Pretendents
Šajā sadaļā varat izlasīt, kāpēc un kā mēs apstrādājam jūsu personas datus, ja piesakāties vakancei vai prakses vietai.-
Pēdējo reizi labots 2025-06-10Lejupielādēt
-
Iepriekšējā versija 2022-06-01Lejupielādēt
Trauksmes celšanas privātuma politika
Pēdējais atjaunināšanas datums 10.06.2025. V2
Mēs rūpējamies par Jūsu privātumu
Jūsu uzticība mums ir svarīga. Mūsu mērķis ir, lai jūs justos droši, izpaužot mums savus personas datus. Personas dati ir jebkāda informācija, kas var tikt izmantota, lai identificētu indivīdu.
Mēs veicam atbilstošus pasākumus, lai nodrošinātu, ka jūsu personas dati vienmēr ir drošībā., Šie pasākumi ietver, piemēram, fiziskās piekļuves kontroli telpām, kurās tiek veikta datu apstrāde, personas datu apstrādē iesaistīto personu apmācību, nepārtrauktu un periodisku drošības riska novērtējumu, piekļuves tiesību un tehnoloģiskās drošības pārvaldību, piemēram, šifrēšanas izmantošanu, drošu datu pārraidi u.c. Mēs veicam atbilstošus pasākumus, lai nodrošinātu, ka jūsu personas datu apstrāde atbilst piemērojamām iekšējām datu aizsardzības politikām, vadlīnijām un piemērojamajiem datu aizsardzības likumiem. Mēs esam arī noteikuši datu aizsardzības speciālistu, kura uzdevums ir uzraudzīt, lai mēs ievērotu šos tiesību aktus, vadlīnijas un kārtību.
Mums ir svarīgi būt caurskatāmiem attiecībā uz to, kā mēs apstrādājam jūsu personas datus. Tāpēc esam izveidojuši aprakstu par to, kā tiek veikta jūsu personas datu apstrāde trauksmes cēlēju procesā Rimi, un trauksmes cēlēj aizsardzībā no atriebības.
-
Kādu kategoriju personas datus mēs apkopojam un kādēļ?
Trauksmes celšanas procesa vadība
Mēs apstrādājam jūsu personas datus, saņemot, pārbaudot un izmeklējot ziņojumus par trauksmes celšanu. Lai varētu saņemt un analizēt ziņojumus, pieņemt par tiem lēmumus, mēs veicam sekojošu personas datu apstrādi:
- Saņemot trauksmes celšanas ziņojumus;
- Pirmā pārbaude, vai ziņojums ir piemērots/nepiemērots kā trauksmes cēlēja lieta;
- Izmeklēšanai nepieciešamās informācijas vākšana;
- Veiktu izmeklēšanu par ziņojumā sniegto un izmeklēšanas laikā savākto informāciju un pieņemtu lēmumu par ziņojumu.
Personu datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods
- Identifikācijas informācija (vārds, uzvārds, personas kods utt.)
- Demogrāfiskā informācija (dzimšanas datums, ja norādīts personas koda vietā utt.)
- Uzņēmuma informācija (uzņēmuma nosaukums, personas amata nosaukums utt.).
- Nodarbinātības informācija (nodarbinātības laiks un datums, nodarbinātības veids, amats, darba pienākumi, darba vieta utt.).
- Prakses informācija (prakses laiks – ja ziņotājs vai ieinteresētā persona ir/bija praktikants utt.).
- Kontaktinformācija (piemēram, personīgais tālruņa numurs, personīgais e-pasts, mājas adrese).
- Komunikācijas dati (piemēram, metadati, e-pasta saturs, telefona zvans u.c.)
- Informācija par notikumu (piemēram, situācijas veids, situācijas rašanās laiks un datums, situācijas apraksts, pavaddokumenti utt.).
- Lietotāja radītie personas dati (piemēram, informācija par darbībām mūsu informācijas sistēmās, uzvedību digitālajos kanālos, ziņotāja apliecinājums, ka viņš apzinās nepatiesas informācijas sniegšanas tiesiskās sekas, un apstiprinājums, ka sniegtā informācija ir pareiza; trauksmes cēlēja izvēle sniegt vai nesniegt ziņojumu, pamatojoties uz trauksmes cēlēju aizsardzības likumu, utt.).
- Audio-vizuālie materiāli (zvana ieraksts – ja tiek ierakstīta tikšanās ar trauksmes cēlēju).
- Informācija juridisko saistību izpildei
- Citi dati, kas tiek sniegti un/vai nepieciešami ziņojuma izmeklēšanas laikā.
Lai izpildītu uz mums attiecināmu juridisku pienākumu • Ja Trauksmes cēlējs ir iesniedzis ziņojumu saskaņā ar Trauksmes cēlēju aizsardzības likumu, personas dati tiek glabāti 5 gadus no pēdējā lēmuma par informācijas izmeklēšanu sniegšanas dienas.
• Ja trauksmes cēlējs sniedza ziņojumu, bet nav to iesniedzis saskaņā ar Trauksmes cēlēju aizsardzības likumu (piemēram, ziņojums bija anonīms utt.), personas dati tiek dzēsti 2 mēnešu laikā no izmeklēšanas beigām, ja vien tie nav nepieciešami juridiskas prasības nodibināšanai, īstenošanai vai aizstāvēšanai.
• Ja ziņojums netiek uzskatīts par "Ziņotāja lietu" un tas netiek izmeklēts pēc uzņēmuma iniciatīvas, personas dati tiek dzēsti pēc 30 dienām pēc lēmuma neizmeklēt pieņemšanas.
• Kad dati tiek apstrādāti, lai izveidotu, īstenotu vai aizstāvētu juridisku prasību:
-un lietu izskata tiesā, dati glabājami 1 gadu pēc galīgā nepārsūdzamā lēmuma pieņemšanas.
-un lieta netiek izskatīta tiesā, bet prasība netika atrisināta, dati tiek glabāti līdz prasības atrisināšanai, bet ne ilgāk, kā persona var aizstāvēt savas aizskartās tiesības saskaņā ar likumā noteiktajiem noilguma termiņiem.
Saziņas pārvaldība ar pieteikuma iesniedzēju vai trauksmes cēlēju
Mēs apstrādājam jūsu personas datus, lai sazinātos ar jums un komunicētu ar jums saistībā ar jūsu pieteikumu vai ziņojumu, izmantojot ziņošanas kanālu. Šim nolūkam mēs veicam šādu datu apstrādi:
- Saziņas veikšana ar jums, kad esat mums rakstījis (piem., kad jūs sazināties ar mums, lai saņemtu konsultāciju par trauksmes celšanas procesu) trauksmes celšanas procesā;
- Saziņas uzturēšana ar trauksmes cēlēju, izmantojot trauksmes cēlēja izvēlēto saziņas metodi, ja nepieciešams precizējums par ziņojuma detaļām vai informēt trauksmes cēlēju par darbībām, kas veiktas saistībā ar ziņojumu.
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija (vārds, uzvārds, personas kods utt.)
- Kontaktinformācija (piemēram, personīgais tālruņa numurs, personīgais e-pasts, mājas adrese).
- Komunikācijas dati (piemēram, metadati, e-pasta saturs, tālruņa zvans u.c.)
- Informācija juridisko saistību izpildei
Lai izpildītu uz mums attiecināmu juridisku pienākumu
• Ja Trauksmes cēlējs ir iesniedzis ziņojumu saskaņā ar Trauksmes cēlēju aizsardzības likumu, personas dati tiek glabāti 5 gadus no pēdējā lēmuma par informācijas izmeklēšanu sniegšanas dienas.
• Ja trauksmes cēlējs sniedza ziņojumu, bet nav to iesniedzis saskaņā ar Trauksmes cēlēju aizsardzības likumu (piemēram, ziņojums bija anonīms utt.), personas dati tiek dzēsti 2 mēnešu laikā no izmeklēšanas beigām, ja vien tie nav nepieciešami juridiskas prasības nodibināšanai, īstenošanai vai aizstāvēšanai.
• Ja ziņojums netiek uzskatīts par "Ziņotāja lietu" un tas netiek izmeklēts pēc uzņēmuma iniciatīvas, personas dati tiek dzēsti pēc 30 dienām pēc lēmuma neizmeklēt pieņemšanas.
• Kad dati tiek apstrādāti, lai izveidotu, īstenotu vai aizstāvētu juridisku prasību:
-un lietu izskata tiesā, dati glabājami 1 gadu pēc galīgā nepārsūdzamā lēmuma pieņemšanas.
-un lieta netiek izskatīta tiesā, bet prasība netika atrisināta, dati tiek glabāti līdz prasības atrisināšanai, bet ne ilgāk, kā persona var aizstāvēt savas aizskartās tiesības saskaņā ar likumā noteiktajiem noilguma termiņiem.
Ziņošana iestādei par saņemto trauksmes cēlēja ziņojumu
Ja izvēlēsieties ziņot anonīmi, mēs nemēģināsim jūs identificēt un nesniegsim jūsu datus iestādei, ja vien mums tas nebūs obligāti.
Ja ziņojums nav bijis anonīms, mēs apstrādājam jūsu personas datus, lai ziņotu valsts iestādei, ja to pieprasa vietējais Trauksmes celšanas likums, ka trauksmes cēlēja ziņojums ir saņemts. Iestāde ir jāinformē, ja:
- trauksmes cēlējs iesniedza ziņojumu saskaņā ar Trauksmes celšanas likumu un lūdza nodrošināt trauksmes cēlēju aizsardzību;
- gadījumā, ja tika vai tiek plānots veikt Trauksmes celšanas likumā norādītās iespējamās nelikumīgās darbības.
Šim nolūkam mēs apstrādājam tālāk norādītos datus.
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija (vārds, uzvārds, personas kods utt.)
- Demogrāfiskie dati (dzimšanas datums, ja norādīts personas koda vietā utt.)
- Kontaktinformācija (piemēram, personīgais tālruņa numurs, personīgais e-pasts, mājas adrese).
- Informācija par notikumu (piemēram, situācijas veids, situācijas rašanās laiks un datums, situācijas apraksts, pavaddokumenti utt.).
- Informācija juridisko saistību izpildei
Lai izpildītu uz mums attiecināmu juridisku pienākumu
• Ja Trauksmes cēlējs ir iesniedzis ziņojumu saskaņā ar Trauksmes cēlēju aizsardzības likumu, personas dati tiek glabāti 5 gadus no pēdējā lēmuma par informācijas izmeklēšanu sniegšanas dienas.
• Ja trauksmes cēlējs sniedza ziņojumu, bet nav to iesniedzis saskaņā ar Trauksmes cēlēju aizsardzības likumu (piemēram, ziņojums bija anonīms utt.), personas dati tiek dzēsti 2 mēnešu laikā no izmeklēšanas beigām, ja vien tie nav nepieciešami juridiskas prasības nodibināšanai, īstenošanai vai aizstāvēšanai.
• Ja ziņojums netiek uzskatīts par "Ziņotāja lietu" un tas netiek izmeklēts pēc uzņēmuma iniciatīvas, personas dati tiek dzēsti pēc 30 dienām pēc lēmuma neizmeklēt pieņemšanas.
• Kad dati tiek apstrādāti, lai izveidotu, īstenotu vai aizstāvētu juridisku prasību:
-un lietu izskata tiesā, dati glabājami 1 gadu pēc galīgā nepārsūdzamā lēmuma pieņemšanas.
-un lieta netiek izskatīta tiesā, bet prasība netika atrisināta, dati tiek glabāti līdz prasības atrisināšanai, bet ne ilgāk, kā persona var aizstāvēt savas aizskartās tiesības saskaņā ar likumā noteiktajiem noilguma termiņiem.
Trauksmes cēlēja aizsardzība no atriebības
Trauksmes cēlēja identitāte tiek saglabāta konfidenciāla visos trauksmes celšanas procesa posmos un pēc tā beigām, izņemot gadījumus, kad ir jāizpilda juridiskas saistības, lai nodrošinātu aizsardzību pret atriebību. Šajā gadījumā informācija par trauksmes cēlēju, viņa radinieku vai atbalstītāju var tikt izpausta viņa vadītājam vai citai personai, kura pieņem lēmumu nodrošināt viņu aizsardzību pret atriebību (piemēram, darba apstākļu pasliktināšanās, darba attiecību pārtraukšana utt.). Šim nolūkam mēs apstrādājam tālāk norādītos datus.
Personas datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods - Identifikācijas informācija (vārds, uzvārds, personas kods utt.)
- Uzņēmuma informācija (uzņēmuma nosaukums, personas amata nosaukums utt.).
- Nodarbinātības informācija (nodarbinātības laiks un datums, nodarbinātības veids, amats, darba pienākumi, darba vieta utt.).
- Prakses informācija (prakses laiks – ja ziņotājs vai ieinteresētā persona ir/bija praktikante utt.).
- Informācija juridisko saistību izpildei.
Lai izpildītu uz mums attiecināmu juridisku pienākumu
• Ja Trauksmes cēlējs ir iesniedzis ziņojumu saskaņā ar Trauksmes cēlēju aizsardzības likumu, personas dati tiek glabāti 5 gadus no pēdējā lēmuma par informācijas izmeklēšanu sniegšanas dienas.
• Ja trauksmes cēlējs sniedza ziņojumu, bet nav to iesniedzis saskaņā ar Trauksmes cēlēju aizsardzības likumu (piemēram, ziņojums bija anonīms utt.), personas dati tiek dzēsti 2 mēnešu laikā no izmeklēšanas beigām, ja vien tie nav nepieciešami juridiskas prasības nodibināšanai, īstenošanai vai aizstāvēšanai.
• Ja ziņojums netiek uzskatīts par "Ziņotāja lietu" un tas netiek izmeklēts pēc uzņēmuma iniciatīvas, personas dati tiek dzēsti pēc 30 dienām pēc lēmuma neizmeklēt pieņemšanas.
• Kad dati tiek apstrādāti, lai izveidotu, īstenotu vai aizstāvētu juridisku prasību:
-un lietu izskata tiesā, dati glabājami 1 gadu pēc galīgā nepārsūdzamā lēmuma pieņemšanas.
-un lieta netiek izskatīta tiesā, bet prasība netika atrisināta, dati tiek glabāti līdz prasības atrisināšanai, bet ne ilgāk, kā persona var aizstāvēt savas aizskartās tiesības saskaņā ar likumā noteiktajiem noilguma termiņiem.
Juridisko prasību pārvaldība
Mēs apstrādājam jūsu personas datus, lai izvirzītu, īstenotu un aizstāvētu juridisku prasību un aizsargātu uzņēmuma intereses.
Personu datu kategorijas Juridiskais pamats Glabāšanas periods
Visas iepriekš minētās datu kategorijas:
- Identifikācijas informācija (vārds, uzvārds, personas kods utt.)
- Demogrāfiskā informācija (dzimšanas datums, ja norādīts personas koda vietā utt.)
- Uzņēmuma informācija (uzņēmuma nosaukums, personas amata nosaukums utt.).
- Nodarbinātības informācija (nodarbinātības laiks un datums, nodarbinātības veids, amats, darba pienākumi, darba vieta utt.).
- Prakses informācija (prakses laiks – ja ziņotājs vai ieinteresētā persona ir/bija praktikante utt.).
- Kontaktinformācija (piemēram, personīgais tālruņa numurs, personīgais e-pasts, mājas adrese).
- Komunikācijas dati (piemēram, metadati, e-pasta saturs, tālruņa zvans u.c.)
- Informācija par notikumu (piemēram, situācijas veids, situācijas rašanās laiks un datums, situācijas apraksts, pavaddokumenti utt.).
- Lietotāja radītie personas dati (piemēram, informācija par darbībām mūsu informācijas sistēmās, uzvedību digitālajos kanālos, ziņotāja apliecinājums, ka viņš apzinās nepatiesas informācijas sniegšanas tiesiskās sekas, un apstiprinājums, ka sniegtā informācija ir pareiza; trauksmes cēlēja izvēle sniegt vai nesniegt ziņojumu, pamatojoties uz trauksmes cēlēju aizsardzības likumu, utt.).
- Audio-vizuālie materiāli (zvana ieraksts – ja tiek ierakstīta tikšanās ar trauksmes cēlēju).
- Informācija juridisko saistību izpildei
- Citi dati, kas tiek sniegti un/vai nepieciešami ziņojuma izmeklēšanas laikā.
Mūsu leģitīmās intereses
• Ja Trauksmes cēlējs ir iesniedzis ziņojumu saskaņā ar Trauksmes cēlēju aizsardzības likumu, personas dati tiek glabāti 5 gadus no pēdējā lēmuma par informācijas izmeklēšanu sniegšanas dienas.
• Ja trauksmes cēlējs sniedza ziņojumu, bet nav to iesniedzis saskaņā ar Trauksmes cēlēju aizsardzības likumu (piemēram, ziņojums bija anonīms utt.), personas dati tiek dzēsti 2 mēnešu laikā no izmeklēšanas beigām, ja vien tie nav nepieciešami juridiskas prasības nodibināšanai, īstenošanai vai aizstāvēšanai.
• Ja ziņojums netiek uzskatīts par "Ziņotāja lietu" un tas netiek izmeklēts pēc uzņēmuma iniciatīvas, personas dati tiek dzēsti pēc 30 dienām pēc lēmuma neizmeklēt pieņemšanas.
• Kad dati tiek apstrādāti, lai izveidotu, īstenotu vai aizstāvētu juridisku prasību:
-un lietu izskata tiesā, dati glabājami 1 gadu pēc galīgā nepārsūdzamā lēmuma pieņemšanas.
-un lieta netiek izskatīta tiesā, bet prasība netika atrisināta, dati tiek glabāti līdz prasības atrisināšanai, bet ne ilgāk, kā persona var aizstāvēt savas aizskartās tiesības saskaņā ar likumā noteiktajiem noilguma termiņiem.
-
No kādiem avotiem mēs iegūstam personas datus?
- Jūs
Personas dati tiek apkopoti no pieteicēja un trauksmes cēlēja, no saziņas līdzekļiem, no ziņojuma, no pievienotajiem dokumentiem, no papildus sniegtās informācijas.
- Trešās personas
Izmeklēšanas laikā informācija var tikt apkopota no citām personām – darījumu partneriem, lieciniekiem, ieinteresētajām personām, citām personām, kuras varētu sniegt izmeklēšanai nepieciešamo informāciju.
- Informācijas sistēmas
Ziņojuma sākotnējās izvērtēšanas un izmeklēšanas laikā dati var tikt apstrādāti no mūsu pašu informācijas sistēmām.
-
Personas datu izpaušana
Pakalpojumu sniedzēji
Mēs varam izpaust jūsu personas datus uzņēmumiem, kas mums sniedz pakalpojumus, piemēram, šādus:
- datu centra pakalpojumi;
- informācijas sistēmu izstrādes un uzturēšanas pakalpojumi;
- ārējie juristi.
Šie pakalpojumu sniedzēji var apstrādāt jūsu personas datus tikai saskaņā ar mūsu norādījumiem un nevar tos izmantot citiem mērķiem. Tiem saskaņā ar likumu un mūsu sadarbības līgumu tiek noteikts aizsargāt jūsu personas datus.
Ārējie konsultanti un apdrošināšanas kompānijas
Ja tas ir nepieciešams, lai aizsargātu mūsu uzņēmuma intereses, mēs varam nodot jūsu personas datus apdrošināšanas sabiedrībām vai ārējiem konsultantiem, piemēram, auditoriem, juristiem vai citiem neatkarīgiem konsultantiem, kuri darbojas kā neatkarīgi datu pārziņi un kuru darbību regulē likums.
Grupas uzņēmumi
Mēs neizpaužam personas datus, kas saņemti, izmantojot vietējo iekšējo trauksmes cēlēju kanālu, ar Rimi grupas uzņēmumiem, izņemot gadījumus, kad problēmas risināšanai ir nepieciešams piesaistīt izmeklētāju ar specifiskām zināšanām no cita Rimi grupas uzņēmuma. Šajā gadījumā iesaistītajam izmeklētājam ir pienākums saglabāt informāciju no trauksmes cēlēja lietas konfidenciālu.
Tiesībaizsardzības iestādes, valsts un pašvaldību institūcijas
Lai pildītu savu juridisko pienākumu, mēs varam izpaust Jūsu personas datus tiesībaizsardzības iestādēm, valsts un pašvaldību institūcijām pēc to pieprasījuma. Mēs arī varam nodot Jūsu personas datus tiesībaizsardzības iestādēm, valsts un pašvaldību institūcijām, lai aizstāvētu savas juridiskās intereses - celtu, īstenotu vai aizstāvētu tiesiskās prasības.
-
Kur mēs apstrādājam jūsu personas datus?
Mēs vienmēr cenšamies apstrādāt jūsu personas datus ES/EEZ.
Noteiktos gadījumos mēs varam pārsūtīt vai apstrādāt jūsu personas datus ārpus ES/EEZ teritorijas. Piemēram, IT vai cita veida atbalstam mēs varam izmantot pakalpojumu sniedzējus, kuri piekļūst personas datiem no valstīm ārpus ES/EEZ. Mēs varam izmantot pakalpojumu sniedzējus, kas atrodas dažādās valstīs ārpus ES/EEZ, kad datu pārraide ir atkarīga no diennakts laika (princips „seko saulei”.
Kad jūsu datus apstrādā mūsu pakalpojumu sniedzējs ārpus ES/EEZ, mēs vienmēr nodrošinām, ka tiek veikti atbilstoši tehniskie un organizatoriski pasākumi, lai nodrošinātu, ka saņēmēji apstrādā datus droši.
Pārsūtot jūsu personas datus uz valsti ārpus ES/EEZ, kā pārsūtīšanas mehānismu izmantojam līguma standartklauzulas vai lēmumu par atbilstību. Retos gadījumos mūsu pakalpojumu sniedzējs, kas darbojas kā datu apstrādātājs, var nodot personas datus apakšapstrādātājam ārpus ES/EEZ, kā pārsūtīšanas mehānismu piemērojot uzņēmuma saistošos korporatīvos noteikumus. Valstis, par kurām tika pieņemti lēmumi par atbilstību, var atrast šeit. ES standarta līguma noteikumus var atrast šeit.
-
Cik ilgi jūsu personas dati tiek glabāti?
Kad glabāšanas termiņš ir noteikts nacionālajos vai starptautiskajos likumos, mēs ievērosim tiesību aktu prasības attiecībā uz glabāšanas laiku.
Trauksmes cēlējam iesniedzot ziņojumu saskaņā ar Trauksmes celšanas likumu un šajā likumā noteikto trauksmes cēlēja aizsardzību, personas dati tiek apstrādāti 5 gadus no pēdējā lēmuma par sniegtās informācijas pārbaudi, ja vien datu apstrāde nav nepieciešama ilgāk.
Ja trauksmes cēlējs izmantoja trauksmes cēlēju pakalpojumu, bet neiesniedza ziņojumu saskaņā ar Trauksmes celšanas likumu, personas dati trauksmes cēlēju lietā ir jādzēš divu mēnešu laikā pēc izmeklēšanas pabeigšanas, ja vien dati netiek apstrādāti, lai izvirzītu, īstenotu vai aizstāvētu juridiskas prasības.
Ja lieta netiek uzskatīta par trauksmes cēlēju lietu un netiek izmeklēta pēc uzņēmuma iniciatīvas, to var atcelt. Pēc tam personas dati tiek dzēsti 30 dienu laikā pēc lēmuma par lietas atcelšanu.
Kad dati tiek apstrādāti, lai izveidotu, īstenotu vai aizstāvētu juridisku prasību:
- Ja tiesvedība turpinās, dati tiek apstrādāti vienu gadu pēc galīgā nepārsūdzamā tiesas lēmuma pieņemšanas.
- Ja tiesas prāvas nav, bet prasība nav tikusi atrisināta – dati tiek apstrādāti, līdz prasība ir atrisināta, bet ne ilgāk, kā persona var aizstāvēt savas aizskartās tiesības likumā noteiktajos termiņos, vēršoties ar prasību tiesā.
-
Jūsu tiesības
Tiesību akti datu aizsardzības jomā piešķir jums virkni tiesību attiecībā uz jūsu personas datu apstrādi.
Piekļuve personas datiem
Jums ir tiesības pieprasīt apstiprinājumu no mums, vai mēs apstrādājam ar jums saistītus personas datus, un šādos gadījumos pieprasīt piekļuvi personas datiem, ko mēs apstrādājam par jums. Lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, lūdzu, iesniedziet rakstveida iesniegumu trauksmes cēlēju komandai.
Personas datu labošana
Turklāt, ja uzskatāt, ka informācija par jums ir nepareiza vai nepilnīga, jums ir tiesības izlabot to pašam vai lūgt to izdarīt mums. Lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, lūdzu, iesniedziet rakstveida iesniegumu trauksmes cēlēju komandai.
Iebildums pret apstrādi, pamatojoties uz likumīgajām interesēm
Jums ir tiesības iebilst pret personas datu apstrādi, kurus apstrādājam, pamatojoties uz mūsu likumīgajām interesēm. Tomēr mēs turpināsim apstrādāt jūsu datus pat tad, ja būsiet iebilduši pret to, ja mums būs pārliecinoši iemesli turpināt apstrādāt datus, piemēram, lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu juridisku prasību.
Lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, lūdzu, iesniedziet rakstveida iesniegumu mūsu trauksmes cēlēju komandai vai mūsu Datu aizsardzības speciālistam.
Dzēšana
Noteiktos apstākļos jums ir tiesības pieprasīt mums dzēst jūsu personas datus. Tomēr tas neattiecas uz gadījumiem, kad likums pieprasa mums saglabāt datus vai personas dati ir nepieciešami, lai mēs izveidotu, īstenotu vai aizstāvētu juridisku prasību. Lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, lūdzu, iesniedziet rakstveida iesniegumu mūsu trauksmes cēlēju komandai vai mūsu Datu aizsardzības speciālistam.
Apstrādes ierobežojums
Noteiktos apstākļos jums ir tiesības ierobežot savu personas datu apstrādi. Lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, lūdzu, iesniedziet rakstveida iesniegumu mūsu trauksmes cēlēju komandai vai mūsu Datu aizsardzības speciālistam.
-
Ar ko man sazināties, ja man ir jautājumi?
Ja jums rodas jautājumi par jūsu personas datu apstrādi, lūdzu, sazinieties ar mums.
Ja neesat apmierināts ar saņemto atbildi, jums ir tiesības iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijā - https://www.dvi.gov.lv/lv.
Par Jūsu personas datu apstrādi atbildīgā uzņēmuma kontaktinformācija
SIA Rimi Latvia, reģ. Nr. 40003053029
Juridiskā adrese: A. Deglava iela 161, Rīga, Latvija, LV-1021
Tālruņa numurs: +371 67045409
E-pasts: info.lv@rimibaltic.com
Trauksmes cēlēju komandas kontaktinformācija
Lai nodrošinātu konfidencialitāti, par datu apstrādi varat konsultēties ar trauksmes cēlēju komandu pa e-pastu: report.lv@rimibaltic.com.
Datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija
E-pasts: RimiDPO@rimibaltic.com
Jūs varat sazināties ar mūsu datu aizsardzības speciālistu, arī nosūtot vēstuli mums uz iepriekš minēto adresi, adresējot to datu aizsardzības speciālistam.
-
Šīs konfidencialitātes politikas izmaiņas un atjauninājumi
Mēs varam atjaunināt šo Privātuma politiku, piemēram, ja tiek pievienots jauns personas datu apstrādes mērķis vai ieviestas jaunas juridiskas prasības. Šīs Privātuma politikas jaunākā versija ir pieejama mūsu vietnē.