IEPAZĪSTIES AR MŪSU SOLĪJUMU

Ņemot vērā straujo inflācijas kāpumu, kas tiešā veidā ietekmē pircēju iespējas iegādāties ierastos pārtikas produktus un citas ikdienas pirmās nepieciešamības preces, mēs samazinām un nofiksējam cenas TOP 100 populārākajiem produktiem visos savos veikalos un e-veikalā. Cenu fiksēšana tiek veikta līdz šī gada 31. decembrim ar mērķi sniegt atbalstu Latvijas iedzīvotājiem rudens/ziemas sezonā, kad būtiski pieaugs ierastie izdevumi par apkuri.

 

Pazeminām un nofiksējam

Savai drošībai Tu aizslēdz savas mājas durvis, mašīnu un arī datoru. Bet mēs? Mēs aizslēdzam mūsu cenas! Mēs apsolām pazemināt un nofiksēt cenas pircēju mīlētākajiem produktiem.

Cenu buklets

Līdz gada beigām Rimi veikalos tiks samazinātas un fiksētas cenas 100 pieprasītākajiem produktiem tādās produktu kategorijās kā piens, maize, augļi, dārzeņi, gaļa un zivis, kā arī pirmās nepieciešamības higiēnas precēm. Ielūkojies katalogā un atrodi savu iemīļoto produktu par drošu cenu!

Iepirkties e-veikalā

Apskatīt bukletu

Kā atpazīt pazeminātās un nofiksētās cenas?

Rimi veikalos

Neatradi savu iemīļoto produktu par pazeminātu un nemainīgu cenu?

Uzraksti mums

Maciņam draudzīgas receptes

Jautājumi & atbildes

1.  Kā tiek izvēlēti produkti cenu samazināšanas un fiksēšanas piedāvājumam?

Lai nodrošinātu jēgpilnu un lielākajai pircēju daļai aktuālu piedāvājumu, mēs analizējam iepirkšanās paradumus. Cenu samazināšanu un fiksēšanu veiksim tiem produktiem, kas ir mūsu pircēju pieprasītākās izvēles dažādās kategorijās.
Izvēloties produktus, rūpējamies arī par to, lai piedāvājums būtu sabalansēts, ietverot visu ikdienā nepieciešamāko: no svarīgākajām pārtikas produktu kategorijām – kā piens, maize, augļi un dārzeņi, gaļa, zivis – līdz pirmās nepieciešamības higiēnas precēm kā zobu pasta, autiņbiksītes bērniem un. tml.  

2.  Vai plānojat nodrošināt tirgū zemāko cenu šajā piedāvājumā ietvertajiem produktiem? Kā rīkosieties, ja konkurenti attiecīgajiem produktiem piedāvās vēl zemākas cenas nekā Rimi vai arī kāda produkta cena tirgū samazināsies?

Šīs programmas mērķis nav piedāvāt īslaicīgas akcijas atsevišķiem produktiem. Tā vietā vēlamies sniegt pircējiem drošības sajūtu, ka viņi var rēķināties ar nemainīgu un izdevīgu cenu ikdienā nepieciešamākajiem produktiem līdz pat gada beigām. 
Protams, mēs aktīvi sekojam līdzi cenu izmaiņām tirgū. Ja kāda programmā ietvertā produkta ražošanas izmaksas piedzīvos kritumu, mēs attiecīgi koriģēsim fiksētās cenas piedāvājumu. 

3.  Kāds ir programmā ietverto produktu veidu sadalījums starp pārtiku un citiem nepārtikas produktu veidiem?

Absolūti lielākā daļa jeb vairāk nekā 90% produktu, kuriem tiek samazināta un fiksēta cena, ir pārtikas produkti, jo mūsu prioritāte ir rūpēties par ikdienas maltītei nepieciešamo produktu pieejamību. Dažādas higiēnas un saimniecības preces veido aptuveni 10% no programmā ietvertā produktu klāsta.

4.  Vai programmā ietverto produktu saraksts vai to skaits nākotnē tiks pārskatīts?

Pēc cenu samazināšanas un fiksēšanas programmas darbības pirmā mēneša plānojam apkopot pircēju viedokli, lai izvērtētu, kādi vēl produkti ir būtiski viņu ikdienas pirkumiem, un pārskatītu un papildinātu cenu fiksēšanas programmas piedāvājumu atbilstoši aktuālajām pircēju vajadzībām.

5.  Vai šāda cenu fiksēšanas prakse neradīs papildu spiedienu uz citiem veikalā esošajiem produktiem un to ražotājiem, ja pircēji pārstāj iegādāties citu ražotāju produktus?  

Cena ir būtiska, bet tas joprojām nav vienīgais faktors, kas nosaka pircēju izvēli. Katram ir savas iecienītās garšas un produkta kvalitātes prasības, tādēļ pircēji vienmēr vēlas plašāku piedāvājumu ar dažādām alternatīvām, kur katram ražotājam ir iespēja piesaistīt savu pircēju. Dažādi īpašie cenu piedāvājumi ir ikdiena mazumtirdzniecībā, un neatkarīgi no šīs programmas darbības ik dienu Rimi veikalos ir simtiem dažādu akcijas piedāvājumu, aptverot visas sortimenta kategorijas.

6.  Vai citi veikalā tirgotie produkti, kas netiek ietverti šajā cenu fiksēšanas programmā tiks izmantoti, lai kompensētu cenu samazinājumu fiksētās cenas produktiem?  

Nē, šāda pieeja netiek īstenota un arī nav iespējama, ņemot vērā straujo inflāciju un piegādātāju izmaksu kāpumu. Ik dienu saņemam desmitiem pieteikumu no saviem sadarbības partneriem par to, kā pieaug viņu ražošanas izmaksas un produktu cenas, kas diemžēl jāatspoguļo arī veikala piedāvājumā. Pieejamu cenu noturēšana ir izaicinājums visiem mazumtirgotājiem, un aktīvas konkurences apstākļos papildu spiediena radīšana uz cenu kāpumu nebūtu konkurētspējīga. 

Jā, atsevišķiem produktiem cenu kāpums tirgū neizbēgami turpināsies, bet tieši tāpēc arī esam ieviesuši cenu fiksēšanas programmu, lai vismaz pieprasītāko produktu kategorijās saglabātu cenā pieejamu produktu piedāvājumu. 

7.  Kas notiks situācijā, ja pieaugs fiksētas cenas produkta ražošanas izmaksas un tās pārsniegs fiksētās cenas līmeni? 

Cenu samazināšanas un fiksēšanas programma ir būtiska Rimi un mūsu sadarbības partneru investīcija, kurā mēs uzņemamies atbildību nodrošināt nemainīgu cenu programmā ietvertajiem produktiem līdz pat šī gada beigām. Tādējādi tā ir mūsu investīcija un atbildība, un, arī kāpjot noteiktu produktu cenām, mēs apņemamies saglabāt TOP 100 populārāko produktu fiksētās cenas nemainīgas līdz šī gada beigām.

8.  Kurš nodrošina cenu samazinājumu un fiksēšanu šīs programmas ietvaros – Rimi vai piegādātāji?

Šī ir Rimi iniciatīva, kurā uzņemamies galveno atbildību par sarežģīti prognozējamo tirgus situāciju un potenciālajām cenu svārstībām. Vienlaikus sadarbojamies arī ar saviem piegādātājiem, lai kopā nodrošinātu maksimāli izdevīgu cenu piedāvājumu ikdienā pieprasītākajiem produktiem.

9.  Vai pastāv risks, ka pastiprinātas pircēju intereses iespaidā programmā iekļauto produktu krājumi var beigties?

Fiksējot šo produktu cenas ilgtermiņā, vēlamies dot pircējiem pārliecību, ka nav nepieciešams veidot produktu uzkrājumus un iegādāties tos pārspīlēti lielos apjomos, jo varam būt droši, ka par šādu cenu šie produkti būs pieejami līdz gada beigām.
Vienlaikus arī jāsaprot, ka šie ir Rimi veikalos pieprasītākie produkti, tāpēc to krājumi tiek pastāvīgi uzturēti atbilstošā līmenī.

10. Kāds ir Rimi investīciju apjoms šīs programmas ieviešanai?

Šobrīd ir ārkārtīgi sarežģīti prognozēt pārtikas cenu svārstības tik ilgā laika periodā, jo, piemēram, pārtikas cenām kāpjot vēl straujāk, pieaugs arī ietaupījums, ko pircēji gūst no fiksētās cenas produktiem.

11. Kas notiks pēc 31. decembra – vai programmu paredzēts turpināt?

Šobrīd esam apņēmušies fiksēt TOP 100 produktu cenas līdz gada beigām un atkarībā no programmas darbības pirmo mēnešu izvērtējuma pieņemsim lēmumu par tās tālāko attīstību. Rimi vienmēr ir bijis svarīgi nodrošināt izdevīgus piedāvājumus saviem pircējiem, līdz ar to cenu fiksēšana noteiktām produktu grupām iespējama arī nākamgad.

Apskatīt visas akcijas

Good to know

Information on the 30-day lowest selling price for non-perishable goods listed in the booklet is available at the point of sale (at the price tag of the product).