Rimi sāk jaunu lojalitātes kampaņu klientiem - Thomas

26. Februāris, 2009

Šodien Rimi veikalos sākas jauna īstermiņa klientu lojalitātes kampaņa Thomas, kurā ikviens ir aicināts piedalīties un iegūt savā īpašumā profesionālus anodētā alumīnija katlus un pannas. Pircēju izvēlei kopskaitā tiek piedāvātas deviņas dažāda izmēru un veidu anodētā alumīnija pannas un katli, kuros iespējams pagatavot teicamas un gardas maltītes.

Šie katli un pannas ir arī šefpavāra Mārtiņa Rītiņa izvēle, kurš, komentējot trauku kvalitāti, atzīst: "Es šos traukus 6 nedēļas esmu izmēģinājis sava restorāna virtuvē, tie vēl joprojām ir kā jauni. Bet ziniet, 6 nedēļas mana restorāna virtuvē ir kā 60 gadi mājas virtuvē."

Anodēšanas procesā alumīnija tiek piešķirtas vairākas būtiskas augstas kvalitātes īpašības:

  • divreiz stiprāks par nerūsējošo tēraudu, tāpēc virsma ir izturīgāka pret skrāpējumiem;
  • vieglāks par nerūsējošo tēraudu, tāpēc ir daudz praktiskāks ēdiena pagatavošanai;
  • desmit reizes stiprāks par parasto alumīniju, tāpēc ir izturīgāks un ilgāk lietojams;
  • gluda gatavošanas virsma, kas neļauj uzkrāties netīrumiem un veidoties baktērijām;
  • materiāls neietekmē ēdiena garšu.

Thomas Rosenthal ir zīmols, kas pasaulē ir ierindojies starp vadošajiem augstas klases virtuves trauku ražotājiem un izceļas ar savu praktiskumu un eleganci.

No 2009. gada 26. februāra līdz pat 2009. gada 1. septembrim, iepērkoties par Ls 5, klients saņem vienu uzlīmi, iepērkoties par Ls 10, saņem divas uzlīmes, un tā par katriem Ls 5 - pa uzlīmei. Tās jākrāj un jālīmē Thomas kampaņas bukletā, kas pieejams pie kasēm un stendos Rimi veikalos. Sakrātās uzlīmes pret kampaņas produktiem varat apmainīt līdz 2009. gada 15. septembrim.


Populārākie raksti

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas.