Liepājnieki arvien aktīvāk iepērkas tiešsaistē – Rimi e-veikals sasniedz jaunus rekordus

03. Decembris, 2025
Pieprasījums pēc e-komercijas pakalpojumiem pastāvīgi pieaug, un liepājnieki arvien biežāk izvēlas ērtu iepirkšanos tiešsaistē

Šogad Rimi e-veikals Liepājā ir piedzīvojis līdz šim straujāko izaugsmi, sasniedzot aptuveni 60 % apgrozījuma pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Klientu lojalitāte un aktīvā iesaiste ikdienas pirkumos tiešsaistē ir būtiski veicinājusi attīstību – apgrozījums jau novembra vidū sasniedza visu 2024. gada kopējo apjomu.

Kopš Rimi e-veikala atklāšanas Liepājā 2021. gadā tieši liepājnieku augstā lojalitāte ir kļuvusi par vienu no nozīmīgākajiem attīstības virzītājiem. Aptuveni 90 % pircēju ir regulāri e-veikala lietotāji, no kuriem daļa veic pasūtījumus katru dienu, daži aptuveni divas reizes nedēļā, savukārt citi izvēlas veikt lielākus pirkumus vienu vai divas reizes mēnesī, pārsniedzot 100 eiro. Šāda klientu iesaiste veido pamatu e-veikala izaugsmei, un to spilgti apliecināja arī šī gada marts, kas kļuva par līdz šim veiksmīgāko mēnesi Rimi e-veikalā Liepājā. Martā tika sasniegts apgrozījuma apjoms, kādu iepriekš nebija izdevies panākt pat tradicionāli aktīvajā decembrī.

“Liepājas e-veikala attīstība ļoti skaidri atspoguļo to, kā mainās klientu iepirkšanās paradumi visā Latvijā. Pircēji arvien biežāk izvēlas ērtākus un ātrākus risinājumus ikdienas pirkumu veikšanai, un Liepājā šī tendence ir īpaši izteikta. Kopējais apgrozījuma kāpums pret iepriekšējo gadu sasniedz aptuveni 60 %, un pašreizējās tendences liecina, ka šis gads kļūs par Liepājas e-veikala līdz šim veiksmīgāko periodu. Rimi e-veikals Liepājā pēdējā gada laikā ir kļuvis par vienu no dinamiskāk augošajām lokācijām, un klientu uzticība, kā arī komandas profesionālais darbs ir galvenie faktori, kas ļauj turpināt nodrošināt augstu servisa kvalitāti,” uzsver Liene Perija, Rimi Baltic digitālās attīstības direktore.

Rimi novērojumi liecina, ka Liepājas pircēju iepirkšanās ritms ir atšķirīgs no Rīgas – ja galvaspilsētā augstākais pieprasījums parasti ir pirmdienās un piektdienās, tad Liepājā aktivitāti bieži ietekmē laikapstākļi un plāni nedēļas nogalē. Lietainās dienās apgrozījums samazinās, savukārt saulainā laikā tas pieaug, kas ir pretēji tendencēm Rīgā. Šīs nianses iezīmē reģionu atšķirības un klientu ieradumu daudzveidību.

Pircēji arī turpina aktīvi izvēlēties akcijas preces, saglabājot līdzīgu iepirkšanās modeli kā galvaspilsētā. Nemainīgi populārākā prece ir banāni, kam seko akcijas produkti, gaļa, zivis, piena produkti un maize. Stabils ir arī piegādes veidu sadalījums – aptuveni 80 % Liepājas pircēju izvēlas mājas piegādes, savukārt 20 % dod priekšroku preču saņemšanai veikalā. Īpaši nozīmīga Liepājā ir ātro piegāžu popularitāte, ko biežāk izvēlas klienti, kuri dzīvo tuvu veikalam, taču dažādu iemeslu dēļ nevar nokļūt līdz tam, piemēram, jaunās ģimenes un seniori. Novērots, ka Liepājā būtiski pieaug arī uzņēmumu pasūtījumu skaits – šajā segmentā vispopulārākās ir svaigās pārtikas preces, īpaši augļi un piena produkti.


Populārākie raksti