Jautājumi un atbildes

  • Par Mans Rimi karti

    • Kas ir Mans Rimi karte?

      Mans Rimi karte ir plastikāta karte, kas lietotājam sniedz iespēju iepirkties izdevīgāk Rimi un Supernetto veikalos, kā arī baudīt īpašus nosacījumus, iepērkoties pie sadarbības partneriem.

    • Ko Mans Rimi karte man dod?
      • Ar šo karti saņemsi īpašus piedāvājumus, iepērkoties Rimi un Supernetto veikalos, kā arī pie sadarbības partneriem – degvielas uzpildes stacijās Neste un Benu aptiekās.
      • Katru reizi, kad ar Mans Rimi karti iepērcies Rimi un Supernetto veikalos, tu krāj Mans Rimi naudu – 1% apmērā no samaksātās summas.
      • Ar uzkrāto Mans Rimi naudu tu vari apmaksāt līdz 99% pirkuma summas.
      • Izveido Rimi personu grupu un veic kopīgu naudas uzkrājumu ar pārējiem tās dalībniekiem. Šādā grupā var apvienoties līdz 5 cilvēkiem.
    • Kur es varu iegūt Mans Rimi karti, un cik tā maksā?

      Karti var iegādāties visos Rimi veikalos pie kases vai info centrā. Tās cena ir 1 EUR.

    • Kāpēc kartes pieteikuma anketā jānorāda personas dati?

      Mēs lūdzam norādīt personas datus:

      1. lai ar tavu atļauju informētu tevi par aktuāliem un izdevīgiem piedāvājumiem Rimi veikalos un lai tev būtu iespēja izmantot visas Mans Rimi kartes priekšrocības;
      2. lai tavas kartes atrašanas vai nozaudēšanas gadījumā mēs spētu ar tevi operatīvi sazināties.

       

      Tev ir iespēja atteikties no Mans Rimi ziņu saņemšanas:

      1. rakstot mums iesniegumu (Rīgā, A. Deglava ielā 161, LV-1021);
      2. sūtot e-pastu: info.lv@rimibaltic.com;
      3. zvanot pa bezmaksas tālruni 80 000 180. 
    • Kas ir personalizētie piedāvājumi, un kā tos saņemt?

      Katram Mans Rimi kartes īpašniekam personalizēti piedāvājumi tiek sagatavoti, balstoties uz sistēmā esošo viņa pirkumu statistiku un datiem par iepirkšanās paradumiem. Tas nozīmē, ka iecienītie produkti tev būs pieejami par īpašām cenām!

    • Kur es varu apskatīties Mans Rimi personalizētos piedāvājumus?

      Personalizētos piedāvājumus vari apskatīties kioskā – tajā var gan aplūkot, gan uz vietas izdrukāt tieši tev sagatavotos piedāvājumus un atlaides. Tāpat tos vienmēr vari apskatīt arī savā profilā www.mansrimi.lv, un 1x nedēļā tev ir iespēja tos saņemt arī savā e-pastā (šajā gadījumā, pirms dodies uz veikalu, neaizmirsti tos aktivizēt).

    • Ko es varu izdarīt savā Mans Rimi profilā (www.mansrimi.lv)?

      Atverot www.mansrimi.lv, tu vari pieslēgties savam Mans Rimi profilam un veikt šādas darbības:

      1. mainīt savu kontaktinformāciju, dzīvesvietas adresi u.c. (nevarēsi mainīt vārdu, dzimumu un dzimšanas gadu);
      2. sekot Mans Rimi naudas uzkrājumam;
      3. apskatīt iepirkumu vēsturi;
      4. izveidot Rimi personu grupu (līdz 5 cilvēkiem) un kopā ar viņiem krāt un tērēt Mans Rimi naudu (Ja Mans Rimi personu grupa beidz pastāvēt, uzkrātā nauda vienlīdzīgi tiek sadalīta starp visiem tās biedriem.);
      5. izlasīt Mans Rimi kartes lietošanas noteikumus;
      6. uzdot mums jautājumu un atrast atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem;
      7. uzzināt Mans Rimi jaunumus u.c.
  • Mans Rimi nauda

    • Kā es varu iztērēt uzkrāto Mans Rimi naudu?

      To tu vari iztērēt kādā no pirkšanās reizēm, laikus brīdinot kasieri par to, ka par precēm vēlies norēķināties ar daļu Mans Rimi naudas. Ar šo naudu tu vari apmaksāt līdz pat 99% pirkuma summas. Atceries – Mans Rimi nauda ir derīga 1 gadu no tās nopelnīšanas brīža. 

    • Kādos gadījumos nevar norēķināties ar Mans Rimi naudu?

      Mans Rimi naudu nevar izmantot, maksājot par alkoholiskajiem dzērieniem, tabakas izstrādājumiem un trešo pušu sniegtajiem pakalpojumiem (priekšapmaksas kartēm un to papildināšanu, dāvanu kartēm, rēķinu apmaksu, apdrošināšanas pakalpojumiem, elektroniskajām biļetēm u.tml.).

    • Kādos gadījumos netiek piešķirta Mans Rimi nauda?

      Tā netiek piešķirta, iegādājoties alkoholiskos dzērienus, tabakas izstrādājumus un trešo pušu sniegtos pakalpojumus (priekšapmaksas kartes un to papildināšana, dāvanu kartes, rēķinu apmaksa, apdrošināšanas pakalpojumi, elektroniskās biļetes u.tml.).

    • Vai Mans Rimi naudu var pārskaitīt uz citu karti?

      Uz citu karti šo naudu nav iespējams pārskaitīt, taču tu vari atļaut citiem izmantot savu uzkrājumu, izveidojot Rimi personu grupu. 

    • Kā es varu noskaidrot savu Mans Rimi naudas uzkrājumu?

      Mans Rimi konta bilance tiek parādīta katrā pirkuma čekā. Tāpat tu vari to apskatīt arī Rimi kioskā un ielogojoties savā profilā mājaslapā www.mansrimi.lv. 

    • Cik ilgi ir derīga Mans Rimi nauda?

      Tā ir derīga 1 gadu no nopelnīšanas brīža.

    • Kas notiek ar uzkrāto naudu pēc vecās kartes nomaiņas uz jauno?

      Uzkrājums automātiski tiek pārskaitīts uz jauno karti, un vecā tiek bloķēta.

  • Rimi personu grupa

    • Kas ir Rimi personu grupa?
      1. Tie ir cilvēki, kuri apvienojuši savas Mans Rimi kartes, kopīgi krāj un tērē Mans Rimi naudu.
      2. Jebkurš reģistrētas Mans Rimi kartes lietotājs var izveidot Rimi personu grupu.
      3. Rimi personu grupas biedriem ir pieejama šāda informācija: grupas biedru skaits, grupas kopējais Mans Rimi naudas uzkrājums, izmantotais Mans Rimi naudas apjoms un katra biedra pirkumu vēsture (no pievienošanās brīža grupai).

       

      Dalībnieks, kurš izveido grupu, kļūst par tās administratoru, savukārt pārējie – par biedriem. Tiesības kādu no grupas izslēgt, pievienot un slēgt grupu ir tikai administratoram. 

      Katrs cilvēks var būt iekļauts tikai vienā grupā.

  • Kartes reģistrēšana

    • Kur var reģistrēt Mans Rimi karti?

      To var izdarīt Rimi kioskā vai ielogojoties savā profilā mājaslapā www.mansrimi.lv.

    • Kā es varu reģistrēt Mans Rimi karti, ja man nav mobilā tālruņa numura?

      Reģistrē to, zvanot uz Rimi klientu servisa bezmaksas tālruni 80 000 180. 

    • Kā es varu reģistrēt Mans Rimi karti, ja man nav e-pasta adreses?

      E-pasts reģistrācijas procesā nav obligāts, tomēr mēs iesakām to izmantot, lai mēs varētu informēt tevi par aktuāliem un izdevīgiem piedāvājumiem un lai tev būtu iespēja izmantot visus Mans Rimi kartes labumus.

    • Kas ir kartes aktivizācijas kods?

      Tā ir ciparu virkne, kuru mēs nosūtām uz tavu tālruņa numuru brīdī, kad tu reģistrē jaunu Mans Rimi karti. Reģistrācijas brīdī kods jāievada Mans Rimi profilā vai kioskā. 

    • Cik ilgi Mans Rimi karte ir izmantojama bez reģistrēšanas?

      Ar nereģistrētu karti tu nevari izmantot uzkrāto Mans Rimi naudu un personalizētos piedāvājumus. Citu ierobežojumu nav.

    • Kādi ir Mans Rimi kartes ieguvumi pēc tās reģistrēšanas?

      Tu vari uzkrāt un izmantot Mans Rimi naudu un saņemt personalizētos piedāvājumus. 

    • Kādi ir Mans Rimi kartes ieguvumi pēc aktivizēšanas, bet pirms reģistrēšanas?

      Tu vari uzkrāt Mans Rimi naudu.

    • Kā reģistrēt karti Rimi kioskā?
      • Tiklīdz esi saņēmis jaunu Mans Rimi karti, novelc to Rimi kioskā un aizpildi obligātos laukus (vārds, dzimšanas datums, dzimums, mobilā tālruņa numurs). Dari to rūpīgi un atbildīgi!
      • Izlasi kartes lietošanas noteikumus un privātuma politiku, atzīmē, ka esi ar tiem iepazinies un tiem piekrīti.
      • Atzīmē, kādos kanālos un kādā valodā vēlies saņemt informāciju par aktuāliem un izdevīgiem piedāvājumiem Rimi veikalos.
      • Tiklīdz karti esi reģistrējis, vari sākt izmantot personalizētos un īpašos Rimi piedāvājumus, kā arī uzkrāto Mans Rimi naudu. 
    • Kā reģistrēt karti mājaslapā?
      • Kad esi saņēmis jaunu Mans Rimi karti, atver www.mansrimi.lv un ievadi kartes numuru.
      • Aizpildi obligātos laukus (vārds, dzimšanas datums, dzimums, mobilā tālruņa numurs). Dari to rūpīgi un atbildīgi!
      • Izlasi kartes lietošanas noteikumus un privātuma politiku, atzīmē, ka esi ar tiem iepazinies un tiem piekrīti.
      • Atzīmē, kādos kanālos un kādā valodā vēlies saņemt informāciju par aktuāliem un izdevīgiem piedāvājumiem Rimi veikalos.
      • Tiklīdz karti esi reģistrējis, vari sākt izmantot personalizētos un īpašos Rimi piedāvājumus, kā arī uzkrāto Mans Rimi naudu. 
    • Kad jaunā Mans Rimi karte būs derīga lietošanai?

      Pirkšanas brīdī kasieris aktivizē karti, un tā uzreiz ir derīga lietošanai, un ar to var uzkrāt Mans Rimi naudu.

  • Vecās kartes nomaiņa pret jaunu

    • Kur var nomainīt Mans Rimi karti?

      To var izdarīt Rimi kioskā vai savā profilā mājaslapā www.mansrimi.lv. 

    • Kā reģistrēt jauno karti Rimi kioskā?
      • Kad esi saņēmis jauno karti, novelc to Rimi kioskā un aizpildi prasītos laukus. Visus obligātos laukus (vārds, dzimšanas datums, dzimums, mobilā tālruņa numurs) aizpildi īpaši rūpīgi!
      • Izlasi kartes lietošanas noteikumus un atzīmē, ka esi ar tiem iepazinies un tiem piekrīti.
      • Atzīmē, kādos kanālos un kādā valodā vēlies saņemt informāciju par aktuāliem un izdevīgiem piedāvājumiem Rimi veikalos.
      • Tiklīdz karti esi reģistrējis, vari sākt izmantot personalizētos un īpašos Rimi piedāvājumus, kā arī uzkrāto Mans Rimi naudu. 
    • Kā reģistrēt jauno karti Rimi mājaslapā?
      • Kad esi saņēmis savu jaunu Mans Rimi karti, atver www.mansrimi.lv un ievadi kartes numuru.
      • Aizpildi prasītos laukus. Visus obligātos laukus (vārds, dzimšanas datums, dzimums, mobilā tālruņa numurs) aizpildi īpaši rūpīgi!
      • Izlasi kartes lietošanas noteikumus un atzīmē, ka esi ar tiem iepazinies un tiem piekrīti.
      • Atzīmē, kādos kanālos un kādā valodā vēlies saņemt informāciju par aktuāliem un izdevīgiem piedāvājumiem Rimi veikalos.
      • Tiklīdz karti esi reģistrējis, vari sākt izmantot personalizētos un īpašos Rimi piedāvājumus, kā arī uzkrāto Mans Rimi naudu. 
    • Kā es varu reģistrēt Mans Rimi karti, ja man nav mobilā tālruņa numura?

      Zvani uz Rimi klientu servisa bezmaksas tālruni 80 000 180.

    • Kā es varu reģistrēt Mans Rimi karti, ja man nav e-pasta adreses?

      E-pasts reģistrācijas procesā nav obligāts, tomēr mēs iesakām to izmantot, lai mēs varētu informēt tevi par aktuāliem un izdevīgiem piedāvājumiem Rimi veikalos un lai tev būtu iespēja izmantot visus Mans Rimi kartes labumus.

    • Kas notiek ar uzkrāto Mans Rimi naudu pēc vecās kartes nomaiņas uz jauno?

      Naudas uzkrājums automātiski tiek pārskaitīts uz jauno karti, un vecā tiek bloķēta.

  • Ja karte nedarbojas vai ir nozaudēta

    • Kādos gadījumos karte tiek izsniegta bez maksas?

      Gadījumos, kad karte ir nolietojusies, taču tā ir lietota saudzīgi un netiek konstatēti acīm redzami bojājumi, jauna tiek izsniegta par velti.

    • Kā rīkoties, ja karte ir pazaudēta?

      Kartes nozaudēšanas vai nozagšanas gadījumā, informē mūs par to, zvanot pa Rimi bezmaksas klientu servisa tālruni 80 000 180 vai sūtot ziņu uz e-pastu: info.lv@rimibaltic.com. Karte tiks bloķēta nākamajā darbdienā pēc informācijas saņemšanas.

    • Kur vēl ir iespējams uzdot jautājumus, ja tos neatrodu starp “Biežāk uzdotajiem jautājumiem”?

      Neskaidros jautājumus var uzdot, zvanot uz klientu servisa centra bezmaksas tālruni 80 000 180 vai arī nosūtot elektroniski, izmantojot sadaļu “Biežāk uzdotie jautājumi”.

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas.