Rimi aicina piedalīties veselīgas gatavošanās programmā

11. Aprīlis, 2011

Lai vērstu visu maratona skrējēju un skriet gribētāju uzmanību sporta aktivitāšu un veselīga uztura lietošanas nozīmei, gatavojoties Nordea Rīgas maratonam, skrējiena organizatoru komanda un Rimi sadarbībā ar sporta ārstiem radījusi īpašu veselīgās gatavošanās programmu. Apkopojot speciālistu padomus fiziskas slodzes aktivitātēm, ieteikumus pilnvērtīgam uzturam un Mārtiņa Sirmā, kā arī Rimi pavāru receptes skrējēju maltītēm, visi maratona entuziasti, kā arī tie, kuri vēl tikai apsver domu piedalīties skrējienā, tiek aicināti kopīgi un pareizi gatavoties lielajam notikumam 22. maijā.

“Iepriekšējos gados, veicinot skriešanas dzīvesstila veidošanos, mēs pārsvarā uzmanību pievērsām fiziskās izturības trenēšanai un skriešanai kā procesam, veselīgu uzturu atstājot otrā plānā. Tādēļ pozitīvi vērtējam faktu, ka Nordea Rīgas maratona sponsoru komandai pievienojas Rimi, kas par savu prioritāti izvēlējies veselīgu dzīvesveidu un veselīgu uzturu. Esmu pārliecināts, ka veselīgās gatavošanās programma sniegs atbildes uz daudziem aktuāliem jautājumiem, kas rodas gan 42 km distances, gan 5 km distances skrējējiem. Dalībnieki novērtēs arī Rimi sagādātos pārsteigumus trasē un finišā”, ir pārliecināts Nordea Rīgas maratona organizatoru komandas vadītājs Aigars Nords.

Iedvesmojot veselīgam dzīvesveidam, Rimi jau otro gadu aktīvi iesaistās Nordea Rīgas maratona atbalstīšanā. Šogad Rimi kā Maratona veselīgā dzīvesveida partneris, gatavojoties maratonam, aicina uz fiziskām aktivitātēm un treniņu uzsākšanu, kā arī rūpīgi izvērtēt savu ēdienkartes un maltīšu saturu.

Sporta laboratorijas sporta ārste Sandra Rozenštoka norāda, ka gatavošanās procesā ir svarīgi sabalansēt slodzi un palutināt organismu ar vērtīgām uzturvielām, kas ne vien radīs papildus enerģiju un uzlabos pašsajūtu, bet arī nenoliedzami atstās iespaidu uz rezultātiem un sportiskajiem sasniegumiem.

“Skrējēja ēdienkartē obligāti iekļaujami tādi produkti kā makaroni, dažāda veida maize, svaigi augļi un dārzeņi, rieksti un žāvēti augļi, pilnpiena biezpiens un jogurts. Savukārt noteikti jāizvairās no speķa, aknu, desas, sālītu riekstu un asu garšvielu lietošanas uzturā. Ja skriešanas treniņš paredzēts no paša rīta, pirms tā vēlams izdzert glāzi svaigi spiestas augļu sulas, taču vislabākais risinājums būtu divas stundas pirms skriešanas uzņemt vieglu un nelielu enerģijas lādiņu – biezputru, sulu un kādu augli. Skrējējam jāatrod laiks trīs ēdienreizēm dienā un jāpatur prātā vismaz pusi no porcijas atvēlēt dārzeņiem – īpaši bietēm un spinātiem, kā arī visa veida zaļumiem,” par skrējēju ēdienkarti stāsta S. Rozenštoka.

Sekot līdzi maratonu organizatoru komandas un Rimi izstrādātajai veselīgās gatavošanās programmai pusotra mēneša garumā, ievērojot sporta ārstu un pavāru padomus, kā arī trenēties un ēst veselīgi kā pirmie apņēmušies vairāki skriešanas entuziasti – Dailes teātra aktieri Intars Rešetins, Elīna Dzelme un Artis Robežnieks, dziedātājs Miks Dukurs, LNT sporta ziņu moderators Lauris Lizbovskis, kā arī vairāki Rimi darbinieki. Skrējēju komandas gaitām būs iespējams sekot līdzi Rimi un Nordea Rīgas maratona mājas lapās.

Turklāt, lai kopīgi svaigā gaisā trenētos lielajam skrējienam, 1. maijā Mežaparkā notiks īpašs Rimi veselīgais treniņš, kurā aicināti piedalīties visi skriešanas entuziasti. Savukārt katram maratona dalībniekam 22. maijā pēc finiša līnijas šķērsošanas Rimi dāvās paku ar veselīgām uzkodām, kā arī nodrošinās svaigus augļus vairākos enerģijas uzlādēšanas punktos dažādās vietās maratona trasēs.
 


Populārākie raksti

Noderīgi

Informācija par 30 dienu zemāko pārdošanas cenu mājaslapā norādītajām precēm, kuras nav ātrbojīgas, pieejama tirdzniecības vietā (pie preces cenu zīmes) vai arī e-veikalā.