Uzsākta Rimi zemo cenu groza iniciatīva

Rimi zemo cenu grozā iekļauti produkti no desmit pamata pārtikas preču kategorijām ar atbilstošajā nedēļā zemāko cenu. Konkrētajiem produktiem būs īpaša atzīme veikalā, kā arī pircēji tos viegli varēs atrast iknedēļas atlaižu bukletā, rimi.lv un mobilajā lietotnē. Apskati nedēļas izdevīgākos produktus šeit.
“Rimi jau vairāk nekā gadu esam rūpīgi strādājuši pie savas jaunās stratēģijas, lai nodrošinātu pircēju vēlmēm atbilstošu ekonomisko sortimentu un pieejamas cenas. Pircēju tendences mainās un arī Rimi tam pielāgojas. Tāpēc Ekonomikas ministrijas memorands veiksmīgi sasaucas ar Rimi iniciatīvu par pieejamām cenām plašam pircēju lokam kā veikals, kurā var atrast kvalitatīvus ikdienas produktus par īpaši izdevīgam cenām,” skaidro Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.
Rimi zemo cenu groza produkti ir pieejami vairāk nekā 140 Rimi veikalos visā Latvijā. Produkti tiks mainīti katru nedēļu un īpaši atlasīti, ņemot vērā Rimi pircēju tendences, kā arī dārzeņu sezonalitāti un preču pieejamību. Arī pirmajā Rimi zemo cenu grozā, kurš pircējiem būs pieejams līdz 30.jūnijam, ir iekļauti tādi produkti, lai pircējiem būtu iespēja pagatavot vienkāršas un īpaši izdevīgas maltītes, piemēram, griķi, maltā gaļa, krējums, tomāti, olīveļļa, sviests un kefīrs.
Kā ziņots publiskajā telpā, šogad 27.maijā starp EM, ZM, ražotājiem un mazumtirgotājiem tika parakstīts memorands par pārtikas cenu samazināšanu. Memorands paredz zemo cenu pārtikas groza ieviešanu, cenu salīdzināšanas rīka ieviešanu, kā arī vietējās izcelsmes produktu īpatsvara palielināšanu veikalos. Zemo cenu pārtikas groza izveide paredz, ka desmit preču kategorijās katrā nodrošina vismaz vienu produktu ar zemāko cenu kategorijā, ar zināmu regularitāti produktus mainot pret citiem produktiem no tās pašas kategorijas. Tāpat memorands paredz vietējo pārtikas produktu veicināšanas kampaņas - Rimi gadījumā jau ik gadu tiek investēti vismaz 0,5 miljoni eiro vietējo ražotāju atbalstam, turpinot iesāktās iniciatīvas, piemēram, atsevišķas mārketinga kampaņas vietējo ražotāju noieta veicināšanai.