Jūnijā un jūlijā Rimi pārdoti vairāk nekā 4,5 miljoni bezalkoholisko dzērienu

27. Jūlijs, 2011

Vasaras mēnešos pieprasījums pēc bezalkoholiskajiem dzērieniem Rimi veikalos palielinājies par vairāk nekā 60%

Iestājoties karstajam laikam, jūnijā un jūlijā Rimi veikalu tīklā pieprasījums pēc atspirdzinošajiem bezalkoholiskajiem dzērieniem, salīdzinājumā ar šā gada janvāri un februāri, palielinājies par vairāk kā 60%. Kopumā pēdējo divu mēnešu laikā Rimi pārdoti vairāk nekā 4,5 miljoni dažādu bezalkoholisko dzērienu. Pircēji visbiežāk iegādājušies gāzēto minerālūdeni Mangaļi 1,5 litru iepakojumā, dzeramo ūdeni Mangaļi 1,5 litru iepakojumā, dabīgo minerālūdeni Borjomi, Coca-Cola 0.33 l skārdenē un negāzēto minerālūdeni Evian 1,5 l iepakojumā.

Gaisa temperatūrai sasniedzot īpaši augstu atzīmi, dažu bezalkoholisko dzērienu patēriņš pieaug par vairākiem desmitiem procentu pat dienas laikā. Piemēram, salīdzinot š.g. 21. un 20. jūliju, kvasa, kvasa dzērienu un ledus tējas patēriņš pieauga par aptuveni 50%, savukārt ūdens – par vairāk kā 60%, secina Rimi Latvia.

Salīdzinot dzērienu pārdošanas apjomus ziemas un vasaras periodā, īpaši izceļams kvass – tā patēriņš jūnijā salīdzinājumā ar janvāri ir audzis par 200%. Kvasu un kvasu dzērienu kategorijā līderis ir Senču Kvasa dzēriens, tomēr topa otrā un trešā pozīcija tiek Iļģuciema kvasam. Rimi pircēji no limonādēm visvairāk karstajā sezonā ir iecienījuši gāzēto dzērienu Coca-Cola, kas dažādos iepakojumos un tilpumos ieņem visu top 5, atstājot vien ceturto vietu dzērienam Sprite 2 litru iepakojumā. Sulu un nektāru kategorijā pirmo vietu ieņem sulas dzēriens Frutto vasaras ogu mix, tomēr iecienītas ir arī apelsīnu, banānu-zemeņu un multiaugļu sulas.

“Jūlijā, salīdzinot ar janvāri, pieaugums pieprasījumā ir arī ledus tējām (+150%), ūdenim (+125%), kā arī limonādēm – par 100%, atšķirībā no sulām un nektāriem, kuru pieprasījums pieaug tikai par piektdaļu. Savukārt, salīdzinājumā ar situāciju pirms pieciem gadiem, patēriņa pieaugums ir vērojams tikai limonādēm un dzeramajam ūdenim. Ir jāsecina, ka iedzīvotāji vēl joprojām priekšroku dod saldajiem gāzētajiem dzērieniem, nevis sulām,” pircēju paradumus komentē Rimi sabiedrisko attiecību vecākā speciāliste Dace Valnere.

Produktu patēriņa izmaiņas vērotas Rimi veikalos laika periodā no š.g. 1. jūnija līdz 27. jūlijam.
 


Populārākie raksti

Noderīgi

Informācija par 30 dienu zemāko pārdošanas cenu mājaslapā norādītajām precēm, kuras nav ātrbojīgas, pieejama tirdzniecības vietā (pie preces cenu zīmes) vai arī e-veikalā.