Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms 2009. gadā

12. Janvāris, 2010

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, 2009. gadā sasniedza 1 154,2 miljonus eiro. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, tas ir samazinājies par 11,9 %.

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms 2009. gadā katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

  Miljoni eiro Izmaiņas, %
Rimi Eesti Food 358,4 -8,4%
Rimi Latvia 557,5 -13,2%
Rimi Lietuva 238,3 -13,5%
Rimi Baltic grupa, kopā 1 154,2 -11,9%

 

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms 2009. gada decembrī katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

  Miljoni eiro Izmaiņas, %
Rimi Eesti Food 33,0 -12,9%
Rimi Latvia 51,2 -21,7%
Rimi Lietuva 22,5 -22,2%
Rimi Baltic grupa, kopā 106,8 -19,3%

 

Izmaiņas, % norāda procentuālās izmaiņas salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu.
Lai iegūtu salīdzināmus datus, tika izmantots fiksētais valūtas maiņas kurss.

Kompānija Rimi Baltic vada 245 veikalus Baltijā, no kuriem 78 atrodas Igaunijā, 102 – Latvijā un 65 – Lietuvā.

 


Populārākie raksti

Noderīgi

Informācija par 30 dienu zemāko pārdošanas cenu mājaslapā norādītajām precēm, kuras nav ātrbojīgas, pieejama tirdzniecības vietā (pie preces cenu zīmes) vai arī e-veikalā.