Rūpes par preču un produktu kvalitāti ir Rimi prioritāte.  Mums ir svarīgi, lai tavās mājās nonāktu tikai labākie un svaigākie produkti, kas nozīmē rūpīgu kvalitātes kontroli ražošanas un piegādes procesā, kā arī mūsu veikalos.

Rimi dod savu goda vārdu, ka mūsu veikalos nonāks tikai rūpīgi atlasīti un kvalitatīvi produkti!

Tāpēc aicinām iepazīties ar mūsu stāstu, kā mēs rūpējamies par produktiem Rimi veikalos un kā saglabāt to kvalitāti, lai vēlāk tavās mājās taptu visgardākās maltītes no vislabākajiem produktiem!

KO DARĪT, JA NEESI APMIERINĀTS AR PRECES KVALITĀTI?

Rimi rūpīgi seko preču kvalitātei ik dienas. Ja tomēr esi saskāries ar situāciju, kad tikko iegādātās preces kvalitāte neatbilst tās veidam, piemērojamām prasībām, produkts ir bojāts, tam ir kāds defekts vai tas neatbilst marķējumā sniegtajai informācijai, tev ir iespēja to apmainīt vai atgūt iztērēto naudu.

Šādos gadījumos aicinām tevi doties uz konkrēto Rimi veikalu, kur prece iegādāta, līdzi ņemot pirkuma čeku un neatbilstošo preci. Rimi veikala darbinieki apskatīs un izvērtēs problēmu. Ja neatbilstība apstiprināsies, atdos iztērēto naudu vai arī apmainīs pret jaunu, ja tas iespējams, vai nosūtīs preci garantijas remontam.

Ja nav iespējas doties uz veikalu, aicinām sazināties ar Rimi klientu servisu pa e-pastu info.lv@rimibaltic.com vai bezmaksas tālruni 80000180, lai kopīgi rastu vislabāko risinājumu.