Klientu lojalitātes kartei Mans Rimi jau 600 000 lietotāju

09. Jūnijs, 2011

Kopš Rimi Latvia klientu lojalitātes kartes Mans Rimi ieviešanas šā gada janvārī, tās lietotāju skaits rekordīsā laikā sasniedzis jau 600 tūkstošus, tādējādi ievērojami pārsniedzot uzņēmuma sākotnējās prognozes. Saņemot tik ievērojamu klientu uzticības un lojalitātes apliecinājumu, Rimi Latvia turpina attīstīt arvien jaunas lojalitātes programmas priekšrocības, sniedzot klientiem vēl izdevīgākas iepirkšanās iespējas Rimi veikalos visā Latvijā.

“Šodien lojalitātes programmai Mans Rimi pievienojās 600 tūkstošais lietotājs, apliecinot fantastiskus šīs kartes panākumus un to, ka Rimi ir patiešām daudz lojālu klientu, kam mūsu veikali ir pirmā izvēle. Mazumtirdzniecībā, kur iespējas izvēlēties iepirkšanās vietu ir ļoti plašas, ikviens lojāls klients ir vērtība. Pircēji mūs ir novērtējuši, tādēļ droši varam teikt, ka esam mazumtirdzniecības veiksmes stāsts Latvijā. Tas, savukārt, liek vēl vairāk strādāt un pielikt pūles, lai varam nodrošināt pircējiem tieši to, ko viņi vēlas: personīgu un laipnu attieksmi, kvalitatīvas preces, lielisku sortimentu un vēl izdevīgākas cenas. Novērtējot cilvēku izrādīto uzticību, iesim uz priekšu savā attīstībā, lai piedāvātu arvien jaunas iespējas un priekšrocības Rimi lojālajiem pircējiem”, stāsta Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Klienta karte Mans Rimi sniedz iespēju ikvienam tās lietotājam iegādāties preces par īpaši izdevīgu cenu, zemāku nekā standartakcijā piedāvātā. Piedevām, katru reizi iepērkoties, pircējs pelna Mans Rimi naudu 1% apmērā no pirkuma summas, kas tiek uzkrāta kartes kontā. Ar uzkrāto Rimi naudu pircējs var norēķināties kādā no nākamajām pirkumu reizēm, samaksājot par pirkumu līdz pat 99% no uzkrātās naudas.

Paralēli iepriekš minētajam, šogad esam strādājuši pie ērtas Mans Rimi sadaļas izveides Rimi mājaslapā, kurā lojalitātes programmas dalībnieki var sekot līdzi savam klienta kartes Mans Rimi kontam, kā arī analizēt pirkumu statistiku. Šobrīd reģistrēties konta lietošanai var jau lielākā daļa Mans Rimi kartes lietotāju.

Turklāt Mans Rimi karte ir šobrīd vienīgā klientu lojalitātes karte Latvijā, kas nodrošina iespēju klientiem izveidot personu grupas kontu. Tas nozīmē, ka, lietojot katrs savu Mans Rimi karti, klienti var kopīgi uzkrāt un tērēt uzkrāto Rimi naudu. Šis pakalpojums noteikti ļoti ērts un izdevīgs būs tieši ģimenēm. Piemēram, gada ietvaros iepērkoties un uzkrājot Rimi naudu, Ziemassvētkos ģimene var iegādāties visu nepieciešamo svētku mielasta galdam, par to pilnībā samaksājot tikai ar uzkrāto Rimi naudu.

Lojalitātes karti Mans Rimi var izmantot pirkumiem arī Rimi veikalos Lietuvā un Igaunijā.
 


Populārākie raksti