Rimi informācijas centrā nav vienādu dienu

08. Marts, 2021
Ivetas Koķes balsi hipermārketa Rimi Stirnu apmeklētāji nereti var dzirdēt iekšējās apskaņošanas sistēmā.

Pirms pieciem gadiem notikusi Ivetas otrā atgriešanās darbā Rimi veikalu tīklā. Pie cita tirgotāja viņa iepriekšējos septiņus gadus strādājusi bez atvaļinājuma. “Labi, ka Rimi darbiniekiem ir nodrošinātas visas sociālās garantijas,” saka Iveta. Piedāvājums strādāt informācijas centrā viņai izteikts jau divus mēnešus, kopš Iveta sākusi darbu Rimi Stirnu kasieru kolektīvā.

Vai bērnībā tev patika spēlēt “veikalos”?

Protams. Kā tagad atceros, - akmeņi bija kartupeļi, bet smiltis – cukurs. Spēlējām arī citas lomu spēles, bet “veikali” noteikti bija iecienītāko vidū.

Kā atceries savu darba gaitu sākumu Rimi – toreiz, kad  tā bija tava pirmā darba pieredze?

Sāku strādāt Rimi 2002. gadā, tūdaļ pēc vidusskolas beigšanas. Mani pieņēma darbā par kasieri vēl pavisam jaunajā Rimi hipermārketā Alfa. Atceros, ka lielais veikals mani apbūra ar savu plašumu un moderno iekārtojumu. Nostrādāju tur četrus gadus. Tad nāca laiks bērniņam, un es nolēmu pavadīt ar mazuli mājās ilgāku laiku, līdz ar to nācās no darba aiziet.

Jau no pirmās darba dienas veikalā sāki strādāt kasē. Vai nebija sarežģīti to apgūt?

Tagad Rimi kases ir ļoti gudras, un kasierītim daudzas darbības tiek pateiktas priekšā. Savukārt toreiz – pirms 19 gadiem – atceros, ka aptuveni 10 dienas mani darbam apmācīja pieredzējusi kolēģe. Jau drīz šis darbs man iepatikās.

Darbs kasē un informācijas centrā tomēr ir atšķirīgs, lai arī par pirkumiem Rimi pircēji var norēķināties abās šajās vietās…

Jā. Informācijas centrā kontakts ar pircēju ir daudz ciešāks. Te apmeklētāji uzdod visdažādākos jautājumus, un man ir jāprot uz tiem atbildēt. “Nezinu,” – tā man nešķiet piemērota atbilde, kad pircējs par kaut ko interesējas. Ja man trūkst informācijas, tad vienmēr cenšos to noskaidrot.

Vai darbs informācijas centrā kādreiz ir arī vienmuļš?

Nē, nekad. Nav divu vienādu dienu. Vienā reizē es konsultēju klientu par labāko krēma izvēli sausai ādai. Citā – meklēju zālē ar “Wolt” starpniecību pasūtītu produktu, kādu pati nelietoju, piemēram, tofu sieru. Protams, ir arī rutīnas darbi: regulāri jāpapildina preču sortiments, jāraugās, lai kafijas aparāts būtu uzpildīts ar pupiņām. Tāpat arī jārūpējas, lai, atbilstoši pastiprinātajām higiēnas prasībām, būtu veikti visi dezinfekcijas pasākumi.

Vai pašreizējā pandēmijas situācijā apmeklētāji tomēr dažkārt nav pārlieku neiecietīgi?

Nav bijis tādas situācijas, kad uz mani kāds kliegtu. Uzskatu, ka izvairīties no konfliktiem labi palīdz iedziļināšanās pircēja problēmā un arī paša veikala darbinieka runas stils. Tomēr jārēķinās arī, ka pandēmija ir būtiski ietekmējusi daudzu cilvēku ikdienu, un viņu līdzsvars ir ļoti trausls. Mūsu veikalā lauvas tiesu negāciju nākas uzņemt apsardzes darbiniekiem, bet arī viņi cenšas būt iecietīgi.


Populārākie raksti

Piedalies Lielajā talkā!
14. Aprīlis, 2024