Bezkontakta karšu norēķinu sistēma atklāta visos Rimi un Supernetto veikalos

30. Novembris, 2016
                   

Klientu apkalpošanas jaunākie tehnoloģiskie risinājumi mazumtirdzniecībā padarījuši iepirkšanās procesu ātrāku, ērtāku un patīkamāku, taču tas ir tikai sākums ceļam uz jauniem iepirkšanās paradumiem, kuros dominēs norēķināšanās ar bezkontakta kartēm, pašapkalpošanās iespējas, kā arī ērtas mobilās lietotnes. Latvijas un arī pārējo Baltijas valstu pircēji ir gatavi jaunajiem risinājumiem un tos labprāt izmanto savā ikdienā, secinājis lielveikalu tīkls Rimi vairākos pilotprojektos, ar kuriem šodien tika iepazīstināta plašāka sabiedrība kopā ar partneriem - SEB banku.

Rimi veiktā pircēju aptauja veikalos rāda, ka vairāk nekā 80% respondentu ļoti atzinīgi un vēl 12% atzinīgi novērtē iespēju ātri samaksāt par pirkumu pašapkalpošanās kasēs. Jaunā iespēja palīdz saīsināt laiku, kas pavadīts iepērkoties, kā arī pašiem noteikt norēķināšanās gaitu un ātrumu. Šobrīd 40 Rimi veikalos visā Baltijā pieejamas vairāk nekā 230 pašapkalpošanās kases, ko drīzumā papildinās vēl 60. Latvijā pašapkalpošanās kases plānots turpināt ieviest arī nākamgad, paplašinot to pieejamību gan Rīgas, gan reģionu veikalos.

Jaunākais moderno tehnoloģiju risinājums, kas pieejams visos Rimi un Supernetto veikalos kopš 23.novembra, ir norēķini ar bezkontakta maksājumu kartēm, kas ļauj norēķināties par pirkumiem līdz 10 eiro, neievadot PIN kodu. Tā rezultātā maksājums tiek veikts uz pusi ātrāk nekā, ievietojot karti terminālā un ievadot PIN kodu.

"Pašapkalpošanās kases, Rimi aplikācija un nu arī iespēja veikt bezkontakta karšu norēķinus ir veiksmīgi piemēri, kā modernās tehnoloģijas pozitīvi ietekmē apkalpošanas kvalitāti, kā arī atvieglo un uzlabo mūsu pircēju ikdienu. Kā mazumtirgotājs, kurš aktīvi seko līdzi pasaules tendencēm un arvien uzlabo klientiem sniegto servisu, esam raduši iespēju no 23. novembra visos Rimi un Supernetto veikalos piedāvāt klientiem bezkontakta norēķinu iespēju. Turklāt šobrīd visā Baltijā izdotas jau vairāk nekā 300 tūkstoši bezkontakta Mans Rimi lojalitātes kartes, kuras pircēji iepazina jau agrāk, jo Rimi šīs tehnoloģijas ieviešanai gatavojās jau pirms vairākiem gadiem, kad Baltijā to vēl aktīvi nepielietoja," stāsta Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

"SEB banka bezkontakta maksājumu kartes MasterCard Dinamo saviem klientiem piedāvā jau kopš 2013.gada. Tomēr pieprasījums pēc jaunās funkcionalitātes lielā mērā ir atkarīgs no karšu pieņemšanas infrastruktūras attīstības. Līdz 2016.gada sākumam bezkontakta norēķini lielākoties bija pieejami tikai ārzemēs, bet šogad ar katru mēnesi arī Latvijā pieaug to tirdzniecības vietu skaits, kur var norēķināties ar bezkontakta kartēm. Šobrīd jau apmēram 25% SEB bankas klientu karšu pieņemšanas ierīcēm nodrošina bezkontakta norēķinus. Visiem jaunajiem klientiem-tirgotājiem piedāvājam POS terminālus, kas pieņem bezkontakta kartes. Savukārt esošiem klientiem pakāpeniski nomainām POS terminālus uz ierīcēm ar bezkontakta funkcionalitāti. Esam gandarīti, ka arī viens no tirgus līderiem Rimi, kam nodrošinām karšu maksājumu pieņemšanu, ir iesaistījies bezkontakta norēķinu infrastruktūras attīstībā Latvijā un tagad piedāvā pircējiem iespēju norēķināties ar bezkontakta kartēm, ļaujot viņiem būt mūsdienīgiem un taupīt savu laiku. Ātrums un drošība ir lielākās priekšrocības, lietojot šīs kartes," uzsver SEB bankas prezidente Ieva Tetere.

Vēl viens nozīmīgs jauninājums mazumtirdzniecībā klientu ērtību uzlabošanai ir mobilās lietotnes. Piemēram, Rimi aplikāciju ir lejupielādējuši jau vairāk nekā 20 tūkstoši klientu Latvijā, tajā veidojot iepirkšanās sarakstus, saskaņojot to ar citiem tuviniekiem, plānojot pirkumu budžetu, izvēloties ēdienu receptes, kā arī saņemot informāciju par atlaidēm un akcijām. Īpaši vērtīga ir iespēja ievadīt informāciju, kas būtiska konkrētam pircējam, piemēram, alergēni, lai izslēgtu no pirkumu saraksta nevēlamos produktus.

 


 


Populārākie raksti

Noderīgi

Informācija par 30 dienu zemāko pārdošanas cenu mājaslapā norādītajām precēm, kuras nav ātrbojīgas, pieejama tirdzniecības vietā (pie preces cenu zīmes) vai arī e-veikalā.