Informācija lojalitātes kartes lietotājiem

16. Septembris, 2014

Cienījamie klienta kartes Mans Rimi lietotāji!

Paldies, ka esat kopā ar Rimi un, ceram, ka izmantojat klienta kartes Mans Rimi sniegtās priekšrocības.

Rimi vēlas vērst jūsu uzmanību, ka Rimi lojalitātes programmas ”Mans Rimi” noteikumi (skatīt šeit) paredz, ka uz vienas personas vārda var tikt reģistrēta viena klienta karte Mans Rimi un ka to var izmantot tikai tā persona, uz kuras vārda tā ir reģistrēta.

Rimi ir konstatējis, ka vairāki klienta kartes Mans Rimi lietotāji ir norādījuši vienādus personas datus un/vai kontaktinformāciju. Rimi aicina klienta kartes Mans Rimi lietotājus, kuri uz sava vārda vai ar vieniem un tiem pašiem personas datiem un/vai kontaktinformāciju ir reģistrējuši vairākas klienta kartes Mans Rimi, zvanīt uz Rimi klienta servisa bezmaksas tālruni: 80000180, darba dienās no 9:00 līdz 18:00, vai rakstīt uz info.lv@rimibaltic.com, lai precizētu norādītos personas datus un kontaktinformāciju, kā arī lai norādītu, kuru no visām lietošanā esošajām klienta kartēm Mans Rimi turpmāk vēlas izmantot.

Gadījumā, ja līdz 2014.gada 20.oktobrim jūs nebūsiet sazinājušies ar Rimi, jūsu norādītā kontaktinformācija klienta kartei Mans Rimi, kas tiek izmantota retāk, tiks dzēsta (pati karte netiks bloķēta).

 

Tavs Rimi


Populārākie raksti

Noderīgi

Informācija par 30 dienu zemāko pārdošanas cenu mājaslapā norādītajām precēm, kuras nav ātrbojīgas, pieejama tirdzniecības vietā (pie preces cenu zīmes) vai arī e-vaikalā.