Rimi lojalitātes karti Mans Rimi lieto aptuveni trešdaļa Latvijas iedzīvotāju

14. Februāris, 2012

Rimi lojalitātes karte Mans Rimi kļuvusi par vienu no populārākajām lojalitātes kartēm Latvijā. Gada laikā tai reģistrējušies gandrīz 700 tūkstoši jeb aptuveni viena trešdaļa Latvijas iedzīvotāju, viņu vidū 70% daiļā dzimuma un 30% stiprā dzimuma pārstāvju.
Visvairāk Mans Rimi kartes lietotāju savas kartes ir reģistrējuši un lieto Rīgā, Jūrmalā, Jelgavā, kā arī Daugavpilī un Liepājā. Savukārt visbiežāk sastopamie Mans Rimi kartes lietotāji ir Jāņi, Tatjanas, Jeļenas, Svetlanas un Olgas. Turklāt Mans Rimi karti noformējuši un savā īpašumā vēlējušies iegūt arī tādas pasaules “slavenības” kā aktieris Arnolds Švarcenegers, futbola zvaigzne Djego Maradona, grieķu karavadonis Maķedonijas Aleksandrs, populārais vampīrs Eduards Kalens, kā arī multfilmu varoņi Homērs un Bārts Simpsoni, burvis Harijs Poters un citi.

Kā liecina Rimi lojalitātes kartes lietotāju aptauja, klientu visatzinīgāk novērtētās kartes priekšrocības ir iespēja ietaupīt līdzekļus un par pirkumu norēķināties lētāk, kā arī uzkrāt Rimi naudu par katru veikto pirkumu, lai ar to norēķinātos kādā no nākamajām reizēm. Domājot par jaunām kartes priekšrocībām, plānots, ka šī gada laikā Rimi kartes piedāvājumi kļūs personalizētāki, piedāvājot klientiem vēl personiskāku attieksmi un nodrošinot to, ka par īpašām atlaidēm būs iespējams iegādāties tieši katra klienta iecienītākos produktus.

TOP10 pilsētas ar aktīvākajiem
Mans Rimi kartes lietotājiem
:

1. Rīga
2. Jūrmala
3. Jelgava
4. Daugavpils
5. Liepāja
6. Ventspils
7. Bauska
8. Talsi
9. Kuldīga
10. Dobele

 
Populārākie Mans Rimi kartes īpašnieku vārdi:

1. Jānis (vairāk nekā 11 000 personas)
2. Tatjana (vairāk nekā 11 000 personas)
3. Jeļena (vairāk nekā 10 000 personas)
4. Svetlana (vairāk nekā 9 000 personas)
5. Olga (gandrīz 9 000 personas)
6. Irina (vairāk nekā 8 000 personas)
7. Aleksandrs (gandrīz 8 000 personas)
8. Ludmila (vairāk nekā 7 000 personas)
9. Valentīna (vairāk nekā 7 000 personas)
10. Inese (gandrīz 7 000 personas)
11. Anna (vairāk nekā 6 000 personas)
12. Kristīne (vairāk nekā 6 000 personas)
 

Klienta karte Mans Rimi sniedz iespēju ikvienam tās lietotājam iegādāties preces par īpaši izdevīgu cenu, vēl zemāku nekā akcijā piedāvātā. Turklāt, katru reizi iepērkoties, pircējs pelna Mans Rimi naudu 1% apmērā no pirkuma summas, kas tiek uzkrāta kartes kontā. Ar uzkrāto Rimi naudu pircējs var norēķināties kādā no nākamajām pirkumu reizēm, samaksājot par pirkumu līdz pat 99% no uzkrātās naudas. Tāpat papildus Rimi klientu kartes naudu – 1,5 santīmus par katru iegādāto degvielas litru – iespējams saņemt, iegādājoties degvielu visās Neste uzpildes stacijās līdz pat februāra beigām. Uzkrātā Rimi nauda ir derīga vienu gadu no tās saņemšanas dienas.

Turklāt Mans Rimi karte nodrošina vēl kādu unikālu iespēju – klienti var apvienoties tā saucamajā personu grupā. Tas nozīmē, ka grupas dalībnieki, katrs lietojot savu Mans Rimi karti, var kopīgi uzkrāt un tērēt Rimi naudu. Lai svētkus padarītu vēl patīkamākus, Mans Rimi kartes īpašnieki savā dzimšanas un vārda dienā var saņemt īpašo jubilejas atlaidi, kas nodrošina 15% atlaidi tortes, alkoholiskā dzirkstošā vīna, sveramo salātu, kā arī Rimi hipermārketu kulinārijā gatavoto ēdienu iegādei. Ikviens Mans Rimi kartes lietotājs var sekot līdzi savam kartes kontam, uzkrātās un izmantotās Rimi naudas plūsmai, kā arī analizēt pirkumu statistiku mājas lapā www.manswww.rimi.lv. 


Populārākie raksti