Aicina palīdzēt augt gan Latvijas bērniem, gan Dziesmu un deju svētkiem

“Ikdienā mēs, pieaugušie, arī es, dzīvojam savu pieaugušo dzīvi, aizņemti ar daudzajiem darbiem tā, ka nereti bērni paliek nedaudz nomaļus. Tāpēc ir svarīgi, ka mums ir svētki, kuros varam viņiem ļaut uzmirdzēt un ieraugām viņu patieso lielumu. Šī kampaņa arī kopumā aicina uzlūkot bērnus kā lielu un patiesu sabiedrības vērtību, turklāt ne tikai vārdos, bet arī darbos – veltot viņiem pēc iespējas vairāk uzmanības gan Dziesmu un deju svētkos, gan arī ikdienā, lai viņi var izaugt par spēcīgiem cilvēkiem,” tā kampaņas plašāko vēstījumu raksturo kampaņas radošā direktore Laura Lapiņa.
Kampaņas sauklis “Palīdzam augt lieliem!” aicina pieaugušos un sabiedrību kopumā būt bērniem un jauniešiem līdzās, atbalstīt un iedvesmot.
“Rimi zīmols šajos Latvijai tik nozīmīgajos svētkos būs klāt esošs ikvienam bērnam ne tikai emocionāli, bet arī ar praktiski, jo atbalstām svētkus ar vienu no Rimi vēsturē apjomīgākajiem ūdens un citiem ziedojumiem. Mums šķita ļoti būtiski radīt iedvesmojošu zīmola stāstu, kas ikvienam atgādina, kas mēs esam un kas ir mūsu valsts,” uzsver “Rimi Latvia” Mārketinga un sabiedrisko attiecību departamenta vadītāja Kristīne Ciemīte.
“Šis reklāmas stāsts reprezentē prieku, spēku un varenību, kādu mazs cilvēks nes uz skatuves. Prieks, ka ekrānā ir redzamas sajūtas, kuras jūt arī svētku dalībnieki,” norādā Tautas deju ansambļa “Dzintariņš” mākslinieciskā vadītāja Sanita Misika.
Režisors Pauls Ķesteris norāda: “Veidot kaut ko svētkiem vienmēr ir īpaši. Procesa laikā var just, ka visiem iesaistītajiem ir nedaudz augstāka latiņa, lielāka atdeve un pacilājums par izdošanos. Arī mēs iztaisnojam muguras un sasprindzinām diafragmu, lai svētki atbalsotos katrā no mums.”
Kampaņas stāstu caurvij latviešu tautasdziesmas vārdi “Dziedot dzimu, dziedot augu, dziedot mūžu nodzīvoju”. Tautasdziesmas apdari ir veidojis komponists Rihards Zaļupe. Mūzika videoklipā nav tikai fons – tā kļūst par līdzvērtīgu stāstnieku.
“Ļoti reti, bet ārkārtīgi vērtīgi ir gadījumi, kad klients mums uzticas pilnībā – ļauj eksperimentēt ar jaunām tehnoloģijām un risinājumiem. Šis projekts bija tieši tāds. Un rezultāts? Maģiski plūstošs un tehniski izaicinošs darbs, kas pārsniedza arī mūsu pašu cerības," akcentē specefektu mākslinieks jeb “Postā Salabos” datorvīrs Dmitrijs Masļakovs.
Kampaņas video
Kampaņas komanda:
- Klients: “Rimi Latvia”
- Aģentūra: “MAGIC”
- Režisors: Pauls Ķesteris
- Operators: Jānis Jurkovskis
- Mūzikas autors: Rihards Zaļupe
- Producents: Lelde Adele Cīrule
- Specefektu mākslinieks: Dmitrijs Masļakovs
- Gaismu mākslinieks: Eduards Stefanovičs
- Radošā direktore: Laura Lapiņa
- Galvenā māksliniece: Dace Izabella Grundšteina
- Projekta vadība: Inga Rudovica un Karlīna Dārta Zīle
- Stratēģis: Aigars Tukāns