Rimi Baltic saņem SAP kvalitātes balvu Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas uzņēmumu konkurencē

23. Marts, 2015

Rimi Baltic saņēmis augstāko SAP (Systems, Applications, and Products in Data Processing/Sistēmas, lietotnes un produkti datu apstrādē) kvalitātes balvu par savu preču pārvaldības sistēmu Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas valstu uzņēmumu konkurencē. SAP kvalitātes balva Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas reģionā ir atzinība tiem klientiem, kas demonstrējuši izcilību SAP programmatūras risinājumu ieviešanā. Rimi Baltic ir vienīgais Baltijas valstu mazumtirdzniecības uzņēmums, kas šajā konkursā ticis nominēts SAP Zelta kvalitātes balvai. Pagājušajā gadā Rimi Baltic jau ieguva SAP kvalitātes balvas Ziemeļvalstu un Baltijas valstu uzņēmumu konkurencē. 

Rimi Baltic galvenie mērķi bija apvienot visu prognožu un pasūtījumu informāciju vienā kopīgā sistēmā, automatizējot lielāko daļu procesu un ieviešot iespēju dalīties informācijā ar pārdevējiem un iesaistītajām pusēm. Prognožu un izpildes projekts aptvēra visas trīs iesaistītās valstis – Igauniju, Latviju un Lietuvu –, kopumā 240 veikalus.

Rimi Baltic valdes priekšsēdētājs Edgars Sesemans: „Šīs prestižās balvas ir atzinība klientiem, kas izmanto SAP desmit kvalitātes principus: efektīva plānošana, izpilde un plānotā izpildes pārvaldība; uzņēmējdarbības procesu vienkāršošana un būtisku uzņēmējdarbības ieguvumu nodrošināšana savai organizācijai; ātru, izmaksu ziņā efektīvu risinājumu sasniegšana un atbilstība laikmeta prasībām pēc ātruma un efektivitātes. Šī SAP balva palīdzēja Rimi Baltic sasniegt starptautisku atpazīstamību visā Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā, izmantojot SAP klientu un partneru mediju kanālus, kā arī saņemt atzinību no kolēģiem uzņēmumā par izcilību savā kategorijā.”

„SAP Prognožu un izpildes projekts palīdzēja mums samazināt krājumus un vienlaikus palielināt produktu pieejamību. Augstāka pieejamība palīdz apmierināt klientu ikdienas vajadzības un panākt labākus pārdošanas rezultātus, savukārt krājumu samazināšana sniedz atbalstu finansiālo mērķu sasniegšanā. Arī operatīvajā sfērā mēs varam skaidri redzēt ieguvumus: veikalu noliktavas acīm redzami ir mazāk aizņemtas, mūsu noliktavas personāls var noliktavas telpās strādāt efektīvāk,” stāsta Aiga Priede, Rimi Baltic Loģistikas un piegāžu ķēdes direktore.

„Panākumi SAP Prognožu un izpildes projektā ir efektīvas sadarbības un visu jomu lieliskas saskaņas paraugs kopīgu mērķu īstenošanā. Uzņēmējdarbības un IT partnerība ir galvenais uzņēmumu panākumu kaldināšanā, īpaši digitalizācijas un strauji augošo tehnoloģiju laikmetā. SAP kvalitātes balva ir patiešām augsts sasniegums un nepārprotama atzinība Rimi IT komandas talantiem, kas ir prasmīgi, augsta līmeņa profesionāļi savā jomā,” uzsver Rimi Baltic IT direktors Juris Totojevs.

SAP kvalitātes balva palīdz noteikt tos uzņēmumus, kuru sniegums datu pārvaldības sistēmu ieviešanā ir bijis visveiksmīgākais. Konkurss palīdz paplašināt arī sadarbību ar klientiem un partneriem, lai gūtu jaunu pieredzi un dalītos labas prakses piemēros. Balva tiek piešķirta četrās kategorijās: Ātra piegāde, Uzņēmējdarbības pārveide, Mākoņpakalpojumi, HANA (hand-held) un Inovācijas mobilitātes jomā. Katru konkursa kategoriju vērtē žūrija trīs ekspertu sastāvā, nosakot zelta, sudraba un bronzas kategoriju ieguvējus. Pieteikumu izvērtēšanā vērā tiek ņemta atbilstība SAP kvalitātes kritērijiem projekta attīstības laikā, kā arī ieviešanas laiks, izmaksas un konkrētie ieguvumi uzņēmējdarbībai.

SAP ir tirgus līderis uzņēmumu programmatūru izstrādē. SAP lietotnes un pakalpojumus izmanto vairāk nekā 263 000 klientu visā pasaulē.
 


Populārākie raksti