7 no 10 Latvijas iedzīvotājiem aktīvi izmanto Mans Rimi karti

16. Aprīlis, 2021
Mans Rimi karti regulāri izmanto 69% Latvijas iedzīvotāju, liecina Nielsen Omnibus aptaujas* dati.

Teju katrs piektais jeb 22% no jaunajiem klientiem izmanto karti digitālā veidā. Turklāt pēdējo gadu laikā ir novērojama tendence, ka fiziskā lojalitātes programmas karte zaudē savas pozīcijas virtuālajai alternatīvai, arvien vairāk Rimi klientiem dodot priekšroku digitālajiem risinājumiem.

“Šis gads iezīmē būtisku posmu Rimi lojalitātes programmā: aprit 10 gadi, kopš Rimi pircējiem tiek piedāvāta Mans Rimi karte – iespēja uzkrāt naudu par pirkumiem, saņemt atlaides un īpašus piedāvājumus. Attīstot Rimi digitalizācijas projektus, Mans Rimi karte piedāvā bezkontakta funkciju, ko izmanto arvien vairāk Rimi pircēju. Pēdējo gadu laikā strauji pieaudzis arī Rimi mobilās lietotnes lietotāju skaits – kopumā šobrīd lietotni aktīvi izmanto 62 000 Rimi pircēju Latvijā, novērtējot iespēju izmantot lojalitātes karti digitālā veidā un ērti apskatīt personalizētos piedāvājumus. Vidējais ikmēneša unikālo lojalitātes karšu lietotāju skaits 10 gadu laikā ir audzis par 38%, kā arī pastāvīgi palielinās to klientu skaits, kuri dod priekšroku Mans Rimi kartei digitālā formātā – ja pērn 15% izsniegto lojalitātes karšu bijušas virtuālas, šogad šī proporcija ir jau sasniegusi 22%,” stāsta Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītājs Juris Šleiers.

Kā galveno ieguvumu no lojalitātes programmas 54% Rimi pircēju minējuši Mans Rimi naudas uzkrājumu, ko vairums izmanto, lai pilnībā vai daļēji segtu nākamos pirkumus veikalā, savukārt 33% aptaujāto labprāt izmanto Mans Rimi karti, lai saņemtu atlaides gan Rimi veikalos, gan pie partneriem – “Neste”, “Benu”, “Tet” internetveikals, “Omniva”, “CityBee”. Rimi Latvia dati liecina, ka arvien vairāk klientu izvēlas lojalitātes kartes uzkrājumu novirzīt labdarības projektiem, atbalstot ziedošanas kampaņas.

Rimi veikalos ievērojami palielinājies arī to pircēju skaits, kuri izvēlas norēķināties, izmantojot pašapkalpošanās risinājumus. Sperot nākamo soli pašapkalpošanās sistēmas ieviešanā, Latvijas pircējiem ir iespēja iepirkties, izmantojot parocīgus pašapkalpošanās skenerus, kurus var aktivizēt ar Mans Rimi kartes palīdzību.

* Aptauja veikta sadarbībā ar Nielsen Omnibus  2021. gada februārī, aptaujājot 1600 Latvijas iedzīvotāju 16–64 gadu vecumā.


Populārākie raksti

Noderīgi

Informācija par 30 dienu zemāko pārdošanas cenu mājaslapā norādītajām precēm, kuras nav ātrbojīgas, pieejama tirdzniecības vietā (pie preces cenu zīmes) vai arī e-veikalā.