Veikalos būtiski pieaug Latvijā audzētu dārzeņu ražas apjomi

16. Jūlijs, 2020
Rimi regulāri īsteno dažādas atbalsta aktivitātes Latvijas vietējiem ražotājiem, aicinot pircējus dot priekšroku vietējiem produktiem.

Par to liecina arī Rimi un Norstat veiktā aptauja, kurā teju puse jeb  48% Latvijas iedzīvotāju atzina, ka Rimi veikalu tīklā ir plašākais vietējo ražotāju produktu piedāvājums.

Vasara jau tradicionālai ir laiks, kad pieejama Latvijā audzēto dārzeņu jaunā ražā. Šogad sniedzot atbalstu vietējiem ražotājiem, Covid-19 izplatība slaikā Rimi paplašināja sadarbību ar vietējiem augļu un dārzeņu ražotājiem, pārskatot sadarbības kritērijus, kas ļāva paātrināt līguma slēgšanas procedūras ar jauniem Latvijas piegādātājiem.

“Mēs aicinām pircējus dot priekšroku vietējiem produktiem, it īpaši vasaras sezonā, kad Rimi veikalos ir pieejams plašs klāsts ar vietējiem labumiem. Šobrīd mūsu veikalos ir nopērkami Latvijā audzēti kartupeļi, burkāni, kāposti, ziedkāposti, zirņi, cukini, kabači un cūku pupas. Jau drīzumā veikalos gaidāma arī pašmāju sīpolu un ķiploku jaunā raža. Tāpat arī turpinās vietējo audzētāju tomātu un gurķu ražas sezona. Savukārt par izdevīgām cenām visos Rimi veikalos augļu un dārzeņu nodaļā īpaši noformētā stendā tiek izcelti pieci augļi un dārzeņi, katru nedēļu atjaunojot piedāvājumu,” stāsta Rimi Latvia kategoriju departamenta direktors Milans Blūms.  

Pateicoties veiksmīgai sadarbībai ar vietējiem ražotājiem, kopš marta ievērojami palielinājusies pircēju interese par Latvijā audzētiem augļiem un dārzeņiem, par to liecina arī Rimi  dati. Kopš šī gada marta Latvijā radīto produktu īpatsvars Rimi e-veikala pircēju grozos ir pieaudzis teju par 20%.

Pieprasījumu pēc vietējiem augļiem un dārzeņiem pozitīvi veicināja arī samazinātā PVN likme, kas piemērota Latvijai raksturīgu svaigu augļu, ogu un dārzeņu piegādēm. Tādejādi pircējiem ir iespēja par labu cenu izvēlēties Latvijā audzētu produkciju, kas no dobes līdz veikalam mērojuši krietni mazāku attālumu nekā importētie produkti, savukārt veikali spēj piedāvāt pircējiem plašu sortimentu augļu un dārzeņu kategorijā.

*Rimi un pētījumu aģentūras Norstat aptauja 2020. gada jūnijā, kurā piedalījās 701 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem.


Populārākie raksti

Noderīgi

Informācija par 30 dienu zemāko pārdošanas cenu mājaslapā norādītajām precēm, kuras nav ātrbojīgas, pieejama tirdzniecības vietā (pie preces cenu zīmes) vai arī e-vaikalā.