Simboli uz pārtikas produktu iepakojumiem

Arvien biežāk pircēji un sabiedrība interesējas un pieprasa informāciju, kā pārtikas patēriņš ietekmē, piemēram, vidi, dzīvnieku labklājību un darba apstākļus attīstības valstīs.

Dažreiz šāda veida informācija parādās uz pārtikas un dzērienu iepakojuma etiķešu un logotipu formā. Šie vides aizsardzības un ētiskie marķējumi cenšas mudināt cilvēkus izdarīt sabiedrībai lietderīgu izvēli, piemēram, videi draudzīga izvēle vai izvēle, kura ņem vērā ētiskus apsvērumus. Šeit atradīsiet simbolus, kas kalpo kā noderīga vadlīnija atbildīgai produktu izvēlei to ilgtspējas jomās.

Noderīgi

Informācija par 30 dienu zemāko pārdošanas cenu mājaslapā norādītajām precēm, kuras nav ātrbojīgas, pieejama tirdzniecības vietā (pie preces cenu zīmes) vai arī e-veikalā.