Latvijas Mākslas akadēmijas studentes dizaina darbs nonācis Rimi veikalu plauktos visā Baltijā
Noslēdzoties konkursam, par uzvarētāju tika atzīta LMA Dizaina nodaļas Grafikas dizaina 3. kursa studente Elīza Āķīte. Jaunās mākslinieces dizains jau rotā Rimi privātās preču zīmes saldumu iepakojumus, un pirmie iepakojumi ir pieejami Rimi veikalos visā Baltijā.
Jaunās mākslinieces izstrādātais dizains būs redzams uz kopumā astoņiem Rimi privātās preču zīmes saldumu iepakojumiem. Pašlaik no jaunā dizaina produkta līnijas ir pieejamas mandeles piena šokolādē, kuras var iegādāties visos Rimi veikalos. Savukārt pārējie produkti pircējiem būs pieejami nākamā gada sākumā.

“Šo konkursu redzu kā ļoti nozīmīgu soli savā profesionālajā attīstībā. Tā bija izcila iespēja ielūkoties tajā, kas mani sagaida grafikas dizaineres karjerā. Sākot no klienta uzklausīšanas un produkta izpētes līdz koncepta izstrādei un prezentēšanai. Esmu patiesi pateicīga par iespēju piedalīties un, protams, ļoti priecīga par uzvaru, taču visvērtīgākā ir tieši tā pieredze, ko guvu procesā. Man šķiet, es joprojām līdz galam neaptveru, ka mans dizains tiešām būs redzams veikalu plauktos visā Baltijā. Iedomājoties par to, uzreiz pārņem pozitīvs saviļņojums un liels smaids,” skaidro dizaina autore, Latvijas Mākslas akadēmijas studente Elīza Āķīte.
“Mākslas studentu radošais skats mums ir bijis ļoti vērtīgs, un priecājamies par iespēju iepazīties ar viņu idejām un kopīgi radīt jaunu dizaina konceptu astoņiem Rimi privātās preču zīmes produktiem. Redzam, ka Baltijas valstīs arvien vairāk pircēju rūpīgāk plāno savus pirkumus un mājsaimniecības izdevumus, tāpēc interese par privāto preču zīmju produktiem turpina augt. Latvijā pieprasījums pēc privāto preču zīmju produktiem uzkodu kategorijā gada laikā pieaudzis par gandrīz 37 %. Turklāt, pateicoties sinerģijai ar studentiem un rūpīgi veiktajai izpētei, kopā ar Elīzu Āķīti esam atraduši veiksmīgu vizuālo risinājumu, ar ko ceram uzrunāt plašu pircēju auditoriju saldumiem gan ikdienas našķim, gan svētku galdam,” stāsta Rimi Latvia ārējās komunikācijas vadītāja Everita Bičkova.
2024. gada nogalē LMA Dizaina nodaļas Grafikas dizaina 2. kursa studenti asoc. prof. Maijas Rozenfeldes vadībā izstrādāja jaunas dizaina koncepcijas pavisam astoņiem Rimi privātās preču zīmes saldumiem. Savukārt pēc Rimi žūrijas vērtējuma pircēju balsojumam Latvijā, Lietuvā un Igaunijā tika nodotas piecas visaugstāk novērtētās no 34 iesniegtajām radošajām koncepcijām. Elīzas Āķītes piedāvātais noformējums uzvarēja ar vairāk nekā divkāršu balsu pārsvaru pār otrās vietas ieguvēju. Kopumā par piedāvātajiem saldumu iepakojumu noformējumiem balsoja vairāk nekā 7600 Rimi klientu visā Baltijā.