Iegādājoties produktus ar Mans Rimi karti, pērn Latvijā pircēji ietaupījuši gandrīz 220 miljonus eiro

28. Februāris, 2024
Pērn Rimi investēja vairāk nekā 6,3 miljonus eiro gan regulārajās, gan akcijas cenās, savukārt,  iegādājoties produktus ar atlaidēm, viens Rimi lojalitātes programmas dalībnieks ietaupīja vidēji 235 eiro.

Pircēji, kuri 2023. gadā Rimi veikalos veikuši vismaz vienu pirkumu ar Mans Rimi karti, kopā ietaupīja gandrīz 220 miljonus eiro. Kopumā līdz pērnā gada beigām Rimi lojalitātes programmai bija pievienojušies vairāk nekā 930 tūkstoši dalībnieku, lietotāju skaitam gada laikā pieaugot par 16%.

Aizvadītajā gadā ar Mans Rimi karti pircēji iegādājušies vidēji 205 dažādas preces, pirkumus veicot vidēji sešos dažādos Rimi veikalos. No tiem iecienītākie, kuros pircēji vairākkārt atgriezušies, ir Rimi Origo (Rīga), Rimi Vivo (Jelgava) un Rimi Alfa (Rīga). Iecienītākā iepirkšanās diena ir bijusi piektdiena. Savukārt dažādām labdarības iniciatīvām Rimi lojalitātes programmas dalībnieki pērn no saviem Mans Rimi naudas uzkrājumiem novirzījuši nedaudz vairāk nekā 41 000 eiro. 

“Lojalitātes programmu īstenojam jau 13 gadus, un dati par ievērojamo lietotāju skaita pieaugumu parāda, cik svarīga mūsu pircējiem ir katra iespēja samazināt ikdienas tēriņus. Pērn veicām nozīmīgu investīciju, ieguldot vairāk nekā 6,3 miljonus eiro cenu samazināšanā noteiktām produktu kategorijām un konkrētiem produktiem, lai nodrošinātu pircējiem ikdienas preces par pieejamu cenu – nereti pat zem tirgus cenas. Redzam, ka pircējiem būtiski ir ne vien ikdienas akciju piedāvājumi, bet arī īpaši izdevīgi lojalitātes programmas noteikumi – saņemt ne tikai reālu ietaupījumu, iegādājoties produktus ar Mans Rimi karti, bet arī iespēju uzkrāt naudu un veidot vismaz divreiz lielāku Mans Rimi naudas uzkrājumu jaunajā daudzpakāpju lojalitātes programmā.

Kopš pagājušā gada septembra 46% pircēju Latvijā ir izmantojuši iespēju uzkrāt vismaz divreiz vairāk Mans Rimi naudas, ik mēnesi iepērkoties par vairāk nekā 80 eiro,

stāsta Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Bite.

Jaunā Rimi daudzpakāpju lojalitātes programma darbojas trīs līmeņos. Pirmais līmenis ir Dalībnieks –  pircējs, kurš mēneša laikā iepērkas līdz 80 eiro vērtībā, tajā pašā un nākamajā mēnesī nopelnot 1% no katra pirkuma summas. Otrs ir Draugs – pircējs, kurš mēneša laikā iepērkas par 80–300 eiro, nopelnot 2% no katra pirkuma summas. Trešais līmenis ir Fans – pircējs, kurš mēnesī iepērkas par summu, kas pārsniedz 300 eiro, Mans Rimi naudas uzkrājumam pievienojot 2,5% no katra pirkuma summas. Katra klienta lojalitātes līmenis tiek pārrēķināts kalendārā mēneša pirmās dienas pirmajā stundā, pamatojoties uz iepriekšējā kalendārā mēneša pirkumu summu.

Vairāk informācijas par lojalitātes programmu, katra klienta individuālo līmeni un summu, par kādu līdz mēneša beigām jāiepērkas, lai iekļūtu nākamajā lojalitātes līmenī, pieejama Mans Rimi profila sadaļā Rimi Līmeņi. Tāpat informācija pieejama arī klienta profilā Rimi mājaslapā, e-veikalā, veikala kioskā vai terminālī un mobilajā lietotnē.


Populārākie raksti

Piedalies Lielajā talkā!
14. Aprīlis, 2024