Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms no 2009. gada janvāra līdz marta beigām

07. Aprīlis, 2009

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, no 2009. gada janvāra līdz marta beigām sasniedza 297,3 miljonus eiro. Salīdzinot ar iepriekšējā gada tādu pašu periodu, tas ir samazinājies par 1,1 %.


Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi no 2009. gada janvāra līdz marta beigām katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

  Miljoni eiro Izmaiņas, %
Rimi Eesti Food 89,3 1,1%
Rimi Latvia 145,1 -1,4%
Rimi Lietuva 62,9 -3,7%
Rimi Baltic grupa, kopā 297,3 -1,1%

 

Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjomi 2009. gada martā katrā valstī atsevišķi, neieskaitot PVN:

  Miljoni eiro Izmaiņas, %
Rimi Eesti Food 29,8 -3,2%
Rimi Latvia 49,7 -5%
Rimi Lietuva 20,8 -9,4%
Rimi Baltic grupa, kopā 100,3 -5,4%

 

Izmaiņas, % norāda procentuālās izmaiņas salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu. Lai iegūtu salīdzināmus datus, tika izmantots fiksētais valūtas maiņas kurss.

Kompānija Rimi Baltic vada 238 veikalus Baltijā, no kuriem 75 atrodas Igaunijā, 99 – Latvijā un 64 – Lietuvā.


Populārākie raksti

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas.