Rimi atklāj otro Rimi Drive pie t/c Spice

09. Aprīlis, 2020
No 9. aprīļa pircējiem pieejams jau otrais Rimi Drive pie t/c Spice, kurā pircēji var ierasties ar savu auto un saņemt e-veikalā veikto pasūtījumu tieši automašīnā.

Rimi ir novērojis, ka pēc ārkārtas stāvokļa izsludināšanas cilvēki cenšas ievērot valsts institūciju norādījumus un veikalus apmeklē retāk, tādēļ pieprasījums pēc Rimi e-veikala pakalpojumiem jau vairākas nedēļas joprojām ir nemainīgi augsts. Šobrīd Rimi aktīvi strādā, ieviešot jaunus e-veikala kapacitātes risinājumus.

“Pēdējā mēneša laikā Rimi e-veikala apmeklētāju skaits palielinājies aptuveni divas reizes. Darbs pie e-veikala kapacitātes palielināšanas norisinās visos aspektos – esam ieviesuši pirmo nakts pasūtījuma saņemšanas projektu Rimi vēsturē, kā arī jau tuvākajā laikā e-veikalā veikto pirkumu komplektēšana un saņemšana tiks uzsākta vēl vairākos veikalos. Mūsu prioritāte saistībā ar e-veikala attīstību šobrīd ir tā kapacitātes palielināšana, kā arī turpmāka kvalitatīvu pasūtījumu uzglabāšanas, izsniegšanas un piegādes nodrošināšana, ievērojot ārkārtas stāvoklī nepieciešamos piesardzības noteikumus. Tāpat arī turpinām iesākto darbu, veicinot saudzīgu attieksmi pret apkārtējo vidi, un piedāvājam dabai draudzīgus iepakojuma materiālus augļiem un dārzeņiem,” stāsta Rimi Latvia e-komercijas formāta direktors Didzis Kirstuks.

Piedāvājot arvien daudzveidīgākas iepirkšanās iespējas un ātrāku Rimi e-veikalā veikto pirkumu saņemšanu, no 3. aprīļa tiešsaistē pasūtītos pirkumus Rimi Ozols un Rimi Spice ir iespējams saņemt 24 stundas diennaktī, tostarp arī nakts stundās. Pasūtījuma PIN kods preču saņemšanai Rimi Spice ir derīgs gan “Saņem veikalā” punktā, gan arī Rimi Drive.

Jau mēneša garumā Rimi veikalos visā Baltijā pievērsta pastiprināta uzmanības higiēnas un dezinfekcijas pasākumu ievērošanai, ievērojot valsts institūciju prasības, kā arī iekšējās vadlīnijas. Šajā laika posmā tiek ievēroti papildu piesardzības pasākumi arī Rimi e-veikala darbībā. Visas Rimi e-veikala piegādes tiek veiktas līdz ēkas vai dzīvokļa ieejas durvīm. Piegādājot pasūtījumu, kurjeri ievēro 2 metru distanci ar piegādes saņēmēju. Tāpat Rimi e-veikala kurjeri izmanto cimdus un dezinfekcijas līdzekļus, kā arī tiek veikta biežāka piegādes automašīnas apkope un dezinfekcija.

Kopumā Rimi e-veikala darbības nodrošināšanā strādā gandrīz 90 cilvēku liela komanda. Šobrīd e-veikalā veiktos pasūtījumus iespējams saņemt trīs veidos – pasūtīt piegādi uz mājam, saņemt pirkumus Rimi Drive pie t/c Ozols un t/c Spice, kā arī saņemt pirkumus “Pērc un saņem punktos” pie Rimi Ozols un Rimi Spice informācijas centriem, kur, ievadot speciālā terminālī pasūtījuma PIN kodu, Rimi darbinieks izsniegs sakomplektēto pirkumu grozu.

Rimi aicina Latvijas iedzīvotājus būt atbildīgiem gan pret sevi, gan apkārtējo cilvēku veselību un ievērot piesardzības pasākumus, proti, neapmeklēt veikalus, ja ir aizdomas par saslimšanu vai ir bijis kontakts ar Covid-19 slimnieku, kā arī ievērot karantīnu, atgriežoties no ārzemēm.


Populārākie raksti