Rimi iegūst godpilno 3. vietu Latvijā Mīlētāko zīmolu topā

19. Septembris, 2014

Vakar , 18. septembrī koncetrzālē Palladium Rīgā notika Latvijas Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonija.


Desmit gadu laikā kopš šis tops tiek rīkots, pirmo reizi Rimi ierindojās godpilnajā 3. vietā, pakāpjoties par veselām piecām vietām uz augšu, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Savukārt Supernetto šogad Latvijas Mīlētāko zīmolu topā saņēma 1. vietu nominācijā „Izdevīgākais zīmols”.


“Ikdienā mūs vada pārliecība – ja pircējiem pie mums patiks, biznesa panākumi tam sekos. Piemēram, kad domājam, kādi produkti būs Rimi plauktos vai kā izskatīsies mūsu veikali, vispirms domājam par pircējiem - kā veidot tādu iepirkšanās vidi un pieredzi, lai pircēji gribētu pie mums atgriezties.

Šī balva parāda, ka esam uztaustījuši un sajutuši, ko mūsu pircējs vēlas, kas tam ir svarīgs un kā to iedzīvināt Rimi veikalos. Taču ir vēl viens aspekts, ko redzam kā ļoti svarīgu un kopjam savā uzņēmumā. Tas ir godīgums un godīgā attieksmē būvētas ilgtermiņa attiecības. Mūsu bizness ir balstīts cieņā pret pircējiem, darbiniekiem, piegādātājiem un visu Latvijas sabiedrību. Mēs saviem pircējiem patiesi cenšamies piedāvāt vislabāko, taču, ja gadās kļūdīties, atzīstam un labojam to.


Ja apdrošināšanu cilvēki vidēji pērk reizi gadā, auto - reizi piecgadē, nekustamo īpašumu reizi desmit vai pat varbūt 20 gados. Uz Rimi un Supernetto klienti nāk teju katru dienu. Tā mums kā zīmolam ir iespēja – varam ik dienu atgādināt par sevi un dibināt ciešas attiecības, bet tajā pašā laikā – tā ir milzīga atbildība. Katru dienu mums ir jādara labākais ko spējam un jārūpējas par to, lai attiecībās nepazaudētu savstarpējo pievilkšanos. Tāpēc katru dienu mēs atkal no jauna uzdodam sev jautājumus - Ko pircēji no mums gaida? Kā varam tos pārsteigt? Un ko varam darīt vēl labāk nekā līdz šim?”, saka Valdis Turlais, Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs.

 


Populārākie raksti

Noderīgi

Informācija par 30 dienu zemāko pārdošanas cenu mājaslapā norādītajām precēm, kuras nav ātrbojīgas, pieejama tirdzniecības vietā (pie preces cenu zīmes) vai arī e-veikalā.