Rimi investējis 600 000 eiro jaunā koncepta hipermārketā Jēkabpilī

22. Decembris, 2025
Nepilnu mēnesi pēc jaunā koncepta hipermārketa atvēršanas Rīgā, Deglava ielā, noslēgusies arī veikala rekonstrukcija Jēkabpilī, Vienības ielā 7. 600 000 eiro investīcijas ļāvušas veikalu pielāgot jaunajam modelim, padarot iepirkšanos ātrāku, ērtāku un pārskatāmāku.

Uzņēmuma 600 000 eiro investīcijas ļāvušas esošo veikalu Jēkabpilī pielāgot jaunajam veikala modelim, kas atbilst klientu vajadzībām – iepirkšanās kļuvusi ātrāka, ērtāka un pārskatāmāka, pateicoties vienkāršotam veikala izkārtojumam, skaidrākām cenu norādēm un ērtākai piekļuvei izdevīgiem piedāvājumiem.

Rimi HM Vienības 2012 kvadrātmetru lielajā tirdzniecības zālē pieejamas visdažādāko kategoriju preces ikdienai, bet darba vietas nodrošinātas 61 darbiniekam. Īpaša uzmanība pievērsta augošajai interesei par veselīgu dzīvesveidu un pieprasījumam pēc svaigiem augļiem un dārzeņiem. Sadarbībā ar iepirkumu un piegādes ķēdes komandām tiek nodrošināts augstākās kvalitātes sortiments, īpaši izceļot sezonālos produktus. Veikalā svaigo produktu, maizes un gatavo ēdienu nodaļas kļuvušas par centrālajiem elementiem, savukārt nepārtikas preču zonas pārkārtotas tā, lai klientiem būtu vieglāk orientēties un atrast nepieciešamo.

Turklāt arī digitālie risinājumi veikalā ir daudz pieejamāki – pašapkalpošanās kases, digitālie svari un moderni ekrāni, kuros redzami izdevīgākie piedāvājumi un informācija par akcijām. Veikalā bez četrām tradicionālajām kasēm ir astoņas pašapkalpošanās kases, un divas no tām ir kases ar iespēju ātri un ērti norēķināties ar skaidru naudu. Šie rīki palīdz ietaupīt gan klientu laiku un naudu, gan atvieglo veikala komandas ikdienas darbu. Veikala izkārtojums ir kļuvis vienkāršāks un vizuāli sakārtotāks – samazināts liekais vizuālais troksnis, norādes kļuvušas skaidrākas un praktiskāk izvietotas, savukārt akciju piedāvājumi nu ir vieglāk pamanāmi.

“Mēs ņemam vērā pircēju vēlmes – klienti meklē labākas cenas, ērtāku veikala plānojumu un patīkamu iepirkšanās pieredzi. Jaunais hipermārketu koncepts ir mūsu atbilde šīm vajadzībām – tas nodrošina, ka mūsu veikali atspoguļo to, kā cilvēki iepērkas mūsdienās.

Mūsu mērķis bija radīt vidi, kas ir moderna, ērta un vienlaikus patīkama. Gribam, lai klienti no veikala dodas prom ne tikai ar visu nepieciešamo, bet arī ar sajūtu, ka iepirkšanās bijusi viegla, patīkama un pircēju laika vērta,”

saka Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Bite.

Jaunā koncepta hipermārketu ieviešana ir nozīmīgs posms Rimi turpmāko gadu attīstībā. Pārmaiņas ietekmē ne tikai veikalu vizuālo tēlu, bet arī to, kā pircēji tajos orientējas, kā atrod vajadzīgo un kā jūtas iepērkoties. Turpmākais jaunā veikalu koncepta ieviešanas temps būs atkarīgs gan no klientu atsauksmēm, gan no šī formāta veikalu rezultātiem, un atsevišķus koncepta elementus varēs ieviest arī agrāk jau esošajos veikalos. Jaunais koncepts vienlaikus palīdz virzīties arī uz uzņēmuma ilgtspējas mērķiem – samazināt atkritumu apjomu, uzlabot energoefektivitāti un veicināt resursu atbildīgu izmantošanu ikdienas darbā.


Populārākie raksti