Financial Times atzinis ICA Gruppen par klimatam draudzīgāko mazumtirgotāju Eiropā

21. Maijs, 2021
Rimi mātesuzņēmums ICA Gruppen atzīts par klimatam draudzīgāko mazumtirdzniecības uzņēmumu Eiropā.

Starptautiskā laikraksta Financial Times veidotajā klimata līderu reitingā mazumtirgotāja Rimi mātesuzņēmums ICA Gruppen atzīts par klimatam draudzīgāko mazumtirdzniecības uzņēmumu Eiropā. Kopumā Financial Times klimata līderu sarakstā ierindoti 300 dažādu nozaru uzņēmumu, kuri sasnieguši visaugstākos rezultātus radīto emisiju samazināšanā.

Laika periodā no 2014. līdz 2019. gadam uzņēmums ICA Gruppen ir samazinājis ar pamatdarbību saistītās emisijas par vairāk nekā 30% un siltumnīcefekta gāzu emisijas – par 77,5%. Savukārt Rimi CO2 emisiju apjoms Baltijā kopš 2006. gada ir sarucis par 81%, un līdz 2030. gadam Rimi ir izvirzījis mērķi panākt siltumnīcefekta gāzu emisiju nulles līmeni.

“Pārtikas ražošanai, patērētāju pirkumiem un piegādātāju rīcībai ir liela ietekme uz mazumtirdzniecības ķēdes radīto oglekļa emisiju. Mēs pastāvīgi meklējam risinājumus, lai piedāvātu ilgtspējīgāku iepirkšanās pieredzi un izglītotu visas iesaistītās puses. Mums būtiski, lai ne tikai paši kā uzņēmums sekojam un īstenojam zinātniski pamatotus mērķus, bet arī mūsu lielākie piegādātāji iet līdzīgu ceļu, tā visiem kopā sasniedzot redzamus un ievērojamus rezultātus ilgtspējas jomā,” pauž Zanda Šadre, Rimi korporatīvās komunikācijas vadītāja Baltijā.

Vissvarīgākie enerģijas taupīšanas komponenti Rimi veikalos un noliktavās ir LED apgaismojums un videi draudzīgi ledusskapji, kas darbojas ar CO2, kā arī atjaunojamās enerģijas izmantošana un precīzi plānota loģistika.

Rimi mātesuzņēmuma ICA Gruppen klimata mērķi ir:

  • panākt siltumnīcefekta gāzu emisiju nulles līmeni, vēlākais, līdz 2030. gadam;
  • uz pusi samazināt klientu pārtikas groza radītās CO2 emisijas;
  • panākt, lai piegādātāji līdz 2025. gadam izpildītu zinātniski pamatotus klimata mērķus;
  • samazināt pārtikas atkritumus uz pusi līdz 2025. gadam;
  • līdz 2025. gadam savā darbībā un ražošanā izmantot atkārtoti lietojamus plastmasas materiālus, savukārt līdz 2030. gadam – izmantot tikai atkārtoti lietojamus materiālus.

Populārākie raksti

Noderīgi

Informācija par 30 dienu zemāko pārdošanas cenu mājaslapā norādītajām precēm, kuras nav ātrbojīgas, pieejama tirdzniecības vietā (pie preces cenu zīmes) vai arī e-veikalā.