Rimi šovasar pārdotas vairāk nekā 2600 tonnas pašmāju dārzeņu

24. Septembris, 2010

Rimi veikalu tīklā šā gada jūlijā un augustā kopumā pārdotas vairāk nekā 2600 tonnas dažādu Latvijā audzētu dārzeņu. Šovasar iedzīvotāji visvairāk pirkuši pašmāju dārzeņus, no kuriem var pagatavot sātīgu maltīti: kartupeļus, tomātus, gurķus, kāpostus, sīpolus, burkānus un citus dārzeņus. Vasaras mēnešos pieprasījums un pārdošanas apjomi ievērojami palielinājušies gurķiem, burkāniem, sīpoliem, kā arī dillēm un lokiem. Savukārt lielākais pārdošanas apjomu pieaugums bija kabačiem un cukini, kas šovasar pārdoti sešas reizes vairāk nekā pērn.

Pirktāko pašmāju dārzeņu TOPs šajā vasarā (jūnijs-augusts): kartupeļi, tomāti, gurķi, kāposti, sīpoli, burkāni, bietes, ziedkāposti, āboli, kabači. Šovasar īpaši liels pieprasījums bijis pēc lokiem, sīpoliem un burkāniem, to pārdošanas apjomi palielinājušies par 30% līdz pat 50%. Aktīvāk nekā pagājušajā gadā noritējusi Latvijas garo gurķu tirdzniecība, šovasar pārdoti gandrīz 40% vairāk gurķu nekā pagājušajā gadā. Ļoti veiksmīga bijusi arī lielogu melleņu tirdzniecība. Tās šovasar pārdotas par 25% vairāk, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn.

Šī vasara ar lielo karstumu un sausuma periodiem lielā mērā ietekmējusi dārzeņu un garšaugu ražu, tostarp ne tikai ražas novākšanas laikus, bet arī pieprasījumu pēc dažādiem dārzeņiem. Piemēram, šovasar nedaudz samazinājies pieprasījums pēc tomātiem un kartupeļiem, kas skaidrojams ar iedzīvotāju izvēli karstā laikā vairāk patērēt, piemēram, gurķus un zaļumus. Savukārt īpaši karstais laiks šovasar ietekmējis puķkāpostu ražu, kas bijusi mazāka nekā citus gadus.

“Ņemot vērā pircēju vēlmes, Rimi katru gadu savu ne tikai papildina sortimentu ar jauniem produktiem, bet arī piedāvā pircējiem produktus arvien ērtākos fasējumos. Šogad Rimi dārzeņu un garšaugu klāstam tika pievienoti Latvijā audzēti dzeltenie un zaļie cukini, savojas kāposti, salāti Friscila un Batavia, kā arī svaiga kukurūza. Visi šie dārzeņi iemantoja lielu pircēju atsaucību un sasniedza labus pārdošanas rezultātus, piemēram, augustā vien Rimi veikalos visā Latvijā tika nopirkti vairāk nekā 15 tūkstoši kukurūzas vālīšu,” stāsta Zane Eniņa, Rimi mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja.

Līdz ar ražas novākšanas laiku Rimi piedāvā iespēju ikvienam virtuālās spēles Ferma dalībniekam kļūt par dārzeņu piegādātāju Rimi veikalu tīklam. Līdz pat gada beigām ikviens spēles dalībnieks portālā draugiem.lv virtuāli var nodot dažādus dārzeņus Rimi veikaliem, par to pretim saņemot īpašas Rimi uzlīmes. Sakrājot pilnu uzlīmju komplektu, fermeri piedalās izlozē, kurā katru mēnesi 10 dalībniekiem ir iespēja laimēt dāvanu karti 10 latu vērtībā, lai iepirktos Rimi veikalos visā Latvijā.

Iespēja virtuāli audzēt dažādus dārzeņus un piegādāt tos Rimi, iemantojusi lielu spēles dalībnieku atsaucību. “Pirmās nedēļas laikā iespēju izaudzēto ražu nodot Rimi izmantojuši vairāk nekā 200 tūkstoši Fermas spēlētāju. Savukārt kopumā sakrāti un ar uzlīmēm piepildīti vairāk nekā 50 tūkstoši Rimi uzlīmju komplekti. Esam gandarīti, ka cilvēki aktīvi iesaistās ražas novākšanas procesā, kļūstot par Rimi virtuālajiem sadarbības partneriem un piegādātājiem,” atzīst Z. Eniņa.


Populārākie raksti