Piecu gadu laikā Mans Rimi lojalitātes karte Latvijas iedzīvotājiem ļāvusi ietaupīt vairāk nekā 25 miljonus eiro

12. Februāris, 2016

Svinot Mans Rimi lojalitātes kartes piecu gadu jubileju, veikalu tīkla Rimi apkopotā informācija liecina, ka piecu gadu laikā Latvijas iedzīvotāji aktīvi izmantojuši kartes priekšrocības un iespēju uzkrāt līdzekļus, ko pēc tam izmantot saviem ikdienas pirkumiem. Izmantojot lielveikalu tīkla piešķirto iespēju uzkrāt līdzekļus no katra pirkuma, kopumā piecu gadu laikā Latvijas iedzīvotāji ietaupījuši vairāk nekā 25  490 000 eiro. Lai novērtētu klientu lojalitāti, Rimi, sākot ar šo gadu, ir papildinājis lojalitātes kartes priekšrocības, kuras īpaši novērtēs ģimenes ar bērniem.

Līdz ar piecu gadu jubilejas atzīmēšanu un īpašo loteriju Rimi ir papildinājis lojalitātes kartes priekšrocības, dodot iespēju klientiem Mans Rimi kartē piereģistrēt arī savu bērnu jubilejas. Reģistrējoties mansrimi.lv, klientiem būs iespēja saņemt īpašas atlaides savu bērnu jubilejās, piemēram, 30% atlaidi rotaļlietām un ballīšu aksesuāriem, 20% atlaidi augļiem u.c.

“Līdzās darbinieku apmierinātībai klientu atzinība un lojalitāte ir viens no patīkamākajiem mūsu darba novērtējumiem, tāpēc ikdienā mūs vada pārliecība – ja pircējiem sniegsim kvalitāti un viņam atbilstošo pakalpojumu, tam sekos arī biznesa panākumi. Mēs ar gandarījumu varam atskatīties uz piecu gadu laikā sasniegto, kur esam ieviesuši vienu no atzītākajām lojalitātes kartēm Latvijā, arvien attīstot mūsu klientiem sniegtās priekšrocības, piemēram, šo gadu laikā Neste Oil DUS uzpildes stacijās Rimi pircēji degvielas iegādei par izdevīgu cenu karti izmantojuši teju septiņus miljonus reižu, šogad esam arī ieviesuši iespēju lojalitātes uzlīmes krāt gan drukātā, gan digitālā veidā. Savukārt iepriekš klienti izrādīja interesi par īpašiem piedāvājumiem ne tikai kartes lietotāju jubilejās, bet arī savu bērnu jubilejās, tāpēc īpaši lepojamies, ka no šī gada esam sarūpējuši saviem klientiem ilgi gaidītos piedāvājumus, kas noderēs, gatavojoties bērnu jubilejām,” skaidro Rimi Baltic biznesa attīstības direktore Gundega Martinsone.

Gundega Martinsone atzīmē, ka piecu gadu lojalitātes kartes darbības laikā Rimi ir sniedzis nozīmīgu atbalstu Latvijas iedzīvotājiem, dodot iespēju lojalitātes kartē uzkrāt vairāk nekā 25 miljonus eiro, lai pircēji šos Rimi piešķirtos līdzekļus pēc tam izmantotu saviem ikdienas pirkumiem. Tāpēc, novērtējot savu klientu atzinību, arī šogad Mans Rimi kartes īpašniekiem piedāvāta iespēja ne vien izdevīgi iegādāties ikdienā nepieciešamās preces, bet arī laimēt vērtīgas balvas un pat jaunu Audi automašīnu.

Apkopotie dati rāda, ka Mans Rimi karte tiek lietota vairāk nekā 70% pirkumu, un karti ikdienā aktīvi izmanto 42% Latvijas iedzīvotāju. Visbiežāk karti Latvijā reģistrējušas sievietes (65%), savukārt 35% no visām kartēm reģistrējuši vīrieši. Visbiežāk Mans Rimi karte izmantota, iegādājoties tādas ikdienas pārtikas preces kā gaļas izstrādājumi. Otra visbiežākā pircēju izvēle bijusi piena produkti - siers, piens un krējums, savukārt tiem sekojusi maize un olas.

Atzīmējot Mans Rimi kartes piecu gadu jubileju, Rimi saviem pircējiem sagādājis iespēju piedalīties īpašā jubilejas loterijā un laimēt jauno Audi A4, kā arī citas vērtīgas balvas. Lai piedalītos loterijā ar iespēju laimēt Rimi, Benu Aptieka, airBaltic un Neste Oil DUS dāvanu kartes, no 9.februāra līdz 6. martam jāiepērkas Rimi veikalos kopumā par 50 eiro, katru reizi izmantojot Mans Rimi karti. Savukārt, šajā periodā iepērkoties kopumā par 100 eiro, ir iespēja laimēt jauno Audi A4 ar If Kasko apdrošināšanu uz 12 mēnešiem. Sīkāka informācija atrodama rimi.lv.


Populārākie raksti