Noslēgusies vērienīga hipermārketa Rimi Alfa rekonstrukcija

04. Augusts, 2021
Pēc vērienīgas rekonstrukcijas apmeklētājiem durvis ver Rimi Alfa Brīvības gatvē 372, Rīgā.

Ieguldot 1,9 miljonus eiro, tirdzniecības zālē uzstādītas videi draudzīgas iekārtas, ieviests jaunais dizaina koncepts, tostarp vairāki risinājumi, kas Rimi veikalos ieviesti pirmoreiz, uzlabota pārskatāmība un iekārtota īpaša iepirkšanās zona steidzīgajiem. Izveidotas arī telpas e-komercijas klientu pasūtījumu komplektācijai.

Rimi Alfa rekonstrukcija tika uzsākta gada sākumā – 4. janvārī. Lielais darbs noslēdzies jūlija pēdējās dienās, lai sagaidītu pircējus jaunās, mūsdienīgās, daudz mājīgākās un vieglāk pārskatāmās telpās.

“Rimi Alfa ir vēsturiski pirmais Rimi hipermarkets Latvijā, kas tika atvērts 2000. gada maijā. Veikals ir pelnīti piedzīvojis lielas un pozitīvas izmaiņas – esam ieviesuši jauno dizaina konceptu, ilgtspējīgus tehniskos risinājumus un paplašinājuši sortimentu, piedāvājot pircējiem vēl vairāk sevišķi pieprasītu preču. Pastāvīgi paplašinoties Rimi e-komercijai, daļu tirdzniecības zāles platības esam atvēlējuši ar šo iepirkšanās veidu saistītajām darbībām, tomēr fiziskā veikala apmeklētāji šo samazinājumu nejutīs – vairākos produktu segmentos esam paplašinājuši izvietojumu, izcēluši atsevišķus produktus un piedāvājam jaunu vizuālo komunikāciju, lai palīdzētu mūsu pircējiem iepirkties vēl ātrāk un ērtāk nekā līdz šim,” stāsta Gatis Pakalnieks, Rimi Latvia hipermārketu tīkla direktors.

Jaunā dizaina – walk-through tipa – infocentrā iekārtota Rimi veikalos pirmā ātrā pašapkalpošanās kase. Tajā nav preču svaru un kontrolsvaru, tāpēc tā ir īpaši ērta maziem pirkumiem. Infocentrā izvietots arī gatavo ēdienu un dzērienu piedāvājums līdzņemšanai, kas atvieglos iepirkšanos tiem, kuri vēlas ietaupīt laiku. Tāpat pie infocentra kioskiem tuvākajās nedēļās tiks uzstādīts liels ekrāns, lai pircējam būtu ērtāk pamanīt aktuālos Mans Rimi piedāvājumus.

Veikala mājsaimniecības preču nodaļā ieviestas jaunā koncepta mēbeles un vizuālā komunikācija, kādas pagaidām nav nevienā citā Rimi veikalā: jaunais komunikācijas risinājums palīdz skaidrot attiecīgās preces pielietojumu sadzīvē, tādējādi palīdzot pircējam pieņemt pareizo lēmumu par konkrēto preci. Savukārt mazgāšanas līdzekļu un kosmētikas nodaļā ieviests zero waste jeb beziepakojuma stends.

Svaigo produktu nodaļā paplašināts vairāku preču grupu izvietojums, atsevišķi izceļot speciālās kategorijas – vegānisko pārtiku un speciālo pārtiku bez laktozes. Uzsākta arī brīvo vistu olu tirdzniecība atsevišķā stendā, kur pircējs var iegādāties nepieciešamo olu skaitu – kaut vai vienu olu.

Augļu nodaļa ieguvusi jaunu izskatu un vairāk ledusskapju, kur iespējams izvietot vairāk lapu salātu, zaļumu, ogu un sēņu. Paplašināts izvietojums un uzlabota redzamība arī vairākām iepakotās nodaļas kategorijām – tagad pircēji varēs ērtāk iegādāties Pasaules virtuves līnijas produktus, diētiskos produktus un sporta uzturu. Jauns vizuālais izskats arī maizes nodaļai, kur iekārtojums papildināts ar jaunā dizaina mēbelēm. Bet, tiklīdz Covid-19 ierobežojumi to ļaus, tiks atvērta arī bistro nodaļa, kas piedzīvojusi būtiskas interjera izmaiņas.

Tāpat pārbūvēta un pārkārtota kasu zona, nodrošinot pircējiem ērtāko parasto kasu, pašapkalpošanās kasu un pašapkalpošanās skeneru kombināciju.

Rekonstruētajā veikalā ieviesta arī virkne ilgtspējīgu risinājumu: nomainīts apgaismojums, pilnībā pārejot uz LED apgaismojumu un tādējādi ietaupot elektroenerģijas resursus un ekspluatācijas izmaksas, bet vecās un kombinētās freona un glikola aukstumsistēmas pilnībā aizstātas ar dabai draudzīgu, efektīvu un stabilu CO2 aukstumsistēmu.

Kopējā tirdzniecības zāles platība ir 5968 m2 – tā nav būtiski mainījusies rekonstrukcijas procesā, nelielu daļu no platības turpmāk aizņems e-komercijas telpas. Kopējo rekonstrukcijas darbu izmaksas ir 1,9 miljoni eiro. Rekonstruētajā veikalā strādās 170 darbinieku, un tas gaidīs pircējus katru dienu no plkst. 08.00 līdz 23.00.


Populārākie raksti