ka Rimi veikalu produkcija dienas laikā tiek un tiks papildināta, telpas atkārtoti tīrītas, iekārtas dezinficētas, lai visas dienas laikā mūsu klientiem nodrošinātu ērtu un drošu iepirkšanos.

  • ВОПРОСЫ И ОТВЕТЫ ПО КОРОНАВИРУСУ

    • Какие меры по нераспространению коронавируса через нефасованные продукты обеспечиваются в магазинах Rimi?

      Так же, как и в активные периоды других вирусных заболеваний, в данный момент в магазинах Rimi принимаются дополнительные профилактические меры, чтобы снизить риск заражения для работников и покупателей. Эти меры включают в себя повышенные гигиенические требования, в том числе более частую очистку и дезинфекцию в зонах бестарных продуктов и изоляцию продуктов в закрытых витринах (бар с горячими и холодными продуктами, нефасованные продукты из свежего и обработанного мяса) или на стендах, закрываемых крышками (печенье, зефир, орехи).

    • Как соблюдаются нормы гигиены для продуктов, которые не хранятся на закрытых стендах? Например, для хлеба, в некоторых магазинах – также для орехов.

      Хлеб, который раньше не упаковывался, теперь упаковывается. Мы следуем рекомендациям Продовольственно-ветеринарной службы и других учреждений здравоохранения в отношении продажи нефасованных продуктов, обеспечивая гигиенический инвентарь, предусмотренный для расфасовки, и одноразовые упаковочные материалы. Просим покупателей следовать предупреждающим надписям в отделе хлеба и других зонах нефасованных продуктов и соблюдать гигиенические требования в целях собственной безопасности и безопасности других людей.

    • Вы наблюдаете в магазинах спрос на продукты с длительным сроком хранения?

      В последние недели в магазинах Rimi вырос спрос на крупы, консервы, хлебцы и другие продукты с длительным сроком хранения. Ассортимент продукции в магазинах Rimi формируется в соответствии с покупательским спросом, поэтому мы гибко реагируем на текущую ситуацию, выполняя дополнительные заказы на крупы и другие продукты с длительным сроком хранения. Кроме того, широкий ассортимент товаров, доступный в магазинах Rimi, позволяет покупателям выбирать альтернативу, если в каком-либо из магазинов в настоящий момент отсутствует товар их любимой торговой марки / производителя.

    • Как часто чистятся корзинки для покупок Rimi?

      Чистку корзинок и тележек для покупок в магазинах Rimi обеспечивают профессиональные клининговые компании. Обслуживание и уборка выполняются один раз в неделю в специально предусмотренном для чистки помещении у нашего партнера. Для ежедневного обеспечения безопасной среды в магазине каждое утро выполняется чистка, а в течение дня также осуществляется дезинфекция. Корзинки, тележки для покупок и поверхности кассовых зон очищаются как моющим, так и дезинфицирующим средствами. В свою очередь, если в какой-либо ситуации они запачкались, очистка выполняется незамедлительно.

    • Какие профилактические меры Вы ввели в магазинах?

      В магазинах введены дополнительные профилактические меры для снижения риска заражения работников и покупателей, в том числе более частая уборка помещений и очистка поверхностей, дезинфекция контейнеров бестарных продуктов (кулинарных изделий, бара с салатами и т. д.). Также обеспечивается дополнительное количество одноразовых перчаток для работников, работающих в производственных помещениях и помещениях подготовки продуктов. В дополнение к уже введенным повышенным гигиеническим требованиям в нескольких магазинах Rimi с наибольшим потоком покупателей установлены дезинфицирующие средства для рук, и в скором времени дезинфицирующие средства будут установлены во всех магазинах Rimi. Также во всех магазинах Rimi покупателям доступны одноразовые перчатки.

    • Вырастут ли цены на продукты?

      Одним из факторов, влияющих на ценообразование, является рост цен на сырье, который в данный момент непредсказуем. Rimi, как честный розничный торговец, не вносит изменения в цены на востребованные в данный момент продукты, если цены не меняет производитель или поставщик данных продуктов. Наш приоритет – заботиться о том, чтобы и в дальнейшем нашим клиентам было доступно качественное и конкурентоспособное предложение.

    • У Rimi достаточно запасов продуктов питания?

      Запасов на складах Rimi достаточно, полки регулярно пополняются по мере возможности. После решений, принятых правительством 12 марта, мы наблюдаем рост потребительского спроса на продукты с длительным сроком хранения и предметы первой необходимости. Работники магазинов предпринимают активные меры для пополнения пустых товарных полок, поскольку все товары доступны в достаточном количестве на складе. Сообщаем, что по причине повышенного спроса на определенные продукты в магазинах будут доступны альтернативы на тот случай, если в каком-либо из магазинов в настоящий момент не найдется товара необходимой торговой марки / производителя.

    • Почему в магазинах пустые полки?

      Запасов на складах Rimi достаточно, и полки пополняются. После решений, принятых латвийским правительством 12 марта, мы наблюдаем рост потребительского спроса на продукты с длительным сроком хранения и предметы первой необходимости. Работники магазинов предпринимают активные меры для пополнения пустых товарных полок, поскольку все товары доступны в достаточном количестве на складе. Сообщаем, что по причине повышенного спроса на определенные продукты в магазинах будут доступны альтернативы на тот случай, если в каком-либо из магазинов в настоящий момент не найдется товара необходимой торговой марки / производителя.

    • Почему я не могу заказать товары в интернет-магазине на сегодня или на завтра?

      Как и во всех магазинах Rimi, в последние дни в интернет-магазине мы наблюдаем повышенную активность покупателей и увеличение спроса на товары с длительным сроком хранения и предметы первой необходимости. Покупатели интернет-магазина должны учитывать повышение покупательского спроса в настоящее время, поэтому призываем планировать заказы в интернет-магазине Rimi заранее за несколько дней. Приносим свои извинения за доставленные неудобства! В настоящее время мы активно работаем над повышением эффективности интернет-магазина.

    • Как Вы защищаете работников магазинов и курьеров интернет-магазина?

      Уже несколько недель в магазинах Rimi по всей Прибалтике уделяется особое внимание гигиене и дезинфекции в соответствии с требованиями государственных органов и внутренних инструкций. Также работникам Rimi рекомендуется не выходить на работу, если они плохо себя чувствуют. Помимо этого, введены ограничения в отношении работников, вернувшихся из регионов, затронутых вирусом, а также в отношении выезда за пределы страны. Сеть супермаркетов Rimi также отменила внутренние мероприятия и ввела другие превентивные меры. Работники магазинов обеспечены средствами защиты, которые при необходимости можно использовать в магазинах и на складах. Чтобы обеспечить дополнительную защиту работникам магазинов, с 17 марта в магазинах начата установка защитных барьеров из органического стекла.

    • О курьерах интернет-магазина

      В течение этого периода в работе интернет-магазина Rimi будут приниматься дополнительные меры предосторожности:

      • Все доставки интернет-магазина Rimi будут осуществляться до входной двери здания или квартиры;
      • При доставке заказа курьеры будут соблюдать дистанцию 2 метра от получателя;
      • Курьеры интернет-магазина Rimi будут пользоваться перчатками и дезинфицирующими средствами;
      • Будет выполняться более частое обслуживание и дезинфекция машины для доставки товаров.
    • Почему Rimi отменили акции и кампании?

      В связи с распространением вируса Covid-19 в Латвии до 14 апреля объявлено чрезвычайное положение, которое предусматривает ряд строгих ограничительных мер. Rimi Latvia выполняет и призывает покупателей принимать меры предосторожности, чтобы защитить свое здоровье и здоровье окружающих людей. В том числе, чтобы не допускать массовых скоплений людей, Rimi переносит различные запланированные акции.

      Призываем наших покупателей относиться к сложившейся ситуации с пониманием и принимать все меры предосторожности, чтобы защитить свое здоровье и здоровье окружающих людей!

    • Доступны ли покупателям магазинов Rimi дезинфицирующие средства для рук?

      Мы стараемся, чтобы в большинстве наших магазинов покупателям были доступны дезинфицирующие средства для рук. Также во всех магазинах Rimi покупателям доступны одноразовые перчатки, которые можно использовать при совершении покупок. Сейчас мы делаем все возможное, чтобы уже в ближайшее время во всех магазинах были доступны дезинфицирующее средство для рук. В магазинах, в которых доступны дезинфицирующие средства для рук, мы призываем покупателей, включая тех, кто покидает магазин, использовать дезинфицирующие средства, доступные на входе в магазин.

    • Как Вы ограничиваете посещение магазина больными людьми?

      Призываем не выходить из дома, если у Вас есть подозрение на заболевание или Вы контактировали с человеком, больным Covid-19. Ради безопасности наших покупателей дегустации и различные мероприятия, запланированные в магазинах Rimi, были отменены. С 13 марта мы активно информируем покупателей о действиях, необходимых для того, чтобы защитить себя и окружающих людей. Призываем следовать указаниям Центра профилактики и контроля заболеваний Латвии и при совершении покупок соблюдать дистанцию 2 метра, по возможности организовывать посещения магазинов таким образом, чтобы никто из членов семьи не совершал покупки в часы пик, а также не использовать супермаркеты в качестве мест отдыха и развлечений.

    • Планирует ли Rimi ограничивать количество посетителей, которых могут одновременно находиться в магазинах?

      При необходимости предприятие Rimi Latvia готово ограничивать поток покупателей в своих магазинах, заботясь о безопасности своих работников и покупателей. Мы внимательно следим за решениями и рекомендациями государственных органов, чтобы обеспечить безопасные условия труда для наших работников и безопасное посещение магазинов для наших покупателей. Со 13 марта во всех магазинах Rimi Latvia размещены и воспроизводятся информативные материалы, которые призывают покупателей не ходить в магазин без необходимости, при совершении покупок использовать доступные в магазине дезинфицирующие средства и соблюдать дистанцию 2 метра от других покупателей и работников магазинов. Мы продолжим предпринимать все необходимые меры для ограничения риска распространения вируса.

    • Будет ли мой заказ включать все товары, что я заказал в интернет-магазине?

      В последние дни в интернет-магазине мы наблюдаем рост активности покупателей и увеличение спроса на товары. Покупатели интернет-магазина должны учитывать повышение покупательского спроса в настоящее время, поэтому призываем планировать заказы в интернет-магазине Rimi заранее за 3–4 дня. Кроме того, просим обязательно проверять информацию о комплектации покупки, которую Вы получите по электронной почте после подтверждения заказа.

    • Как я могу соблюдать дистанцию 2 метра в магазине?

      Уже начиная с прошлой недели магазины Rimi активно информируют покупателей о действиях, необходимых для того, чтобы защитить себя и окружающих людей. Со вчерашнего дня по всем каналам связи в магазинах Rimi – на экранах, по радио в магазине и с помощью соответствующих надписей – особо подчеркиваем необходимость соблюдать дистанцию 2 метра между посетителями и использовать безналичный расчет при оплате покупок. В зонах касс, где обычно собирается больше всего людей, размещены дополнительные предупредительные объявления и специальные разметочные наклейки на полу. Информация о мерах предосторожности отображена также на экранах у касс.

      Сейчас мы рассматриваем возможность введения дополнительных решений, чтобы обеспечить наибольшую дистанцию между посетителями в магазине и проследить за ее соблюдением.

    • Изменили ли магазины свои часы работы?

      С актуальными часами работы магазинов можно ознакомиться на домашней странице Rimi: https://www.rimi.lv/veikali

    • Кто входит в группы риска, которые приглашаются закупаться в Rimi с 8:00 до 10:00 утра?

      Начиная с 18 марта в магазинах Rimi по всей Латвии введены специальные часы закупок – с 8:00 до 10:00 утра – во время которых мы приглашаем совершать покупки представителей групп риска: пожилых людей, будущих матерей и людей с ограниченными возможностями здоровья. Наша цель в данной ситуации остается неизменной – во-первых, обезопасить своих работников и всех покупателей, во-вторых, обеспечить доступность товаров на полках магазинов. Мы не можем удержать вас от посещения магазинов, однако просим вас проявить понимание, ответственность и терпимость, ведь вокруг есть люди, для которых эти два часа для закупок крайне важны, чтобы обезопасить свои будни. Родителей с детьми также просим перенести посещение магазинов на другое время. Мы заботимся о том, чтобы в магазинах Rimi обеспечивалось регулярное пополнение ассортимента, производилась многократная уборка помещений и дезинфицирование оборудования, а также чтобы наши клиенты могли совершать удобные и безопасные покупки в течение всего дня.

  • CORONAVIRUS Q&A

    • How are preventive Coronavirus measures for non-prepacked products are ensured at Rimi stores?

      As with active periods of other viral diseases, additional preventive measures are being implemented at Rimi stores to reduce the risk of infection for employees and customers. These measures include enhanced compliance with hygiene requirements, including more frequent cleaning and disinfection measures in the bulk production areas and isolation of products in enclosed showcases (hot and cold food bar, bulk fresh and processed meat produce) or in the stands closed with lids (biscuits, marshmallows, nuts).

    • How are the hygiene standards for food not placed in enclosed stands being complied with? For example, bread, in some stores also nuts.

      Bread that was not previously packaged is now being packaged. We also follow the Food Veterinary Service and other health authority guidelines for the sale of bulk products by providing hygienic items suitable for packaging and disposable packaging materials. Warning signs are placed in the areas for bread and other non-prepacked products to advise customers to observe hygiene requirements for their own safety and safety of others.

    • Have you noticed a demand in stores for products with long storage periods?

      In recent weeks demand for cereals, canned food, sandwiches and other products with a long shelf life has increased at Rimi stores. The product range at Rimi stores is tailored to customer demand, so we are flexible and responsive to the current situation by organizing additional orders for cereals and other products with a long shelf life. In addition, the wide range of products available at Rimi stores allows shoppers to choose an alternative if the product of their favourite brand / manufacturer is not currently available in any of the stores.

    • How often are the Rimi shopping carts cleaned?

      Shopping carts and baskets are cleaned by professional cleaning companies at Rimi stores. Maintenance and cleaning are carried out once a week in a cleaning room by our cooperation partner. To keep a safe environment at the store every day, in-store cleaning is done every morning and disinfection is also provided throughout the day. Shopping carts, baskets and surfaces of checkout areas are cleaned with both a detergent and a disinfectant cleaner. Conversely, if they are soiled in any situation, cleaning is performed immediately.

    • What preventive measures have you implemented in stores?

      The stores have implemented additional preventive measures to reduce the risk of infection for staff and shoppers, including more frequent cleaning of rooms and surfaces, disinfection of bulk products area (culinary products, salad bar, etc.). There is also an additional amount of disposable gloves for workers working in production and product preparation areas. In addition to the already implemented enhanced hygiene requirements, several Rimi stores with the largest customer flow have hand sanitisers for customers, and disinfectants will be installed in all Rimi stores in the near future. Disposable gloves are also available to customers at all Rimi stores.

    • Will prices go up for products?

      One of the factors influencing price formation is a rise in raw material prices, which may not be predicted as of now. As an honest retailer, Rimi is not changing prices currently, while the prices are not changed by a product manufacturer/ supplier. Our priority is to continue providing our customers with a quality and competitive offer.

    • Does Rimi have a sufficient quantity of food?

      Rimi stock is sufficient, shelves are replenished on a regular basis to the extent possible. Following the government decision of 12 March, we have noticed increased consumer demand for products with a long shelf life and basic necessities. Store employees take active steps to replenish the shelves with missing products, as all products are available in sufficient quantities in the warehouse. Please be advised that due to the active demand for certain products, alternatives will be available in stores if any of the stores do not currently have the product of the customer's favourite brand / manufacturer.

    • Why do stores have empty shelves?

      Rimi stock is sufficient, and shelves are being replenished. Following the decisions of the government of Latvia of 12 March, we have noticed increased consumer demand for products with a long shelf life and basic necessities. The store employees are taking active steps to replenish the shelves with missing products, as all products are available in sufficient quantities at the warehouse. Please be advised that due to the active demand for certain products, alternatives will be available in stores if any of the stores do not currently have the product of the customer's favourite brand / manufacturer.

    • Why can't I order items from the online store today or tomorrow?

      In recent days the e-store, as all Rimi stores, experiences increased customer activity and demand for products with a long shelf life and basic necessities. Customers of the e-store must take into account that the customer demand is currently increasing, so we encourage you to plan your order in the Rimi e-store several days in advance. We apologise for the inconvenience! We are currently actively working on increasing the capacity of the e-store.

    • How do you protect store employees and e-store couriers?

      For several weeks now, Rimi stores throughout the Baltics have been paying close attention to hygiene and disinfection measures in compliance with governmental requirements, as well as internal guidelines. Rimi employees are also advised not to go to work if they feel unwell. Restrictions have also been introduced for employees returning from affected areas and traveling outside the country. Rimi has also cancelled internal events and introduced other preventive activities. Store staff is provided with protective equipment that can be used in stores and warehouses when needed. As of 17 March, Rimi stores have started installation of containment barriers of organic glass for additional protection of store employees.

    • About couriers of the e-store

      During this period, additional precautions are taken in the operation of the Rimi e-store:

      • All Rimi e-store deliveries are made to the front door of the building or apartment
      • The couriers will observe a distance of 2 metres from the recipient when delivering the order
      • Rimi e-store couriers use gloves and disinfectants
      • Frequent maintenance and disinfection of the delivery vehicle is being carried out
    • Why did Rimi cancel promotions and campaigns?

      In relation to the spread of the Covid-19 virus in Latvia, an emergency has been declared until 14 April, with a series of strict restrictive measures. Rimi Latvia implements and urges customers to take a number of precautions to protect their health and those around them. In addition, in order to discourage mass gatherings, Rimi have postponed a number of planned campaigns.

      We encourage our customers to be understanding and take all precautions in care for their health and those around them!

    • Are hand sanitisers available for Rimi customers?

      We have made sure that most of our stores have hand sanitisers available to our customers. Disposable gloves for use when making purchases are available to customers in all stores. We are currently doing our best to make hand sanitisers available in all stores as soon as possible. In the stores that have disinfectant available, we  invite all customers to use them at the entrance of the store before and after shopping.

    • How do you limit the possibility of sick people coming to the store?

      Via media, Rimi channels and store information we advise people not to go outside the home if they have a suspected illness or have been in contact with a Covid-19 patient. For the sake of the safety of our customers, tastings and various activities planned at Rimi stores have been cancelled. Starting on 13 March, we actively inform the store shoppers about the actions required to protect themselves and those around. We encourage you to follow the instructions of the Centre for Disease Prevention and Control and keep the 2-metre distance while shopping, prevent your family members from shopping during peak hours, and not use supermarkets as recreational and entertainment venues.

    • Is Rimi planning to limit the number of simultaneous visitors to its stores?

      Taking care of the safety of its employees and customers, Rimi Latvia is ready to limit the flow of customers in its chain of stores if required. We closely follow the decisions and recommendations of state authorities to ensure safe working conditions for our employees and safe shopping for our customers. As of 13 March, all Rimi Latvia stores are displaying and announcing informative materials that encourage shoppers not to go to the store without any need, use in-store disinfectants, and keep a distance of 2 metres from other shoppers and shopkeepers when shopping. We will continue to take all necessary steps to limit the risk of the virus spreading.

    • Will my e-store order contain everything I ordered?

      In recent days, we have seen increased customer activity and increased demand for products in the e-store. Customers of the e-store must take into account that customer demand is currently increasing, so we encourage you to plan your order in the Rimi e-store at least three to four days in advance. Also, please review the details of the bundled purchase you receive in your e-mail after you confirm the order.

    • How we are going to comply with 2 m distance requirement?

      As of last week, we have been actively informing the store shoppers about the actions required to protect themselves and those around. As of yesterday, we emphasize the importance of cashless payments and observation of 2 m distance from others shoppers via all store communication channels – digital screens, store radio and special warning signs. In cash desk areas, where the most intensive customer flow is observed, we have placed additional warning signs and information on cash digital screens, as well as put special barrier floor marking tape.

      We are constantly searching for additional solutions to ensure bigger distance between shoppers in stores and we will follow observation of distancing regulations. 

    • Have stores changed their hours?

      The current opening hours of stores can be followed on the Rimi website: https://www.rimi.lv/veikali

    • What are the high-risk groups that are invited to do shopping at Rimi stores from 8.00 to 10.00 AM?

      As of 18 March, Rimi stores in Latvia have introduced special shopping hours from 8:00 to 10:00 AM, when we invite the high-risk groups – elderly, expecting mothers and people with special needs – to do their shopping. In the current situation, our aim remains the same – to protect our employees and customers, and to ensure availability of products in our stores. Even though we cannot prevent you from shopping, we invite you to be understanding, responsible and tolerant. These two special shopping hours are crucial for many people to make sure that their daily life is safer. We also encourage parents with kids to visit stores during another hours. We take care for daily supplementation of Rimi assortment, cleaning of premises, disinfection of equipment, as well as for ensuring convenient and safe shopping for our customers on a daily basis.