Rimi ievieš klientu paradumiem pielāgotu stratēģiju, uzsverot izdevīgu iepirkšanos

Plaša tirgus izpēte* rāda, ka ap 70 % pircēju Baltijas valstīs par galveno kritēriju pārtikas iegādē uzskata iespēju ietaupīt, izvēloties preces ar dažādām atlaidēm. Lai nodrošinātu iepirkšanās pieredzi, kas vēl vairāk vērsta uz pircēju vajadzībām un ērtībām, vadošais pārtikas mazumtirgotājs Baltijā Rimi Baltic izstrādājis jaunu ilgtermiņa biznesa stratēģiju #FOCUS (FOrmula for CUstomer Savings), kuras ietvaros šogad plānots pārskatīt visas produktu kategorijas Rimi sortimentā, īpašu uzmanību pievēršot ekonomisko preču klāsta paplašināšanai, kā arī turpināt darbu pie programmas Rimi 700, kas garantē zemākās cenas ikdienas precēm.
Rimi visā Baltijā un arī Latvijā šī gada laikā plāno pilnveidot izdevīgo produktu pieejamību un pamanāmību veikalu plauktos, vienlaikus saglabājot plašu izvēli un padarot efektīvākas piegādes ķēdes. Gaidāmās pārmaiņas cenu politikā saistītas ar tādiem risinājumiem kā optimāli un izdevīgāki īpašo cenu piedāvājumi un darbs pie Rimi 700 programmas, garantējot zemākās cenas ikdienas precēm. Savukārt veikalu vidē plānots uzlabot komunikāciju un iepirkšanās pieredzi, nodrošinot vieglāk pārskatāmas cenu zīmes un izceļot izdevīgākos piedāvājumus.
“Mūsu pircēju paradumi mainās, un arī Rimi mainās mūsdienīgi un atbilstoši pircēju vajadzībām un vērtībām. #FOCUS stratēģijas mērķis ir ne tikai piedāvāt zemākās cenas, bet arī ikvienam padarīt pieejamu gudru iepirkšanos, kas palīdz pircējiem ietaupīt laiku, naudu un nostiprina Rimi pozīcijas jebkurā situācijā, kad jāizdara izvēle par ikdienas pirkumiem,” uzsver Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.
Līdz ar jauno stratēģiju tiks mainīts arī Rimi sauklis, kas turpmāk būs “Gudra izvēle”, vēl vairāk izceļot Rimi pircējiem sniegtās priekšrocības: cenas, pieejamības, kvalitātes un ērtības līdzsvaru.
Līdz ar jauno stratēģiju pircējiem pamanāmākās izmaiņas tiks ieviestas veikalu sortimentā un izdevīgākajos piedāvājumos, piemēram, jau maijā kopējais atlaides līmenis pircēju populārajā augļu kategorijā Rimi veikalos ir palielināts par 2,4 procentpunktiem. Palielinot ekonomisko produktu īpatsvaru, jau šobrīd ir veiktas pārmaiņas vairāk nekā 20 % produktu kategoriju. Nepārtikas preču sortimentu plānots samazināt par 22 %, lai vairāk fokusētos uz Rimi pamatbiznesu – pārtikas mazumtirdzniecību. Savukārt rudenī paredzēts atvērt pirmo testa veikalu ar izteiktu fokusu uz izdevīgumu – tajā dominēs ekonomisko produktu sortiments un papildu akcijas piedāvājumi.
* Rimi Latvia aptauju “Baltijas iedzīvotāju ikdienas tēriņi un taupīšanas paradumi” 2025. gada janvārī veicis Norstat, aptaujājot 1011 Latvijas, 1003 Lietuvas un 1002 Igaunijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 74 gadiem.